Gjest Anonym1618 Skrevet 3. mars 2024 #1 Del Skrevet 3. mars 2024 Jeg kjøpte iPhonen min for rundt 4 år siden og nå den siste uka ble plutselig kameraet både foran og bak skikkelig dårlig.. uskarpe bilder og veldig kornete. Er det noen som vet hva grunnen til dette kan være og evnt hva jeg kan gjøre/prøve på for å fikse det? går det evnt ann å få byttet ut bare kameraet på tlf ? eller er det slik at iPhone sine tlf blir dårligere med årene og dette går ut over kameraet ? setter stor pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Del Skrevet 3. mars 2024 Nettopp oppdatert programvaren? For det kan være årsaken. Anonymkode: 5d956...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Del Skrevet 3. mars 2024 Du har sikkert mistet telefonen i bakken som nesten alle iPhone eiere gjør, dette kan skade kameraet. Anonymkode: 06f27...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. mars 2024 #4 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nettopp oppdatert programvaren? For det kan være årsaken. Anonymkode: 5d956...8f8 Ja jeg har nylig tatt en oppdatering på tlf ja 😕 vet du hva jeg kan gjøre nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. mars 2024 #5 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du har sikkert mistet telefonen i bakken som nesten alle iPhone eiere gjør, dette kan skade kameraet. Anonymkode: 06f27...58d Nei jeg har ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Del Skrevet 3. mars 2024 1 hour ago, Anonym1618 said: Ja jeg har nylig tatt en oppdatering på tlf ja 😕 vet du hva jeg kan gjøre nå ? Vente på ny oppdatering Anonymkode: b901f...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. mars 2024 #7 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vente på ny oppdatering Anonymkode: b901f...952 Tusen takk for svar får håpe det kommer en ny oppdatering snart da, he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå