Gå til innhold

Kjapt spm om kake


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal lage kake i rundform

Når kaken skal i ovnen skal kakeformen settes på rist eller på plate??

20240302_081645.jpg

Anonymkode: c87c9...479

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rist

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KatteLatte skrev (6 minutter siden):

Rist

Takk

Anonymkode: c87c9...479

AnonymBruker
Skrevet

Plate. Når jeg setter på rist i min ovn blir ikke kaken jevnt stekt.

Anonymkode: 84b86...d22

AnonymBruker
Skrevet

For å gjøre forvirringen komplett; jeg bruker bare det som er mest tilgjengelig. Har aldri merket forskjell. 

Anonymkode: d3f94...9ab

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😂😂 

Jeg har alltid brukt rist, men når jeg leser denne tråden, er det åpenbart ikke så viktig.

Anonymkode: 55d67...023

Skrevet

Jeg bruker alltid plate ;)

 

Skrevet

Jeg bruker det som står i ovnen akkurat når jeg skal sette inn formen, har aldri merket noen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...