AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Ok nok et innlegg om dette men kanskje litt anderledes.. Har lest om analsex, og lurt på om jeg skal foreslå det for kona, kanskje det er noe nytt og spennende. Vel for å ha en ide om hva det dreier seg om før jeg putter noe i hennes rompe, etter toalettbesøk finner jeg frem en latexhanske, tar på godt med glidemiddel og en finger glir lett inn i min egen anal.. Menn skal jo ha et gpunkt der sies det. Kort fortalt finger i rompa forsøket ga meg null niks og ingenting. Kanskje det hadde vært noe annet om det var hennes finger, men vet ikke. Min konklusjon, dette er ikke noe jeg foreslår for kona, om det gir henne enda mindre er det ikke verdt det. Da opprettholder jeg heller oralsex og piv som er helt fantastisk med henne. Vil mye heller ligge med hode mellom hennes ben, og la tungen leke og slikke henne til orgasme, enn å foreslå jeg skal prøve meg på hennes «bakdør» Så får vi se om hun en dag bringer opp temaet, og virkelig har lyst til å prøve, så blir jeg nok med på det. Men inntil det skulle skje kommer aldri jeg til å bringe temaet opp. Anonymkode: 481bd...570 2
imagineme Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Var dette et spørsmål eller en konklusjon? Jeg ble noe usikker 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Analsex i form av at du bare stikker noe inn, er jo ikke så godt, i hvert fall er ikke det min opplevelse. Men jeg syns det er utrolig deilig når samboeren min leker med åpningen min, med enten en finger eller en plugg, men det må være rundt åpningen, og litt innenfor, ikke bare direkte inn og ut.. Anonymkode: f8346...c24
svartkatt Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Er dere nygifte siden du ikke vet hva kona tenker om det?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Et merkelig innlegg. For det første er det ikke lett å stimulere egen prostata, eller kjenne på følelsen av at du blir "tatt". Du kan heller ikke si hva hun har av tenning og forventninger rundt det, og hvilken form for glede hun eventuelt kan få av det. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Analsex i form av at du bare stikker noe inn, er jo ikke så godt, i hvert fall er ikke det min opplevelse. Men jeg syns det er utrolig deilig når samboeren min leker med åpningen min, med enten en finger eller en plugg, men det må være rundt åpningen, og litt innenfor, ikke bare direkte inn og ut.. Anonymkode: f8346...c24 Hos oss er det motsatt. Rimming, plugger, og lek rundt åpningen, gir henne lite. Hun vil føle inn og ut. Jeg kan ha glede av alt det der. svartkatt skrev (15 minutter siden): Er dere nygifte siden du ikke vet hva kona tenker om det? Nygifte, i et arrangert ekteskap? Anonymkode: d0054...78b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 Hva var intensjonen med denne tråden? Informere verden om dine seksuelle preferanser? Ok, takk for info. Anonymkode: e9a12...451
Gjest kvinne 1979 Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 Analsex gjort rett er veldig godt. Min mann introduserte det for meg når vi var unge. Jeg satt oppå han i bilen av alle plasser og så strøk han meg forsiktig rundt åpningen. Sjekket responsen min, i og med att jeg var øverst hadde det vært lett for meg å trekke meg vekk. Han fortsatte å sirkle, gå litt frem og tilbake, stikke fingen inn fremme for å få litt fuktighet og tilbake til rumpen. Så gav han ett lite trykk og litt mer, sjekket om jeg likte det og det gjorde det 😛 Slik begynte vi. Første gang en fing og så penis senere. Jeg ble hekta og elsker analsex 🤩
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 Haha det er ikke sånn det funker. Er du en ass man så er du en ass man. Du er ikke en ass man. En ass-man liker å klå på rumpa til en kvinne uten om å spørre om lov først. Etterpå slikker han rasshølet hennes og tungepuler henne. Etter det putter han den harde og store kukken sin oppi rasshølet hennes. Og til slutt spermer han inni rumpa hennes. Om han er en god loverboy så slikker han fitta hennes først, etterpå slikker han rumpa, etter det klår han på klitten samtidg som han puler rasshølet hennes. Anonymkode: 02372...785
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 Analsex er mye morsommere hvis du ikke spyler rumpa først, da kan dama kose seg med sjokoladepinne etterpå. Anonymkode: bcf25...bdc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå