AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #21 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En på 40-50+ kan godt holde seg bedre og se lekrere ut enn en på 25 Nei. Anonymkode: 122d6...d31 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #22 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var da jeg skjønte alder var ett tall. Bra du har skjønt det, Gratulerer ! Ingenting er som ei heit moden, og lengtende dame. Mange ser ikke ut som sin kronologiske alder heller. Utrolig hvor godt enkelte holder seg. Bamseklemmer skrev (1 time siden): Funfact: det må minst tre 20-åringer for å dekke kvalitetmessig ei på 60 år 🥰❤️💦 Så sant, så sant "sjef" G 2 Anonymkode: b7e90...cec 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #23 Skrevet 3. mars 2024 Spiller da vel ingen rolle. Bare å kose seg det du kan! Anonymkode: fbf96...cd0 1
feliek54 Skrevet 3. mars 2024 #24 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e ER det alder du tenker på så betyr vel ikke det noe om du ønsker bare sex
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #25 Skrevet 3. mars 2024 Vi har hatt god sex. Når skal jeg ikke tenke mer på det. Jeg er ikke 20. Det har jeg vært. Og som flere sier vi skal ikke ha forhold, men sex. Anonymkode: 067b2...08e 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mars 2024 #26 Skrevet 4. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har hatt god sex. Når skal jeg ikke tenke mer på det. Jeg er ikke 20. Det har jeg vært. Og som flere sier vi skal ikke ha forhold, men sex. Anonymkode: 067b2...08e Dette er jo fordelen med å være seksuellt attraktiv og fleksibel på alder, og at du mest sannsynlig ikke blir gravid og ikke har kjønnsykdommer😉Ikke så uvanlig at menn i 30 årene tenker på disse fordelene, og har 1. valget på en kvinne som deg i 50+ alder.. og det merkes jo selvfølgelig på sexen❤️ Jeg har jo i hele mitt liv vært betatt i modne voksne damer.. de er helt fri for drama, og elsker med begge armene for at jeg skal komme tilbake🥰 Endret 4. mars 2024 av Bamseklemmer 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #27 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 2.14): Allikevel er det ingen som liker å være siste alternativet. En kan aldri vite 100% sikkert hvorvidt man var det siste alternativet. Ikke en gang i parforhold. Anonymkode: 56220...94f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #28 Skrevet 4. mars 2024 On 3/3/2024 at 12:27 AM, AnonymBruker said: Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e Det tenker jeg at det er ja. Anonymkode: f5fe7...b75
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #29 Skrevet 4. mars 2024 Det er vel ingenting å bry seg om, så lenge du nyter sexen? Men det er kanskje litt drøyt om han er full hver eneste gang dere har sex, om det er slik at han bare kommer til deg etter byturer? Anonymkode: 8e03a...bd4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #30 Skrevet 4. mars 2024 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Dette er jo fordelen med å være seksuellt attraktiv og fleksibel på alder, og at du mest sannsynlig ikke blir gravid og ikke har kjønnsykdommer😉Ikke så uvanlig at menn i 30 årene tenker på disse fordelene, og har 1. valget på en kvinne som deg i 50+ alder.. og det merkes jo selvfølgelig på sexen❤️ Jeg har jo i hele mitt liv vært betatt i modne voksne damer.. de er helt fri for drama, og elsker med begge armene for at jeg skal komme tilbake🥰 Her ramlet jeg litt av, hvorfor mener du at damer i 50-årene ikke har kjønnsykdommer? Det smitter jo uavhengig av alder… Og selvsagt kan det være drama hos eldre kvinner også. De har også følelser, og kan kjenne på både sjalusi og sorg rundt denne type forhold og agere ut i fra det. Anonymkode: 8e03a...bd4 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mars 2024 #31 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 1. Her ramlet jeg litt av, hvorfor mener du at damer i 50-årene ikke har kjønnsykdommer? Det smitter jo uavhengig av alder… 2. Og selvsagt kan det være drama hos eldre kvinner også. De har også følelser, og kan kjenne på både sjalusi og sorg rundt denne type forhold og agere ut i fra det. Anonymkode: 8e03a...bd4 1. Det kommer nok av god erfaring, så de er nøye med hvem de ligger med. Jeg har aldri opplevd å bli smitta av kvinner 50+.. Og jeg tester meg også før jeg har sex med ei ny dame.. Og det er jo ingen av oss som har sex med kondom🤗 2. Joda, selvsagt finnes de kvinner med drama, men de har jeg tilgode å ha sex med.. Jeg velger og foretrekker kvinner uten drama, for vi prater mye før sex, så vi finner ut vennskapskjemien.. og venner krangler sjelden og lager drama🥰
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #32 Skrevet 4. mars 2024 Hadde jeg bare driti om jeg var deg. Funker det så funker det. Man kan godt være "siste alternativ" selv om man er 20 også, så slike ting har man aldri noen garanti for uansett alder. Det er derfor ingen vits å kaste bort tid på å fundere over dette. Tror du menn bryr seg? Ser ikke for meg at menn noensinne vil stille seg selv et slikt spørsmål. De er bare happy for at de får pult, og det bør du også være. Anonymkode: 3dea1...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #33 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde jeg bare driti om jeg var deg. Funker det så funker det. Man kan godt være "siste alternativ" selv om man er 20 også, så slike ting har man aldri noen garanti for uansett alder. Det er derfor ingen vits å kaste bort tid på å fundere over dette. Tror du menn bryr seg? Ser ikke for meg at menn noensinne vil stille seg selv et slikt spørsmål. De er bare happy for at de får pult, og det bør du også være. Anonymkode: 3dea1...d7b Bra sagt. Kommer over meg av og til, men tenker av og til på det. Nærkontakt og sex + hyggelig prat har vært supert. Anonymkode: 067b2...08e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #34 Skrevet 4. mars 2024 Bamseklemmer skrev (19 minutter siden): 1. Det kommer nok av god erfaring, så de er nøye med hvem de ligger med. Jeg har aldri opplevd å bli smitta av kvinner 50+.. Og jeg tester meg også før jeg har sex med ei ny dame.. Og det er jo ingen av oss som har sex med kondom🤗 2. Joda, selvsagt finnes de kvinner med drama, men de har jeg tilgode å ha sex med.. Jeg velger og foretrekker kvinner uten drama, for vi prater mye før sex, så vi finner ut vennskapskjemien.. og venner krangler sjelden og lager drama🥰 Så enig med deg. Blir ingen drama for vi er venner, prater og har sex. Og trives i hverandres selskap 🥰 Og klart han på sikt vil ha en dame i sin alder. Jeg og, men akkurat nå fint sånn. Anonymkode: 067b2...08e 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mars 2024 #35 Skrevet 4. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så enig med deg. Blir ingen drama for vi er venner, prater og har sex. Og trives i hverandres selskap 🥰 Og klart han på sikt vil ha en dame i sin alder. Jeg og, men akkurat nå fint sånn. Anonymkode: 067b2...08e Du tenker likt som min første elskerinne❤️ Jeg var så heldig å ble forelsket i venninna til mora mi🤭Hun var 50 og jeg var bare 22 år.. Vi var som spioner som elsket hverandre.. ekte real love🤍 Hun lærte meg alt jeg kunne lære om jenter, og alt jeg ikke skulle gjøre.. Etter 5 år med spennende, lærerik, fantastisk sex, så slapp hun meg "fri". Hun sa: Nå har du fått mere erfaring enn voksne menn.. du er blitt en virkelig god kysser og en elskverdig elsker. Nå skal du bare nyte unge damer, med alt av det du har lært! Bratt rask læringskurve, må jeg si🤗 men fyfasan så flink hun var til å lære meg opp.. "Rest in Love" gullmusa mi🤍🖤🥰 Endret 4. mars 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 2
Even Tuell Skrevet 4. mars 2024 #36 Skrevet 4. mars 2024 On 3/3/2024 at 12:27 AM, AnonymBruker said: Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e Patetisk fordi du hadde sex (som jeg antar du likte)? Om -det- skulle være patetisk, så hørtes det ut som en god form for patetisk i så fall. Legger du noe mer følelser i knullinga? Er han noe mer enn en sexpartner for deg da? Om svaret er nei, spiller det i det hele tatt noen rolle? Han er på besøk hos deg for sexen; du har han på besøk for sexen. Ikke gjør det mer komplisert. Gjør som Elsa; let it go. Og så kan du invitere han hjem til deg en onsdag kveld. Kommer han (pun intended) så kan du alltids ha han som en knullevenn. Bli en bruker, framfor en som blir brukt eller noe 😛 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #37 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 0.27): Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e Er mann og nøyaktig det samme skjedde med meg for mange år siden. Var full og uten dømmekraft. Hun jeg var med hjem var kanskje passert midten av 50-åra. Når jeg våkna dagen etter husker jeg at jeg ble dritflau. Lå ved siden av ei som kunne vert mora mi, med hengepupper, slarkete lår og litt ringer rundt magen. Når man har vert på byen er ikke alltid synet/dømmekraft så skarp lenger, pluss at kvinner er flinke til å skjule skavanker med sminke og "hold-in". Du risikerer selvfølgelig ikke å bli gravid lenger, men du kan jo fint bli smittet av kjønns-sykdommer. Bruker du kondom? Nei, er du over 50 bør du sikte på noen som er eldre en at det kunne vert sønnen din! Gutter kan angre seg de også selv om de ikke viser det, og ikke noe å være spesielt kry over i kameratgjengen! Anonymkode: f5c65...c35
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #38 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er mann og nøyaktig det samme skjedde med meg for mange år siden. Var full og uten dømmekraft. Hun jeg var med hjem var kanskje passert midten av 50-åra. Når jeg våkna dagen etter husker jeg at jeg ble dritflau. Lå ved siden av ei som kunne vert mora mi, med hengepupper, slarkete lår og litt ringer rundt magen. Når man har vert på byen er ikke alltid synet/dømmekraft så skarp lenger, pluss at kvinner er flinke til å skjule skavanker med sminke og "hold-in". Du risikerer selvfølgelig ikke å bli gravid lenger, men du kan jo fint bli smittet av kjønns-sykdommer. Bruker du kondom? Nei, er du over 50 bør du sikte på noen som er eldre en at det kunne vert sønnen din! Gutter kan angre seg de også selv om de ikke viser det, og ikke noe å være spesielt kry over i kameratgjengen! Anonymkode: f5c65...c35 Du skriver som om at det er damens skyld. Når man er 30 år er man voksen. Og ja en dame i 50+ har noe av det du skriver. Man eldes. Og om man ikke er kry av det i kameratgjengen må man ikke si det. Eller ikke gjør det. Til forhold hadde jeg ikke ønsket en på 30, men synes det er synd dersom man ikke skulle ha frivillig sex med noen selvom om man er over 50 om så med yngre. Synes ikke det burde være skam. Og hypotetisk kunne jeg vært mor til en på 30, men er det relevant her? Noen må mene det er patetisk og det får jeg ikke gjort så mye med. Anonymkode: 067b2...08e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #39 Skrevet 5. mars 2024 Even Tuell skrev (13 timer siden): Patetisk fordi du hadde sex (som jeg antar du likte)? Om -det- skulle være patetisk, så hørtes det ut som en god form for patetisk i så fall. Legger du noe mer følelser i knullinga? Er han noe mer enn en sexpartner for deg da? Om svaret er nei, spiller det i det hele tatt noen rolle? Han er på besøk hos deg for sexen; du har han på besøk for sexen. Ikke gjør det mer komplisert. Gjør som Elsa; let it go. Og så kan du invitere han hjem til deg en onsdag kveld. Kommer han (pun intended) så kan du alltids ha han som en knullevenn. Bli en bruker, framfor en som blir brukt eller noe 😛 Jeg likte innlegget ditt 😊 Det burde være så enkelt og ikke noe skambelagt å ha frivillig sex med noen om så med litt aldersforskjell. Og så klart når de er godt voksen synes jeg som en på 30 år er. Anonymkode: 067b2...08e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #40 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skriver som om at det er damens skyld. Når man er 30 år er man voksen. Og ja en dame i 50+ har noe av det du skriver. Man eldes. Og om man ikke er kry av det i kameratgjengen må man ikke si det. Eller ikke gjør det. Til forhold hadde jeg ikke ønsket en på 30, men synes det er synd dersom man ikke skulle ha frivillig sex med noen selvom om man er over 50 om så med yngre. Synes ikke det burde være skam. Og hypotetisk kunne jeg vært mor til en på 30, men er det relevant her? Noen må mene det er patetisk og det får jeg ikke gjort så mye med. Anonymkode: 067b2...08e Hvor skrev jeg at jeg var 30? Faktisk var jeg selv bare 25. Er man på byen med kompiser, så er det vel naturlig at de ser hva som skjer, uten at jeg forteller noe? Ja, selv om jeg er mann syntes jeg det er patetisk. Som jeg skrev, kvinner har all verdens "knep" for å forynge utseende og bruke klær som strammer inn/flater ut figuren osv. Jeg vet ikke om menn gjør dette, tror ikke det er mange.. så hvorfor, - er det for å "lure" yngre menn på byen til å tro at du er mye yngre? Blir det liksom en triumferende greie å få unge menn på kroken? Eller har du plakat der det står at du er over 50? Så vær så snill å legge bort tanken at du er attraktiv for alle som går i yngre sko. At noen gutter kan finne det artig å prøve skal jeg ikke nekte for, men langt fra alle. Og det er like patetisk andre veien med ung dame/eldre mann bare for å ha sagt det. Anonymkode: f5c65...c35 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå