Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kåt på jobb er jo enkelt for de fleste som ikke kjører langtransport eller buss, men hva med kåthet som oppstår andre steder? Merkelig nok ble jeg akutt kåt på Kiwi forleden. På vei hjem gled hånden ned i trusen, uten at jeg fullførte noe. Er det noen som frekker seg til andre steder enn bak doble toalettdører på jobb?

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd du ikke fullførte.

Anonymkode: 213bb...bb8

Skrevet

Nærmeste jeg kan komme på er å ha blitt kåt i bilen i køen på motorveien og hatt lyst å vippe frem 🙈 men har naturlig nok ikke tatt sjansen på det 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synd du ikke fullførte.

Det gjør jeg ofte, men tror ikke jeg har gjort det i bilen :)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å legge en demper på temaet, men hvordan er det med hygienen om man ender opp med å fingre seg selv ute?

Anonymkode: 8c005...c14

• Liker 1
Skrevet

Er det fortsatt vinterferie??😂😂🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke for å legge en demper på temaet, men hvordan er det med hygienen om man ender opp med å fingre seg selv ute?

Anonymkode: 8c005...c14

Nasty🤢

Anonymkode: 4c89c...eee

AnonymBruker
Skrevet
Tussemor47 skrev (13 minutter siden):

Er det fortsatt vinterferie??😂😂🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Blir dere aldri lei?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Silvia515 skrev (2 timer siden):

Kåt på jobb er jo enkelt for de fleste som ikke kjører langtransport eller buss, men hva med kåthet som oppstår andre steder? Merkelig nok ble jeg akutt kåt på Kiwi forleden. På vei hjem gled hånden ned i trusen, uten at jeg fullførte noe. Er det noen som frekker seg til andre steder enn bak doble toalettdører på jobb?

Hallo? Ikke si at du ikke tenner på mainstream når du er kåt på Kiwi...

Anonymkode: c1ba7...263

Skrevet

Satt i kø en time pga et trafikkuhell en gang...da ble d griseri på t-skjorta..😇 sextet litt med kona.Har også sett ei dame som diskré satt å gnikka seg utpå buksa...(tights)..da ble eg litt tennt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...