anonym0987654321 Skrevet 1. mars 2024 #1 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg og min mann som har vært sammen i 11 år og har to barn sammen, bestemte oss for 2 uker siden at vi skulle gifte oss på drop in i kirka igår. Jeg har et veldig nært bånd til mine foreldre, men siden det var drop in tenkte jeg bare at vi skulle ha forloverne våre med og ingen andre. Jeg ante ikke at det skulle bli SÅ fint i kirka og middagen vi var i etterpå (bare oss, barna og forloverne). Jeg har så vondt inni meg at jeg ikke hadde med foreldrene mine. Sitter bare å griner. Noen som også gifta seg "alene" i kirka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 anonym0987654321 skrev (6 minutter siden): Jeg og min mann som har vært sammen i 11 år og har to barn sammen, bestemte oss for 2 uker siden at vi skulle gifte oss på drop in i kirka igår. Jeg har et veldig nært bånd til mine foreldre, men siden det var drop in tenkte jeg bare at vi skulle ha forloverne våre med og ingen andre. Jeg ante ikke at det skulle bli SÅ fint i kirka og middagen vi var i etterpå (bare oss, barna og forloverne). Jeg har så vondt inni meg at jeg ikke hadde med foreldrene mine. Sitter bare å griner. Noen som også gifta seg "alene" i kirka? Ordne et selskap og be den nærmeste familien til deg og mannen så blir alt bra igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Del Skrevet 1. mars 2024 Yeah right. Anonymkode: 71e82...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Del Skrevet 19. mars 2024 Enig i at du ber foreldrene dine og hans ut på en flott middag, så blir det en feiring likevel. Anonymkode: 5c6db...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Del Skrevet 19. mars 2024 I alle dager. Fy søren så skuffa jeg hadde blitt om mine døtre ikke hadde invitert meg! Anonymkode: f2e18...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #6 Del Skrevet 22. mars 2024 Vi gifta oss og alene, jeg var høggravid, tanken var å få velsignelse i kirken en annen anledning og ha fest med familie og venner, men det ble aldri. nå er jeg 35 år og for gammel og stygg for brudekjole Anonymkode: 24bd7...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. mars 2024 #7 Del Skrevet 22. mars 2024 Ikke døm deg selv for hardt Dere gikk for den mer spontane varianten, og dèt har kanskje ikke sunket hèlt inn. Men det er jo ingenting som er uopprettelig. Selvfølgelig er det lov å angre litt, men det viktigste er at seansen ble fin. Gratulerer som nygift 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #8 Del Skrevet 24. mars 2024 Jeg hadde også dødd om jeg utsatte mine foreldre for noe så hjerterått. Vet om flere som har giftet seg på kort varsel, da har de invitert foreldre, søsken med partnere og evt nevøer/nieser, og så tatt en middag ute etterpå. På den måten blir alle inkludert, og ingen trenger å føle seg forlatt i etterkant. Anonymkode: 69021...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #9 Del Skrevet 24. mars 2024 Hvorfor tror folk at andre er så opptatt av andre sine bryllup? Det er jo middagen som er verdt å få med seg og det kan dere jo gjenta så mye dere vil og orker. Anonymkode: 74ab1...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #10 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde også dødd om jeg utsatte mine foreldre for noe så hjerterått. Vet om flere som har giftet seg på kort varsel, da har de invitert foreldre, søsken med partnere og evt nevøer/nieser, og så tatt en middag ute etterpå. På den måten blir alle inkludert, og ingen trenger å føle seg forlatt i etterkant. Anonymkode: 69021...c8d Hjerterått faktisk...snakk om å dramatisere. Anonymkode: 74ab1...5cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå