Gå til innhold

Dør av skyldfølese


anonym0987654321

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann som har vært sammen i 11 år og har to barn sammen, bestemte oss for 2 uker siden at vi skulle gifte oss på drop in i kirka igår. 

Jeg har et veldig nært bånd til mine foreldre, men siden det var drop in tenkte jeg bare at vi skulle ha forloverne våre med og ingen andre. 

Jeg ante ikke at det skulle bli SÅ fint i kirka og middagen vi var i etterpå (bare oss, barna og forloverne). Jeg har så vondt inni meg at jeg ikke hadde med foreldrene mine. Sitter bare å griner. Noen som også gifta seg "alene" i kirka?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anonym0987654321 skrev (6 minutter siden):

Jeg og min mann som har vært sammen i 11 år og har to barn sammen, bestemte oss for 2 uker siden at vi skulle gifte oss på drop in i kirka igår. 

Jeg har et veldig nært bånd til mine foreldre, men siden det var drop in tenkte jeg bare at vi skulle ha forloverne våre med og ingen andre. 

Jeg ante ikke at det skulle bli SÅ fint i kirka og middagen vi var i etterpå (bare oss, barna og forloverne). Jeg har så vondt inni meg at jeg ikke hadde med foreldrene mine. Sitter bare å griner. Noen som også gifta seg "alene" i kirka?

 

Ordne et selskap og be den nærmeste familien til deg og mannen så blir alt bra igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah right. 

Anonymkode: 71e82...0d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enig i at du ber foreldrene dine og hans ut på en flott middag, så blir det en feiring likevel.

 

 

Anonymkode: 5c6db...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Fy søren så skuffa jeg hadde blitt om mine døtre ikke hadde invitert meg!

Anonymkode: f2e18...5a8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifta oss og alene, jeg var høggravid, tanken var å få velsignelse i kirken en annen anledning og ha fest med familie og venner, men det ble aldri.

nå er jeg 35 år og for gammel og stygg for brudekjole 

Anonymkode: 24bd7...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke døm deg selv for hardt :gruppeklem: Dere gikk for den mer spontane varianten, og dèt har kanskje ikke sunket hèlt inn. Men det er jo ingenting som er uopprettelig. Selvfølgelig er det lov å angre litt, men det viktigste er at seansen ble fin. 

Gratulerer som nygift 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også dødd om jeg utsatte mine foreldre for noe så hjerterått. Vet om flere som har giftet seg på kort varsel, da har de invitert foreldre, søsken med partnere og evt nevøer/nieser, og så tatt en middag ute etterpå. På den måten blir alle inkludert, og ingen trenger å føle seg forlatt i etterkant. 

Anonymkode: 69021...c8d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror folk at andre er så opptatt av andre sine bryllup? Det er jo middagen som er verdt å få med seg og det kan dere jo gjenta så mye dere vil og orker.

Anonymkode: 74ab1...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde også dødd om jeg utsatte mine foreldre for noe så hjerterått. Vet om flere som har giftet seg på kort varsel, da har de invitert foreldre, søsken med partnere og evt nevøer/nieser, og så tatt en middag ute etterpå. På den måten blir alle inkludert, og ingen trenger å føle seg forlatt i etterkant. 

Anonymkode: 69021...c8d

Hjerterått faktisk...snakk om å dramatisere.

Anonymkode: 74ab1...5cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...