AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Hvordan kler du deg? Hva gjør du for å minimere risikoen? Hva trener du? Anonymkode: 4ede0...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Trener tung styrke og urinlekkasje er dessverre ikke uvanlig da... Jeg drikker ikke rett før trening, går på do rett før trening, og drikker ikke før etter jeg er ferdig med knebøy og markløft. Prøver underveis også å konsentrere meg om å knipe igjen, men det går da på bekostning av hva jeg løfter. Er kun problem ved tunge løft, så jeg varierer med få repetisjoner med høy vekt, og flere repetisjoner med lavere vekt. Bruker vanlig truseinnlegg, men glemmer det noen ganger. Har fundert på om menstruse kan hjelpe? 🤔 Her står litt om styrketrening og urinlekkasje https://www.instagram.com/p/ClCCoNqoWi-/?igsh=a3RjYmlwY29vazc= Anonymkode: 3aaed...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Jeg får det jo også som mann ikke stress med det, det kan skje under tunge baseløft. Å når man blir sikkelig sterk så kan man risikere å bæsje på seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Del Skrevet 4. mars Kontakt lege å bli henvist til operasjon. Jeg ble operert for 2 år siden, vært potte tett siden. Kan gjøre hva som helst uten å tenke på lekkasje. Anonymkode: eb18b...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars Skvettlapp som jeg ble fortalt om av legevennen min som jeg trener med. Truseinnlegg altså. Og tisser rett før trening. Anonymkode: 9e767...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Polstret menstruse, «light». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Truseinnlegg. Jeg har også igjen noen trusebleier etter sykdom. Funker også supert. Drikke, ikke drikke har ingenting å si. Anonymkode: 470e0...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars Fikk tips fra en gynekolog om å sette inn en tampong i skjeden under trening, den presser mot utinlederen og hjelper mot lekkasje. Anonymkode: 3b2cb...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #9 Del Skrevet 8. mars Tar på truseinnlegg og tenker ikke noe mer på det. Anonymkode: d56ec...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk tips fra en gynekolog om å sette inn en tampong i skjeden under trening, den presser mot utinlederen og hjelper mot lekkasje. Anonymkode: 3b2cb...4fd Høres merkelig ut. Tampongen står ikke mot urinlederen. Anonymkode: 4ede0...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Del Skrevet 8. mars Tena sine truseinnlegg funker fjell. Vil anbefale begynne å hoppe tau mot inkontinens. Anonymkode: 2dce6...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fikk tips fra en gynekolog om å sette inn en tampong i skjeden under trening, den presser mot utinlederen og hjelper mot lekkasje. Anonymkode: 3b2cb...4fd Tampong inn i tørr skjede er jo helt fantastisk 😩 Anonymkode: d56ec...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #13 Del Skrevet 8. mars Trener tung styrke og styrkeløft, har aldri hatt et problem med dette. Trener dog en del kjerne, bekken og bekkenbunn Anonymkode: 70b0a...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #14 Del Skrevet 8. mars 5 hours ago, AnonymBruker said: Tampong inn i tørr skjede er jo helt fantastisk 😩 Anonymkode: d56ec...cfc Jeg har faktisk merket at jeg ikke lekker når jeg har mensen, jeg bruker menskopp, så er sikkert noe i det. Men gidder ikke stappe menskopp eller tampong oppi der uten å ha mensen altså. 😂 Anonymkode: 3aaed...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #15 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tena sine truseinnlegg funker fjell. Vil anbefale begynne å hoppe tau mot inkontinens. Anonymkode: 2dce6...55c Hvordan hjelper det? Det er jo akkurat en av de tingene jeg unngår. Anonymkode: 4ede0...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå