Gå til innhold

Enda et spørsmål om app 🫠


Sandum.PT

Anbefalte innlegg

Det kommer opp mange spørsmål om styrkeapper, men jeg har et jeg ikke har sett stilt eller besvart.

Vet noen om det finnes en app der du kan konfigurere supersett med unilaterale øvelser, både i kombinasjon med andre unilaterale øvelser samt bilaterale øvelser?

Altså at man for eksempel kan sette opp supersett for utfall og hamstringcurl der du først gjør ferdig begge beina på utfall før pausen i appen, og så tar du hamstringcurl på begge bein samtidig før pausen igjen. Altså at det blir 2 + 1 sett i et supersett om dere skjønner?

Og tilsvarende at man kan supersette to ettarmsøvelser slik at det blir 2 + 2 der pausen ikke kommer før du er ferdig med begge armene i det ene supersettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jesus, forvirringen oppstod bare fordi appen som er koblet til Norse automatisk styrer maskinen, og skjønner ikke at jeg ikke er ferdig med øvelsen når jeg skal bytte bein.

Det problemet forsvinner jo helt når appen ikke styrer maskinen, så jeg kan gå for enhver app som støtter vanligr supersett.

Jeg tester Hevy 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange fine apper, jeg bruker penn og papir , er så digg å styrke ut en og en øvelse, river i stykker arket på slutten av uka😀.

 

har da skrevet opp neste uke trening så jeg vet at det er progressiv overbelastning, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (2 timer siden):

Sikkert mange fine apper, jeg bruker penn og papir , er så digg å styrke ut en og en øvelse, river i stykker arket på slutten av uka😀.

 

har da skrevet opp neste uke trening så jeg vet at det er progressiv overbelastning, 

Bruker penn og papir selv, men skal teste app nå for å enklere klare å følge med på disse mikroøktene mine og enklere kunne se tilbake på hva det eventuelt har gitt av resultater 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...