Gå til innhold

Lykken er mange - blogg

Charminia

Anbefalte innlegg

Ser innleggene på bloggen er slettet. Har hun oppdatert noe annet sted om hvordan det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en gul knapp skrev (15 timer siden):

Ser innleggene på bloggen er slettet. Har hun oppdatert noe annet sted om hvordan det går?

Hun er på Instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
silje1989 skrev (10 minutter siden):

Noen som vet åssen det går? Finner hun ikke på Instagram lenger.

Hun er fortsatt aktiv på Instagram under navnet «lykkenermange», tror kanskje profilen er privat nå. De har nettopp vært i syden og det er ikke måte på hvor idyllisk alt er

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uglejenta skrev (14 minutter siden):

Hun er fortsatt aktiv på Instagram under navnet «lykkenermange», tror kanskje profilen er privat nå. De har nettopp vært i syden og det er ikke måte på hvor idyllisk alt er

Godt gjort at alt går så til de grader på skinner

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (4 minutter siden):

Godt gjort at alt går så til de grader på skinner

Gjør det ikke det ca 100% av tiden med den familien? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (23 minutter siden):

Gjør det ikke det ca 100% av tiden med den familien? 

Jo jo hører aldri noe negativt...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uglejenta skrev (3 timer siden):

Jeg nekter å tro at alt er så jævla idyllisk hele tiden. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke idyllisk hele tiden. Det er det ikke i noen familier, og enda mindre når det er mange barn.

På en annen side kan man tenke at det er bra at hun ikke utleverer barnas turbulente hverdag, krangling og slikt. Om man absolutt må legge ut ting om barna på Internett, er det bedre om det er idyllisk enn ekte kaos.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (6 timer siden):

Når har hun termin? Lurer på om dette blir de siste. 

Ca.7 uker igjen. Men, husk at hennes magiske kropp produserer barn helt ferdig opptil 4 uker før da!🙄 Nå er det attpåtil tvillinger..

Eg hadde ikke turd å reise på tur så langt i uke 32 med tvillinger når man bruker å føde prematurt!🙉 Håper det går bra...🤞🏻

Alt er velstand på ferien ja...hver og en av ungene blir sett og får masse kvalitetstid, så klart! Som alltid.

Tviler ikke på at ungene har det godt, men det er så latterlig....

God råd har de hvertfall, for Kypros er ikke billig og vi synes det er dyrt med bare 3 barn...

Endret av Moongirl
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (2 timer siden):

Ca.7 uker igjen. Men, husk at hennes magiske kropp produserer barn helt ferdig opptil 4 uker før da!🙄 Nå er det attpåtil tvillinger..

Eg hadde ikke turd å reise på tur så langt i uke 32 med tvillinger når man bruker å føde prematurt!🙉 Håper det går bra...🤞🏻

Alt er velstand på ferien ja...hver og en av ungene blir sett og får masse kvalitetstid, så klart! Som alltid.

Tviler ikke på at ungene har det godt, men det er så latterlig....

God råd har de hvertfall, for Kypros er ikke billig og vi synes det er dyrt med bare 3 barn...

Jeg synes innlegget hennes om at "kroppen min er god på å lage barn og er helt klar når de kommer". Også skriver hun videre at nesten alle er født i uke 32-35? Da er faktisk ikke kroppen hennes god på dette når alle kommer for tidlig 

• Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kålrota skrev (1 time siden):

Men, de eldste er jo skolebarn? Hvorfor drar de nå? 

Spare penger og fordi det ikke er så lenge til fødsel tenker eg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig å reise vekk 7 uker før termin med tvillinger, når hun føder før termin hver gang. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (14 minutter siden):

Spenstig å reise vekk 7 uker før termin med tvillinger, når hun føder før termin hver gang. 

Eg hadde ikke reist selv om eg ikke hadde fødd prematurt, tenk på alt som kan skje så fort med tvillinger selv om alle kontroller har gått bra så langt!

Uansvarlig vil eg si!Så viktig er det ikke med sol.Kan ikke forstå at en lege har anbefalt dette. Håper det går bra, men at de evt.har sjekket gode sykehus og har en solid reiseforsikring som vil dekke alt!

Endret av Moongirl
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Moongirl skrev (1 minutt siden):

Eg hadde ikke reist selv om eg ikke hadde fødd prematurt, tenk på alt som kan skje så fort med tvillinger selv om alle kontroller har gått bra så langt!

Uansvarlig vil eg si!Så viktig er det ikke med sol. Håper det går bra, at de evt.har sjekket gode sykehus og har en solid reiseforsikring som vil dekke alt!

Jeg er ikke uenig med deg. Hvor har de reist, da? Til utlandet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke uenig med deg. Hvor har de reist, da? Til utlandet? 

Helt til Kypros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (På 5.3.2024 den 13.31):

Jeg er selv oppvokst med 4 søsken og ville såklart ikke vært foruten noen av dem, men det jeg opplever i voksen alder er at ingen av oss har hatt noe særlig ambisjoner om utdannelse osv. Og det er en ting jeg tenker mine foreldre har feilet litt med. De har ikke gjort oss selvstendige og flinke nok til å ta egne valg. Og det tror jeg kunne vært annerledes om de f.eks bare hadde hatt to barn å ta seg av. Hver enkelt av våres interesser har liksom ikke blitt ivaretatt. Og det blir jo enda vanskeligere med 12 barn. Det er viktig for et barn å føle seg sett.

Tror faktisk ikke det noen foreldre er bare sånn andre kan være mer på og med flere barn, det har med ens personligheter å gjøre mer enn barneflokk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de har råd å reise til Kypros med så mange unger jeg. Fly, mat og opphold koster masse og kan være vanskelig å få til for en familie bare med 2 barn. De har råd tid og klarer å reise med 10 😱

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...