AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #21 Skrevet 2. mars 2024 Ingen fare. Se på gjennomsnittet! Har hatt røykende "overvektige"alkoholikere i familien som ble henholdsvis 79,81 og 94 år gamle. Anonymkode: de897...2e1
Nowayback Skrevet 2. mars 2024 #22 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 40-årene er det beste tiåret. Anonymkode: 85a00...d6e Det sier du fordi? Vil tro det er individuelt. Jeg ser ikke frem til dårligere kropp og helse, singel og barnløs i en alder hvor det er enda mer skamfullt enn i 30-årene. 40 årene er sikkert fint for de som har den forventede kronologien i livet på stell. På topp i arbeidslivet, bedre økonomi og barna er større. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #23 Skrevet 2. mars 2024 DelvisPresley skrev (4 minutter siden): Det sier du fordi? Vil tro det er individuelt. Jeg ser ikke frem til dårligere kropp og helse, singel og barnløs i en alder hvor det er enda mer skamfullt enn i 30-årene. 40 årene er sikkert fint for de som har den forventede kronologien i livet på stell. På topp i arbeidslivet, bedre økonomi og barna er større. Er det skamfullt å være singel og barnløs også nå? Trist hvis det er ufrivillig kanskje, men skamfullt? Nei. Anonymkode: db4b5...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #24 Skrevet 2. mars 2024 Jeg er også 38, men gleder meg til 40årene. Før jeg runder 40 har jeg 2 unger over 18 år og en konfirmant. Mulig det er derfor jeg ikke ser mørkt på 40-årene, føler bare glede. Er sunn og sprek, verken redd for livsstilssykdommer eller død. Anonymkode: 0d8dd...25c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #25 Skrevet 2. mars 2024 40 årene har vært veldig bra for meg. masse kult jobbmessig. Gjør mye gøy på fritiden. Er i gang med en utdanning som får veldig bra. Og sexlivet har aldri vært bedre. Anonymkode: 00a58...eda
Nowayback Skrevet 2. mars 2024 #26 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det skamfullt å være singel og barnløs også nå? Trist hvis det er ufrivillig kanskje, men skamfullt? Nei. Anonymkode: db4b5...1d2 Mener selvsagt når det er ufrivillig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå