Gå til innhold

Avhengi av partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Store deler av livet har jeg hatt få og lange forhold. Di to sisste var på under 3 år da, så di kaller jeg ikke så lange. Uansett. Jeg takker brudd og det og være alene veldig dårlig. Nå har jeg blitt dumpet og trenger virkelig noen råd hvordan jeg skal komme meg videre. Jeg har ikke familie og få venner. Føler meg ensom.. og savner han så ekstremt.  Ble alltid beskyldt for alt fra stjeling og lyving og ha kontakt med andre menn. Listen er lang. Måtte blokkere menn på Facebook jeg ikke omgås med. Kon for at dem kommenterte en skjelden gang i inlegg og hvertfall om dem trykket hjerte på noe. Gratulerer noen meg med dagen og jeg trykket hjerte var det Rama skrik. Det er masse mer også ... Likevell.. jeg har bare han i livet mitt utenom to venninner som bor spredt. Jeg har ikke familie heller uten om verdens beste "svigermor"

Anonymkode: 26b4d...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei. Store deler av livet har jeg hatt få og lange forhold. Di to sisste var på under 3 år da, så di kaller jeg ikke så lange. Uansett. Jeg takker brudd og det og være alene veldig dårlig. Nå har jeg blitt dumpet og trenger virkelig noen råd hvordan jeg skal komme meg videre. Jeg har ikke familie og få venner. Føler meg ensom.. og savner han så ekstremt.  Ble alltid beskyldt for alt fra stjeling og lyving og ha kontakt med andre menn. Listen er lang. Måtte blokkere menn på Facebook jeg ikke omgås med. Kon for at dem kommenterte en skjelden gang i inlegg og hvertfall om dem trykket hjerte på noe. Gratulerer noen meg med dagen og jeg trykket hjerte var det Rama skrik. Det er masse mer også ... Likevell.. jeg har bare han i livet mitt utenom to venninner som bor spredt. Jeg har ikke familie heller uten om verdens beste "svigermor"

Anonymkode: 26b4d...232

Meld deg på forskjellige ting møt folk. Hva i all verden trenger du han til?

Anonymkode: 9219e...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal være glad for å bli kvitt en slik person, hvis det var sånn at han beskylte deg for alt mulig! Han høres ut som en kontrollerende type.Du har det bedre uten han, ta tiden til hjelp og ikke gå inn i et nytt forhold med en gang.

Anonymkode: c27c9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Mannen er gal og det innser du når kjærlighetssorgen forsvinner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Store deler av livet har jeg hatt få og lange forhold. Di to sisste var på under 3 år da, så di kaller jeg ikke så lange. Uansett. Jeg takker brudd og det og være alene veldig dårlig. Nå har jeg blitt dumpet og trenger virkelig noen råd hvordan jeg skal komme meg videre. Jeg har ikke familie og få venner. Føler meg ensom.. og savner han så ekstremt.  Ble alltid beskyldt for alt fra stjeling og lyving og ha kontakt med andre menn. Listen er lang. Måtte blokkere menn på Facebook jeg ikke omgås med. Kon for at dem kommenterte en skjelden gang i inlegg og hvertfall om dem trykket hjerte på noe. Gratulerer noen meg med dagen og jeg trykket hjerte var det Rama skrik. Det er masse mer også ... Likevell.. jeg har bare han i livet mitt utenom to venninner som bor spredt. Jeg har ikke familie heller uten om verdens beste "svigermor"

Anonymkode: 26b4d...232

Jeg sitter akkurat med samme følelser og tanker som deg. Har akkurat blitt dumpet jeg også av kvinnen i mitt liv. Føler meg ensom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...