AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Noen som vet hva dette er for noe dritt? Smeller i ett sett, gir seg jo aldri? Trodde det var bomber jeg 😱 Anonymkode: ecc81...e11 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Ja, holder på som bare det. Er vel et selskap som har fått disposisjon til å fyre litt. Anonymkode: 89137...499
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Ringnes har bursdag Anonymkode: 1febc...902 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, holder på som bare det. Er vel et selskap som har fått disposisjon til å fyre litt. Anonymkode: 89137...499 Hvorfor gir de disp til sånn sinnsyk støy? Burde vært opplyst om på distriktsnyheter eller noe. Både jeg og bikkja ble livredd her 😱 Anonymkode: ecc81...e11 5 3
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 Nå ble det heldigvis stille. Skal innrømme at jeg ble litt "Shakin' Stevens" selv her jeg satt. 1
Johan uten land Skrevet 1. mars 2024 #6 Skrevet 1. mars 2024 Christian Ringnes har bursdag og feirer seg selv ved å svi av 6 mill kr på fyrverkeri. Slik er det blitt. 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Skrevet 1. mars 2024 https://www.vartoslo.no/bydel-sentrum-fyrverkeri-oslo/fyrverkeri-seks-minutter-til-ende-over-oslo-fredag-kveld-blir-en-del-stoy/544322 Anonymkode: eff17...df8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Skrevet 1. mars 2024 Johan uten land skrev (Akkurat nå): Christian Ringnes har bursdag og feirer seg selv ved å svi av 6 mill kr på fyrverkeri. Slik er det blitt. Det landet her er jo helt korrupt. Rikingene gjør som de vil på bekostning av oss andre. Tenk på alle flyktningene som sikkert fikk seg en skikkelig støkk Anonymkode: ecc81...e11 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #9 Skrevet 1. mars 2024 Grattis med dagen, Christian Anonymkode: 89137...499 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #10 Skrevet 1. mars 2024 Trodde naboen hadde klikka, men så så jeg nyhetene. Anonymkode: a9011...aef 1
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars 2024 #11 Skrevet 1. mars 2024 Sånn informasjon hjelper noe jævelig når det kun trykkes i tidsskrifter for spesielt interesserte. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #12 Skrevet 1. mars 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden): Sånn informasjon hjelper noe jævelig når det kun trykkes i tidsskrifter for spesielt interesserte. Du mener tidsskriftet for spesielt interesserte, VG? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dwx7dj/derfor-smeller-det-i-oslo-naa Anonymkode: 89137...499 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #13 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du mener tidsskriftet for spesielt interesserte, VG? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dwx7dj/derfor-smeller-det-i-oslo-naa Anonymkode: 89137...499 Publisert fire minutter før avgang? Anonymkode: a9011...aef 1
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars 2024 #14 Skrevet 1. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Du mener tidsskriftet for spesielt interesserte, VG? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dwx7dj/derfor-smeller-det-i-oslo-naa Anonymkode: 89137...499 Den kom litt vel seint. Da det smalt var det en brann som var øverst på lista.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #15 Skrevet 1. mars 2024 Norge har blitt en nasjon full av sutrekopper. Helt alvorlig folkens. Det er et fyrverkeri på 6 små minutter og det spres eder og galle ? Ikke bare bor dere i en storby. Dere bor i Norges hovedstad. Mange ganger lurer jeg på om det er misunnelsen som rår. Noen andre har det gøy så da må jeg klage ? For litt støy i Norges største by på en fredagskveld ( ikke mandag) men fredag. Og helt ærlig er det så forbanna mye støy da ? Det er konserter og anleggsarbeid som holder på langt lenger enn de 6 små minuttene. Og ikke gi meg det bullshittet med at dyr og flyktninger blir redd. La oss ta flyktningene først. Ukraina er en langt større nasjon enn Norge når det kommer til fyrverkeri og ukrainerne selv har gått ut å sagt: vi er ikke redd for fyrverkeri, vi er kanskje flyktninger men vi er ikke pingler. Vi er vandt med langt større fyrverkeri enn i Norge. Så til dyrene. For det første er ville dyr bygget for å tåle frykt fra naturens side. Ville dyr blir som regel jaktet av andre dyr og er rustet for å tåle frykt. Det går over. ingen dyr dauer av det. Så til våre kjære hunder. Hunder blir redd fordi eieren selv hauser de opp til å bli det. Jeg er pyroteknikker og reiser rundt i verden og ser på de største showene i verden, som har langt større show enn i Norge og der har folk med seg hundene sine på show, vet dere hvorfor det går veldig fint ? Fordi de er vant til det. De opplever det hele tiden. Så løsningen er ikke å skjerme dyrene det er å gjøre de vant til det. Fyrverkeri bransjen i Norge er dessverre på vei til å gå på dunken på grunn av en nasjon fult av sutrekopper. Ta dere sammen. Anonymkode: 94b90...4a8 4 6
Daria Skrevet 1. mars 2024 #16 Skrevet 1. mars 2024 Oslo brannvesen pleier å varsle på Twitter, de la ut varsel i formiddag. Jeg skjønner ikke helt at fyrverkeri ikke er det første man tenker når man hører sånne smell, det er som regel den mest nærliggende forklaringen. Særlig på kveldstid en helg. 2
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars 2024 #17 Skrevet 1. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Norge har blitt en nasjon full av sutrekopper. Helt alvorlig folkens. Det er et fyrverkeri på 6 små minutter og det spres eder og galle ? Ikke bare bor dere i en storby. Dere bor i Norges hovedstad. Mange ganger lurer jeg på om det er misunnelsen som rår. Noen andre har det gøy så da må jeg klage ? For litt støy i Norges største by på en fredagskveld ( ikke mandag) men fredag. Og helt ærlig er det så forbanna mye støy da ? Det er konserter og anleggsarbeid som holder på langt lenger enn de 6 små minuttene. Og ikke gi meg det bullshittet med at dyr og flyktninger blir redd. La oss ta flyktningene først. Ukraina er en langt større nasjon enn Norge når det kommer til fyrverkeri og ukrainerne selv har gått ut å sagt: vi er ikke redd for fyrverkeri, vi er kanskje flyktninger men vi er ikke pingler. Vi er vandt med langt større fyrverkeri enn i Norge. Så til dyrene. For det første er ville dyr bygget for å tåle frykt fra naturens side. Ville dyr blir som regel jaktet av andre dyr og er rustet for å tåle frykt. Det går over. ingen dyr dauer av det. Så til våre kjære hunder. Hunder blir redd fordi eieren selv hauser de opp til å bli det. Jeg er pyroteknikker og reiser rundt i verden og ser på de største showene i verden, som har langt større show enn i Norge og der har folk med seg hundene sine på show, vet dere hvorfor det går veldig fint ? Fordi de er vant til det. De opplever det hele tiden. Så løsningen er ikke å skjerme dyrene det er å gjøre de vant til det. Fyrverkeri bransjen i Norge er dessverre på vei til å gå på dunken på grunn av en nasjon fult av sutrekopper. Ta dere sammen. Anonymkode: 94b90...4a8 Hadde vi fått informasjon om dette i huet og ræva i god tid før de slapp helvete løs, hadde det vært helt greit.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #18 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Norge har blitt en nasjon full av sutrekopper. Helt alvorlig folkens. Det er et fyrverkeri på 6 små minutter og det spres eder og galle ? Ikke bare bor dere i en storby. Dere bor i Norges hovedstad. Mange ganger lurer jeg på om det er misunnelsen som rår. Noen andre har det gøy så da må jeg klage ? For litt støy i Norges største by på en fredagskveld ( ikke mandag) men fredag. Og helt ærlig er det så forbanna mye støy da ? Det er konserter og anleggsarbeid som holder på langt lenger enn de 6 små minuttene. Og ikke gi meg det bullshittet med at dyr og flyktninger blir redd. La oss ta flyktningene først. Ukraina er en langt større nasjon enn Norge når det kommer til fyrverkeri og ukrainerne selv har gått ut å sagt: vi er ikke redd for fyrverkeri, vi er kanskje flyktninger men vi er ikke pingler. Vi er vandt med langt større fyrverkeri enn i Norge. Så til dyrene. For det første er ville dyr bygget for å tåle frykt fra naturens side. Ville dyr blir som regel jaktet av andre dyr og er rustet for å tåle frykt. Det går over. ingen dyr dauer av det. Så til våre kjære hunder. Hunder blir redd fordi eieren selv hauser de opp til å bli det. Jeg er pyroteknikker og reiser rundt i verden og ser på de største showene i verden, som har langt større show enn i Norge og der har folk med seg hundene sine på show, vet dere hvorfor det går veldig fint ? Fordi de er vant til det. De opplever det hele tiden. Så løsningen er ikke å skjerme dyrene det er å gjøre de vant til det. Fyrverkeri bransjen i Norge er dessverre på vei til å gå på dunken på grunn av en nasjon fult av sutrekopper. Ta dere sammen. Anonymkode: 94b90...4a8 Nydelig. Håper dere går konk hele gjengen. Den bransjen hører hjemme i forrige årtusen. Når det gjelder flyktninger, tviler sterkt på at det du skriver gjelder alle ukrainere, OG du vet det finnes flyktninger fra andre land også ikkesant? Dyr. De dør jo. Det du skriver her er noe du forteller deg selv for å kunne drive på med det du gjør. 100% unødvendig å skremme både folk og dyr med unødvendig, forhistorisk støy. De 6 minuttene er helt annen type støy enn en byggeplass. Vi hørte det over hele byen!! Det er kommet meldinger fra Ammerud til Sognsvann liksom. Du hører ikke en byggeplass milevis unna. Dette må jeg si var dypt skuffende av Ringnes som jeg ellers har stor respekt for. Anonymkode: ecc81...e11 6 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #19 Skrevet 1. mars 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden): Hadde vi fått informasjon om dette i huet og ræva i god tid før de slapp helvete løs, hadde det vært helt greit. Det er varslet i god tid i mange kanaler. Det er umulig for oss som jobber i bransjen å nå ut til alle men du skal vite at vi alltid gjør så godt vi kan for å varsle flest mulig. Jeg anbefaler å følge Facebook siden fyrverkeri varsel Norge så er du varslet neste gang det smeller. Anonymkode: 94b90...4a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #20 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Norge har blitt en nasjon full av sutrekopper. Helt alvorlig folkens. Det er et fyrverkeri på 6 små minutter og det spres eder og galle ? Ikke bare bor dere i en storby. Dere bor i Norges hovedstad. Mange ganger lurer jeg på om det er misunnelsen som rår. Noen andre har det gøy så da må jeg klage ? For litt støy i Norges største by på en fredagskveld ( ikke mandag) men fredag. Og helt ærlig er det så forbanna mye støy da ? Det er konserter og anleggsarbeid som holder på langt lenger enn de 6 små minuttene. Og ikke gi meg det bullshittet med at dyr og flyktninger blir redd. La oss ta flyktningene først. Ukraina er en langt større nasjon enn Norge når det kommer til fyrverkeri og ukrainerne selv har gått ut å sagt: vi er ikke redd for fyrverkeri, vi er kanskje flyktninger men vi er ikke pingler. Vi er vandt med langt større fyrverkeri enn i Norge. Så til dyrene. For det første er ville dyr bygget for å tåle frykt fra naturens side. Ville dyr blir som regel jaktet av andre dyr og er rustet for å tåle frykt. Det går over. ingen dyr dauer av det. Så til våre kjære hunder. Hunder blir redd fordi eieren selv hauser de opp til å bli det. Jeg er pyroteknikker og reiser rundt i verden og ser på de største showene i verden, som har langt større show enn i Norge og der har folk med seg hundene sine på show, vet dere hvorfor det går veldig fint ? Fordi de er vant til det. De opplever det hele tiden. Så løsningen er ikke å skjerme dyrene det er å gjøre de vant til det. Fyrverkeri bransjen i Norge er dessverre på vei til å gå på dunken på grunn av en nasjon fult av sutrekopper. Ta dere sammen. Anonymkode: 94b90...4a8 Jeg bor på Høybråten og både så, hørte og kjente drønna fra fyrverkeriet. Kall meg hva du vil men etter 22.juli, der jeg var i regjeringskvartalet og kjente bomba på kroppen så reagerer kroppen min på slike uventa smell hvor rasjonell jeg enn er. Litt varsel hadde hjulpet på. Bikkja her sov godt det så det er ikke akkurat panikktilstander på noen av oss. Avstanden fra oppskytningsstedet til Høybråten er ganske stor. Det er noen tusen hunder, hester, ville dyr, flyktninger og andre mellom rikingen som svei av penger og meg. Jeg personlig synes de mange har større rett på ro og fred i de 6 minutta enn han har til å lyse opp luftrommet med forsøpling. Anonymkode: 3087a...cb6 8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå