Gå til innhold

Lykken er mange - blogg

Charminia

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke satser fullt på influencer-karriere når barna likevel blir eksponert så til de grader. Hvis barna skal leve med belastningen det er å bli eksponert bør de i det minste få i igjen for det i form av god økonomi med større hus, flere ferier, sparing til hvert barn etc. 

Tror mange management ville jobbet med familien og at de kunne blitt skikkelig store (og rike).

Bare så det er sagt synes jeg det er ugreit å eksponere og «leve av» barna. Men poenget mitt er at i denne familien får barna kun ondene og ingen av godene forbundet med å ha influencer-foreldre...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på hvordan de har råd til å reise. Tok et kjapt søk på fly (avreise neste uke) og bare det koster ca 50 000 kr (de kan ha fått billigere). De leier et stort hus, mulig med vennerrabatt,  men tipper ca 20-30 000 for en uke.  Mat ute på Kypros er ikke billig, ikke så billig i butikken heller. bare is er ca 3 € +/÷ per stk x 10 barn x antall dager.

De har vel kontantstøtte for den minste,  og 10 x barnetrygd som gir en del penger i mnd. Og er jo selvstendig kjøpmenn,  men når de velger å ikke jobbe så mye selv går det jo mer penger ut av selskapet til lønn (=mindre til de selv) og snart 12 unger koster jo ganske mye.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (15 timer siden):

Helt til Kypros

Såpass. Håper de har god forsikring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (På 12.6.2024 den 6.04):

Jeg lurer også på hvordan de har råd til å reise. Tok et kjapt søk på fly (avreise neste uke) og bare det koster ca 50 000 kr (de kan ha fått billigere). De leier et stort hus, mulig med vennerrabatt,  men tipper ca 20-30 000 for en uke.  Mat ute på Kypros er ikke billig, ikke så billig i butikken heller. bare is er ca 3 € +/÷ per stk x 10 barn x antall dager.

De har vel kontantstøtte for den minste,  og 10 x barnetrygd som gir en del penger i mnd. Og er jo selvstendig kjøpmenn,  men når de velger å ikke jobbe så mye selv går det jo mer penger ut av selskapet til lønn (=mindre til de selv) og snart 12 unger koster jo ganske mye.

Koster å vise verden at man kan leve flott. Dårlig spons har hun og. Siste reklamen er med nivea solkrem, mest grusomme solkremen. «Aldri hatt solbrente barn», så på neste bilde ligger minste ungen på gresset og er tydelig små brent av solen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (På 20.6.2024 den 9.21):

Koster å vise verden at man kan leve flott. Dårlig spons har hun og. Siste reklamen er med nivea solkrem, mest grusomme solkremen. «Aldri hatt solbrente barn», så på neste bilde ligger minste ungen på gresset og er tydelig små brent av solen.

Hvor ser dere dette? Jeg finner hun ikke på instagram lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spretteberta
silje1989 skrev (14 minutter siden):

Hvor ser dere dette? Jeg finner hun ikke på instagram lenger

Jeg fant henne nå på Instagram. Kan du være blokkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (21 timer siden):

Jeg fant henne nå på Instagram. Kan du være blokkert?

Jeg har aldri kommentert eller noe på innleggene hennes, så trur ikke det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de vært der i snart 1 mnd (første innlegg er fra 31mai). Jeg trudde ikke at legen ville anbefale såpass lenge uten kontroll når det er et høyrisiko svangerskap de har med eneggede tvillinger. 

og igjen lurer jeg på hvordan har de råd? 4 uker der med mat og alt til 12 personer er ikke billig 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (17 timer siden):

Nå har de vært der i snart 1 mnd (første innlegg er fra 31mai). Jeg trudde ikke at legen ville anbefale såpass lenge uten kontroll når det er et høyrisiko svangerskap de har med eneggede tvillinger. 

og igjen lurer jeg på hvordan har de råd? 4 uker der med mat og alt til 12 personer er ikke billig 🙈

Håper de ikke ferierer for lånte penger....og bør komme seg hjem.nå....fødselen er jo rett rundt hjørnet i forhold til hvordan hun føder..tar en altfor stor sjanse!!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (2 timer siden):

Håper de ikke ferierer for lånte penger....og bør komme seg hjem.nå....fødselen er jo rett rundt hjørnet i forhold til hvordan hun føder..tar en altfor stor sjanse!!!

Kanskje hun vil vise verden for en fantastisk gravid kropp hun har ved å føde tvillinger i utlandet og rett hjem med fly sammen med hele barneflokken, kan gi mye pr og klingende mynt det

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (4 timer siden):

Kanskje hun vil vise verden for en fantastisk gravid kropp hun har ved å føde tvillinger i utlandet og rett hjem med fly sammen med hele barneflokken, kan gi mye pr og klingende mynt det

Hun hadde vel elsket den oppmerksomheten. Men, å føde premature tvillinger på Kypros vil vel ingen oppegående..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de tørr å oppholde seg en måned på Kypros, når hun har høyrisiko svangerskap pga tidligere premature fødsler og tvillingfødsel. Og jeg forstår ikke hvordan de kan ta ut barna fra skolen en hel mnd før sommerferien starter..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (40 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan de tørr å oppholde seg en måned på Kypros, når hun har høyrisiko svangerskap pga tidligere premature fødsler og tvillingfødsel. Og jeg forstår ikke hvordan de kan ta ut barna fra skolen en hel mnd før sommerferien starter..

Nå er de på vei hjem til lykke land nr 2

De har vell hjemmeundervisning denne familien som har overskudd til det dobbelte av andre klarer som har en tredjedel av antall barn 

Tenk så fantastisk å leve så harmonisk med hjelp fra Gud. Amen sier jeg bare 

Endret av Anneisabell
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (26 minutter siden):

Nå er de på vei hjem til lykke land nr 2

De har vell hjemmeundervisning denne familien som har overskudd til det dobbelte av andre klarer som har en tredjedel av antall barn 

Tenk så fantastisk å leve så harmonisk med hjelp fra Gud. Amen sier jeg bare 

Ja så det. Jeg tror ikke det er så rosenrødt å vokse opp i så stor søskenflokk. Jeg kan ikke fatte hvordan de greier å gi alle oppmerksomhet. De største må være ubetalte tjenere og barnepassere. Døgnet har bare 24 timer… de har ikke mindre oppvask, matlaging, klesvask eller behov kun fordi de tror på gud.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (3 timer siden):

Ja så det. Jeg tror ikke det er så rosenrødt å vokse opp i så stor søskenflokk. Jeg kan ikke fatte hvordan de greier å gi alle oppmerksomhet. De største må være ubetalte tjenere og barnepassere. Døgnet har bare 24 timer… de har ikke mindre oppvask, matlaging, klesvask eller behov kun fordi de tror på gud.

Joda, de SER jo alle og GIR jo alle masse oppmerksomhet hver eneste dag! Og de har masse tid til hverandre og!🙄

Right..så klart de eldste hjelper masse masse til..noe annet er løgn!

Tenk når de får så mange ungdommer i hus som trenger mer plass og ønsker seg privatliv, det blir ikke lett...

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Moongirl skrev (På 25.6.2024 den 15.37):

Joda, de SER jo alle og GIR jo alle masse oppmerksomhet hver eneste dag! Og de har masse tid til hverandre og!🙄

Right..så klart de eldste hjelper masse masse til..noe annet er løgn!

Tenk når de får så mange ungdommer i hus som trenger mer plass og ønsker seg privatliv, det blir ikke lett...

Ja sant 🙈 I tillegg så har de tatt alle barnehagebarna ut av barnehagen for å få mer tid med dem (noe som er veldig bra i utgangspunktet) men til høsten så har de altså seks skolebarn og seks små hjemme, inkludert en toåring og nyfødte tvillinger!  

De fleste foreldre trenger hjelp når de får tvillinger i hus, uten å ha ti andre unger i tillegg. Mister pusten av å tenke på det jeg, som ettbarnsmor 😂

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo kjøpmann og kan styre alt selv (er ikke han det og?).. men hvis man setter bort alle vaktene til andre blir det jo mye penger ut på lønn🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (3 timer siden):

Har hun ikke født enda? 

Nei, termin i august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...