Gå til innhold

Linjeskift

Tilbakestående

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet hvordan man får til å foreta et linjeskift på MinSmåjobb? 

Det kan være håndverkere ikke bryr seg så mye om sånt, men det må jo være unektelig mer behagelig for dem å lese lengre tekster med avsnitt og litt luft. . Så er det jo dem som ikke gidder å lese hvis det er flere tre setninger, TL;DR.

Noen ganger har jeg faktisk behov for å forklare han eller hun noe som krever noen ord for at det idet hele tatt skal bli noe poeng i å be noen gjøre jobben for deg.

Så innrømmer jeg glatt at det er fælt å se på sin egen tekst trenge oksygen både her der, så jeg kveles sammen med teksten jeg selv har skrevet:) Drama! Bare tuller da vettø:)

Noen som vet?

Endret av Tilbakestående
Glemte et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Takk for svar, prøvde det, akkurat som på finndott no. Men det funka ikke. Det kan jo være at de ikke har den funksjonen?

Kanskje 99,99 prosent av samtalene foregår sånn: "skulle ha frakta ei seng til gol, noen som skal den veien"

(underforstått: jeg har ikke hengerfeste, tenkt til å dra på hytta mi på en stund, har sjekka med de som driver utleie av biler og regna på det, det er en stor sjanse for at det er noen som skal dit innen nærmeste fremtid som har plass til en seng og en 500 lapp, han vet like godt som meg at det bare unntaksvis selges og brukes senger som er bredere enn 180 cm, ergo har han en bil som minst tar 180 cm )

Det er jo i underteksten mye sies, ifølge dramafaget :)  Kanskje dette er mye mer behagelig måte å leve på. Anser det som sannsynlig at begge parter tenker likt. Hmmm...det må jo være erfaringsbasert da, kan ikke bare hatt dårlige opplevelser med å skrive 7 ord i en dialog, da måtte de jo tvinges til å skrive mer, eller?

Kanskje det er vi som har skrevet alt for langt i alle år og de alltid perfekt antall med ord?

Endret av Tilbakestående
Glemte et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive i notepad med linjeskift, og copy/paste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...