Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har flere forhold bak meg, men hver gang dukker det samme problemet opp. Jeg klarer ikke lukta av sæden!! For meg er det best at vi bruker kondom sånn at jeg slipper å forholde meg til lukta...jeg synes det stinker så vondt at jeg blir kvalm.... Og lukten av sæd er jo den samme i større og mindre grad hos alle jeg har vært sammen med. Trenger gode råd om hvordan bli kvitt dette problemet. Det hemmer sexlivet vårt. Jeg mister lysten med tanke på at snart kommer lukta igjen utover senga, meg eller what ever...
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Ikke den beste lukta jeg vet om, men jeg overlever da. Kommer ikke på noe annet du kan gjøre enn kondom...
loffen Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Uff da. Ingen gode råd, men synes ikke dere også at brie-ost lukter sæd? Greier ikke spise det... Ananas? Hjelper det ?
Ola Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Ananas? Hjelper det ? ← Smakstoffene (lenge siden naturfag...esterstoff?) ender opp der av en eller annen merkelig grunn. Er endel andre frukter som har samme effekt samt andre prdoukter som har negativ effekt, men husker ikke på stående fot. Det som kommer inn, må jo komme ut. Asparges f.eks. kan jo forandre urinlukten ganske mye. Det varierer sikkert også mye fra person til person, akkurat som alle andre ting...
loffen Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Åh ja. Men hvis han ikke liker ananas da? Kanskje prøve..hm banan?
Ola Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Hva slags svin liker ikke ananas? DUMP! Tipper ting som ligner, eksotisk frukt som kiwi, mango etc. Hvis jeg husker rett så var det sterkt krydder som kunne lage dårlig smak, karri, hvitløk o.l.
loffen Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Hva slags svin liker ikke ananas? DUMP! Du skulle bare visst! Den passa! Takk for fine tips da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå