AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e
Bamseklemmer Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e Du er sikkert både febrilsk og patetisk for mange.. men egentlig er de bare misunnelig på deg😅 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 (endret) TS, det er umulig å vite hva denne 30-åringen tenker og føler, men på generelt grunnlag vet vi jo at mange menn tenner på eldre damer😊 Hvordan følte du selv at stemningen var mellom dere? Hvilke vibber sendte han ut? Anonymkode: 2eedb...2ed Endret 3. mars 2024 av Elaine Marley 10 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 Bamseklemmer skrev (12 minutter siden): Du er sikkert både febrilsk og patetisk for mange.. men egentlig er de bare misunnelig på deg😅 Mener du jeg er det? Anonymkode: 067b2...08e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): TS, det er umulig å vite hva denne 30-åringen tenker og føler, men på generelt grunnlag vet vi jo at mange menn tenner på eldre damer😊 Hvordan følte du selv at stemningen var mellom dere? Hvilke vibber sendte han ut? Anonymkode: 2eedb...2ed Takk for svar hyggelig svar! Ikke så lett å vite. Har ikke spurt han om det. Men jeg tenker han er ute etter noen yngre på byen så klart! Anonymkode: 067b2...08e Endret 3. mars 2024 av Elaine Marley
Bamseklemmer Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mener du jeg er det? Anonymkode: 067b2...08e Nei.. langt ifra😘Jeg er ikke misunnelig på andres nytelse.. jeg ønsker deg en hel verden av nytelser, uansett alder, form og farge.. Det viktigste for meg, er at du smiler fra øre til øre og er lykkelig💝 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 Ble vel egentlig såret av kommentarene her. Anonymkode: 067b2...08e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Nei.. langt ifra😘Jeg er ikke misunnelig på andres nytelse.. jeg ønsker deg en hel verden av nytelser, uansett alder, form og farge.. Det viktigste for meg, er at du smiler fra øre til øre og er lykkelig💝 Så fint sagt. Takk 🩷 Anonymkode: 067b2...08e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e Dessverre så tror jeg du er siste alternativet. Om du kan leve med det er opptil deg Anonymkode: 8c6dc...9a7 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 Greia er vel at menn generelt ikke finner seg ei dame for natten på byen så lett, da tar de det de får uten at det nødvendigvis trenger å ha så mye med alderen å gjøre i utgangspunktet. En på 40-50+ kan godt holde seg bedre og se lekrere ut enn en på 25 om hun tar vare på utseende sitt eller utstrålingen sin. Når dette er sagt, hvorfor tenker på så mye på dette ts? Regne med du ikke hadde så store intensjoner med dette møte en kun sex selv, så hvorfor gidder du å overtenke så mye? Anonymkode: 56220...94f 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Greia er vel at menn generelt ikke finner seg ei dame for natten på byen så lett, da tar de det de får uten at det nødvendigvis trenger å ha så mye med alderen å gjøre i utgangspunktet. En på 40-50+ kan godt holde seg bedre og se lekrere ut enn en på 25 om hun tar vare på utseende sitt eller utstrålingen sin. Når dette er sagt, hvorfor tenker på så mye på dette ts? Regne med du ikke hadde så store intensjoner med dette møte en kun sex selv, så hvorfor gidder du å overtenke så mye? Anonymkode: 56220...94f Du har rett i at det bare er sex fra min side og. Blir aldri noe forhold. Sexen har vært bra. Allikevel er det ingen som liker å være siste alternativet. Jeg skal bare nyte den gode sexen og ikke tenke så mye på det!! Anonymkode: 067b2...08e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 Hadde jeg vært ute på byen og sett etter et knull så hadde jeg faktisk håpet på noen eldre enn meg selv. Anonymkode: 7d1dc...8f6 2
no shame Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e Det er ikke så vanskelig finne ut av hans motiver. Si at dere må møtes på en kaffe på kafe i dagslys og edru. Hvis nei, så hvorfor ikke? Skammer han seg kanskje over at han tenner på eldre kvinner? Er han i et monogamt forhold? Hva er greie, og hvordan møttes dere i utgangspunktet? Det plager deg tydeligvis til en viss grad, så finn ut hva som plager deg og finn ut av hans motiver for at treffene bli som de blir. Dersom dere har en avtale i forkant og begge trives, bure det være uproblematisk. Dersom èn ringer i fylla og den andre møter med/får kvaler, er det i min verden en usunn relasjon..
Sander33 Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 Er sexen god eller fantastisk? For deg og han? Da er du førstevalget. Etter en morsom og avslappet kveld på byen, å ende opp i senga med en selvsikker dame med herlig sex. Hva er vel bedre? 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Hva han tenker, må du nesten spørre han om. Men ikke hør på onde stemmer. Sistesortering? Jeg har fått nok av fyllemeldinger fra menn som jeg vet har vært helt tullerusk forelsket i meg. Menn jeg ikke har ligget med engang, så det er ikke noe med lettpult å gjøre, men at jeg er deres våte drøm. Jeg har også hatt elskere hvor vi gjerne tekstet hverandre på den tiden, fyrte av en liten booty call og sjekket om den andre var hypp. Og ikke fordi vi hadde prøvd å sjekke opp "bedre" alternativer hele kvelden og mislyktes, man har bare vært ute og hatt det artig med venner, og når det er på tide å gå hjem så er man kanskje litt kåt og sjekker med den man liker å ligge med om den er i samme tilstand. Du er ikke patetisk fordi du har sex, men om du føler dette går utover selvfølelsen din så må du jo passe deg litt. Om du trenger noe mer må du si fra, eller si nei takk. Anonymkode: 8ade8...31b 5
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 50+ har hatt sex med en på 30. Dette er etter han har vært på byen. Tenker dere jeg er siste alternativ for sex istedenfor å reise hjem? Er jeg patetisk? Anonymkode: 067b2...08e Det tror jeg absolutt kan stemme. At han siktet etter yngre kvinner, men du var den som til slutt takket ja. Men se på det som en bonus.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Men til topic. Er sexen god så velger man heller ett godt høl med fantastisk kjemi på 50 enn ett dårlig på 20. Husker godt en 50-åring jeg lå med jevnlig på jobb i 30-årene. Fy faan, hun var sykt bra. Og for en kropp! Alt ekte! Mye god sex. Datteren hennes var superdigg 20ish, klone av mor i yngre alder, men fristet ikke i det hele tatt med en SÅ heit mor. Var da jeg skjønte alder var ett tall. Så det kommer litt an på 50åringen og, om man er «last option». Anonymkode: fb306...668 Endret 3. mars 2024 av Elaine Marley 1
Bamseklemmer Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 Enig, men jeg bruker ikke "Høl" om kvinner👍 Funfact: det må minst tre 20-åringer for å dekke kvalitetmessig ei på 60 år 🥰❤️💦 1 1
Elaine Marley Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå