en gul knapp Skrevet 18. april 2024 #101 Del Skrevet 18. april 2024 Ser innleggene på bloggen er slettet. Har hun oppdatert noe annet sted om hvordan det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. april 2024 #102 Del Skrevet 19. april 2024 en gul knapp skrev (15 timer siden): Ser innleggene på bloggen er slettet. Har hun oppdatert noe annet sted om hvordan det går? Hun er på Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 10. juni 2024 #103 Del Skrevet 10. juni 2024 Noen som vet åssen det går? Finner hun ikke på Instagram lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 10. juni 2024 #104 Del Skrevet 10. juni 2024 silje1989 skrev (10 minutter siden): Noen som vet åssen det går? Finner hun ikke på Instagram lenger. Hun er fortsatt aktiv på Instagram under navnet «lykkenermange», tror kanskje profilen er privat nå. De har nettopp vært i syden og det er ikke måte på hvor idyllisk alt er 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. juni 2024 #105 Del Skrevet 10. juni 2024 uglejenta skrev (14 minutter siden): Hun er fortsatt aktiv på Instagram under navnet «lykkenermange», tror kanskje profilen er privat nå. De har nettopp vært i syden og det er ikke måte på hvor idyllisk alt er Godt gjort at alt går så til de grader på skinner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 10. juni 2024 #106 Del Skrevet 10. juni 2024 Anneisabell skrev (4 minutter siden): Godt gjort at alt går så til de grader på skinner Gjør det ikke det ca 100% av tiden med den familien? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. juni 2024 #107 Del Skrevet 10. juni 2024 Mmmwhatever skrev (23 minutter siden): Gjør det ikke det ca 100% av tiden med den familien? Jo jo hører aldri noe negativt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. juni 2024 #108 Del Skrevet 10. juni 2024 uglejenta skrev (3 timer siden): Hun er fortsatt aktiv på Instagram under navnet «lykkenermange», tror kanskje profilen er privat nå. De har nettopp vært i syden og det er ikke måte på hvor idyllisk alt er Jeg nekter å tro at alt er så jævla idyllisk hele tiden. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 11. juni 2024 #109 Del Skrevet 11. juni 2024 Selvfølgelig er det ikke idyllisk hele tiden. Det er det ikke i noen familier, og enda mindre når det er mange barn. På en annen side kan man tenke at det er bra at hun ikke utleverer barnas turbulente hverdag, krangling og slikt. Om man absolutt må legge ut ting om barna på Internett, er det bedre om det er idyllisk enn ekte kaos. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. juni 2024 #110 Del Skrevet 11. juni 2024 Når har hun termin? Lurer på om dette blir de siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. juni 2024 #111 Del Skrevet 11. juni 2024 (endret) Melus skrev (6 timer siden): Når har hun termin? Lurer på om dette blir de siste. Ca.7 uker igjen. Men, husk at hennes magiske kropp produserer barn helt ferdig opptil 4 uker før da!🙄 Nå er det attpåtil tvillinger.. Eg hadde ikke turd å reise på tur så langt i uke 32 med tvillinger når man bruker å føde prematurt!🙉 Håper det går bra...🤞🏻 Alt er velstand på ferien ja...hver og en av ungene blir sett og får masse kvalitetstid, så klart! Som alltid. Tviler ikke på at ungene har det godt, men det er så latterlig.... God råd har de hvertfall, for Kypros er ikke billig og vi synes det er dyrt med bare 3 barn... Endret 11. juni 2024 av Moongirl 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. juni 2024 #112 Del Skrevet 11. juni 2024 Men, de eldste er jo skolebarn? Hvorfor drar de nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. juni 2024 #113 Del Skrevet 11. juni 2024 Moongirl skrev (2 timer siden): Ca.7 uker igjen. Men, husk at hennes magiske kropp produserer barn helt ferdig opptil 4 uker før da!🙄 Nå er det attpåtil tvillinger.. Eg hadde ikke turd å reise på tur så langt i uke 32 med tvillinger når man bruker å føde prematurt!🙉 Håper det går bra...🤞🏻 Alt er velstand på ferien ja...hver og en av ungene blir sett og får masse kvalitetstid, så klart! Som alltid. Tviler ikke på at ungene har det godt, men det er så latterlig.... God råd har de hvertfall, for Kypros er ikke billig og vi synes det er dyrt med bare 3 barn... Jeg synes innlegget hennes om at "kroppen min er god på å lage barn og er helt klar når de kommer". Også skriver hun videre at nesten alle er født i uke 32-35? Da er faktisk ikke kroppen hennes god på dette når alle kommer for tidlig 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. juni 2024 #114 Del Skrevet 11. juni 2024 Kålrota skrev (1 time siden): Men, de eldste er jo skolebarn? Hvorfor drar de nå? Spare penger og fordi det ikke er så lenge til fødsel tenker eg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. juni 2024 #115 Del Skrevet 11. juni 2024 Spenstig å reise vekk 7 uker før termin med tvillinger, når hun føder før termin hver gang. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. juni 2024 #116 Del Skrevet 11. juni 2024 (endret) Melus skrev (14 minutter siden): Spenstig å reise vekk 7 uker før termin med tvillinger, når hun føder før termin hver gang. Eg hadde ikke reist selv om eg ikke hadde fødd prematurt, tenk på alt som kan skje så fort med tvillinger selv om alle kontroller har gått bra så langt! Uansvarlig vil eg si!Så viktig er det ikke med sol.Kan ikke forstå at en lege har anbefalt dette. Håper det går bra, men at de evt.har sjekket gode sykehus og har en solid reiseforsikring som vil dekke alt! Endret 11. juni 2024 av Moongirl 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. juni 2024 #117 Del Skrevet 11. juni 2024 Moongirl skrev (1 minutt siden): Eg hadde ikke reist selv om eg ikke hadde fødd prematurt, tenk på alt som kan skje så fort med tvillinger selv om alle kontroller har gått bra så langt! Uansvarlig vil eg si!Så viktig er det ikke med sol. Håper det går bra, at de evt.har sjekket gode sykehus og har en solid reiseforsikring som vil dekke alt! Jeg er ikke uenig med deg. Hvor har de reist, da? Til utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. juni 2024 #118 Del Skrevet 11. juni 2024 Melus skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke uenig med deg. Hvor har de reist, da? Til utlandet? Helt til Kypros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. juni 2024 #119 Del Skrevet 11. juni 2024 Aintnofun skrev (På 5.3.2024 den 13.31): Jeg er selv oppvokst med 4 søsken og ville såklart ikke vært foruten noen av dem, men det jeg opplever i voksen alder er at ingen av oss har hatt noe særlig ambisjoner om utdannelse osv. Og det er en ting jeg tenker mine foreldre har feilet litt med. De har ikke gjort oss selvstendige og flinke nok til å ta egne valg. Og det tror jeg kunne vært annerledes om de f.eks bare hadde hatt to barn å ta seg av. Hver enkelt av våres interesser har liksom ikke blitt ivaretatt. Og det blir jo enda vanskeligere med 12 barn. Det er viktig for et barn å føle seg sett. Tror faktisk ikke det noen foreldre er bare sånn andre kan være mer på og med flere barn, det har med ens personligheter å gjøre mer enn barneflokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 11. juni 2024 #120 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg skjønner ikke hvordan de har råd å reise til Kypros med så mange unger jeg. Fly, mat og opphold koster masse og kan være vanskelig å få til for en familie bare med 2 barn. De har råd tid og klarer å reise med 10 😱 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå