AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Har lest mye om led-masker, laser behandlinger osv. Har sensitiv hud og er ganske rød noen steder i ansiktet, og acne av og til. Gikk på isotretonoin i 1 år, og da var egentlig alt ganske fint og rødheten dempet seg. Men ønsker ikke en runde til på ISO. Jeg er 26 år nå og går ikke ut av huset uten sminke, litt lei av det, oljete hud også.. hva har hjulpet for deg? Anonymkode: b1bf0...00a
xQueenKx Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Kanskje ikke det du er ute etter. Men jeg kuttet ut sukker i dietten. Og drikker mye vann. Ellers hudpleie tilpasset min hudtype.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 xQueenKx skrev (53 minutter siden): Kanskje ikke det du er ute etter. Men jeg kuttet ut sukker i dietten. Og drikker mye vann. Ellers hudpleie tilpasset min hudtype. Har satt meg inn i koreansk hudpleie det siste og synes det funker bra, men huden min har alltid vært sånn uansett om jeg har spist sukker eller ikke, så må nok prøve noe bedre 😔 Anonymkode: b1bf0...00a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 Jeg måtte kutte ut melk. Jeg var bestandig rød rundt munnen. Og tørre flekker som kom og gikk. No hår jeg uten sminke på huden. Men er glad i sminke da. Så jeg sminker alltid øynene mine. Men kan fint gå uten sminke. Men når jeg skal på jobb så liker jeg å sminke øynene. Og jeg har brukt sminke og tykk sminke siden jeg var 14 år. Og min mor har veldig fin hud. Aldri brukt noe på huden trur jeg. Ser at hun ikke har noe i skapet hvert fall. Så jeg er heldig der trur jeg. Men slet en del med kviser når jeg var ung. Det samme gjorde min far. Anonymkode: 9f1e9...e1e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Jeg var en kvisete ungdom og hatt mye hormonelle kviser opp igjennom årene. Jeg har finere hud nå som 45 åring enn det jeg hadde i ungdomsårene. Gluten. melkeprodukter og sukker har jeg kuttet ut og spiser mer ren med (lavkarbo og sørger å få i meg mye vann og elektrolytter). Jeg er også opptatt av hudpleie, men kjøper nødvendigvis ikke bare dyre produkter. Spiser mye nøtter, grønnsaker, fisk, kjøtt og få skikk på magen (når jeg har trøblete mage, så popper kvisene frem og). Anonymkode: b56ec...008
SiljeKP68 Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 0.15): Jeg var en kvisete ungdom og hatt mye hormonelle kviser opp igjennom årene. Jeg har finere hud nå som 45 åring enn det jeg hadde i ungdomsårene. Gluten. melkeprodukter og sukker har jeg kuttet ut og spiser mer ren med (lavkarbo og sørger å få i meg mye vann og elektrolytter). Jeg er også opptatt av hudpleie, men kjøper nødvendigvis ikke bare dyre produkter. Spiser mye nøtter, grønnsaker, fisk, kjøtt og få skikk på magen (når jeg har trøblete mage, så popper kvisene frem og). Anonymkode: b56ec...008 Har gjort det samme, kuttet ut det meste av tilsatt sukker, gluten og visse melkeprodukter og huden ser mye bedre ut. I tillegg har jeg kjøpt en LED-maske for et par måneder siden for å se om den hjelper med fine linjer. Heldigvis har jeg fortsatt ikke så mange rynker nå at jeg er nesten 50, men jeg synes masken definitivt hjelper.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 Kutt melkeprodukter. Og muligens gluten. Og drikk vann 🙂 Anonymkode: 1d922...712 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå