Gå til innhold

Jeg vil ha folk straffet for dette


Gjest knutm

Anbefalte innlegg

Min ytringsfrihet er nå begrenset, for jeg kan ikke lenger ytre meg - med troverdighet - i land som ikke har den 'vestlige' forståelsen av liberalismen.

Min reisefrihet er begrenset pga. trussel mot min person, fordi jeg er nordmann. Det har jeg aldri opplevd før, og trodde heller aldri Norge, ja NORGE folkens, skulle bli sett på som en stygg kråke som krakser på Bush-diktatorens skulder.

Min økonomiske frihet er begrenset fordi dette vil få konsekvenser for vår økonomi, på mye lengre sikt enn vi aner konsekvensen av i dag.

Jeg vet hvor denne kampanjen kommer fra og hvem som driver den fremover. Jeg vet hvem som fikk os med i Irak-krigen, og vet hvordan det foregikk.

Jeg vet også at det er en forbindelse, fordi det er de samme menneskene som fjernet vitale stemmer i debatten før Irak-krigen - imot det norske folks vilje.

Jeg vil ha disse menneskene straffet for å ta parti for noe som ligner på jøde-karikaturene før 2. verdenskrig og påstå at det representerer ytringsfrihet. Ved å gjøre dette stjeler de hele mitt liv, hele min nåtid og hele min framtid.

Jeg vet hva ytringsfrihet er og hva det betyr, og jeg vet også hva demokrati er og hvordan motkreftene jobber.

Jeg er en norsk borger som har fått NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere klar over at Knut M klager på yttringsfriheten i dette innlegget????????

Les hans tidligere innlegg.

Er det virkelig slik at vi skal være tolerante i forhold til deres kultur/relegion men at dem ikke skal være det ovenfor vår???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ytringsfrihet er nå begrenset, for jeg kan ikke lenger ytre meg - med troverdighet - i land som ikke har den 'vestlige' forståelsen av liberalismen.

Min reisefrihet er begrenset pga. trussel mot min person, fordi jeg er nordmann. Det har jeg aldri opplevd før, og trodde heller aldri Norge, ja NORGE folkens, skulle bli sett på som en stygg kråke som krakser på Bush-diktatorens skulder.

Min økonomiske frihet er begrenset fordi dette vil få konsekvenser for vår økonomi, på mye lengre sikt enn vi aner konsekvensen av i dag.

Jeg vet hvor denne kampanjen kommer fra og hvem som driver den fremover. Jeg vet hvem som fikk os med i Irak-krigen, og vet hvordan det foregikk.

Jeg vet også at det er en forbindelse, fordi det er de samme menneskene som fjernet vitale stemmer i debatten før Irak-krigen - imot det norske folks vilje.

Jeg vil ha disse menneskene straffet for å ta parti for noe som ligner på jøde-karikaturene før 2. verdenskrig og påstå at det representerer ytringsfrihet. Ved å gjøre dette stjeler de hele mitt liv, hele min nåtid og hele min framtid.

Jeg vet hva ytringsfrihet er og hva det betyr, og jeg vet også hva demokrati er og hvordan motkreftene jobber.

Jeg er en norsk borger som har fått NOK!

:overrasket:

Hvem snakker du om her egentlig?

Mener du at så snart noen tyr til vold så skal vi bøye oss i støvet for dem? Tror du virkelig at yttringsfriheten vil bestå da? Dersom naboen din begår en forbrytelse eller fornærmer noen synes du at det er du som skal be om unskyldning? Det er da ikke regjeringen som har trykket disse tegningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimable Amie

Rett og slett et idiotisk innlegg uten rot i virkeligheten. Det er vel bare på Kvinneguiden og i Klassekampen at slike innlegg blir applaudert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett et idiotisk innlegg uten rot i virkeligheten. Det er vel bare på Kvinneguiden og i Klassekampen at slike innlegg blir applaudert  :ler:

:klappe:

God svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett et idiotisk innlegg uten rot i virkeligheten. Det er vel bare på Kvinneguiden og i Klassekampen at slike innlegg blir applaudert  :ler:

hehe - så sant så sant

Ikke pokker om ekstremistene skal få noen unnskyldning fra vår regjering!

Ikke la ekstremistene tro at man vinner frem med slik idioti ved å belønne dem med en unnskyldning fra regjeringen - da blir dette standard prosedyre for å påtvinge oss både det ene og det andre..

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UK'S DAILY TELEGRAPH

The right to offend within the law remains crucial to our free speech. Muslims who choose to live in the West must accept that we too have a right to our values, and to live according to them... Those Muslims who cannot tolerate the openness and robustness of intellectual debate in the West have perhaps chosen to live in the wrong culture.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter:

Tull og tøys og pølsevev!!!

Skylden for at "ditt liv er ødelagt" kan du kun gi til de som fortjener det, nemlig de som går alldeles bananas pga. noen tegninger og til tross for unnskyldninger og forklaringer som allerede er gitt. De ønsker IKKE unnskyldninger, de ønsker IKKE å forstå, de ønsker bare en grunn til å fortsette å herje, ødelegge, slåss, lage uroligheter og true andre mennesker. De vet vel ikke om noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...