Melus Skrevet 8 timer siden #261 Del Skrevet 8 timer siden 123gjest skrev (4 timer siden): Ser på kartverket at Skatteetaten, Elden advokatfirma, Skien kommune, og eiendomsmegler 1 har tatt pant i boligen deres for flere millioner kroner. Boligen ble derfor besluttet tvangssolgt i februar. Jeg følger ikke så veldig godt med, men har hun kommentert dette i sine kanaler? Sist jeg så var de på ferie med de tre yngste og levde fortsatt sitt beste liv. Så utrolig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 3 timer siden #262 Del Skrevet 3 timer siden 123gjest skrev (8 timer siden): Ser på kartverket at Skatteetaten, Elden advokatfirma, Skien kommune, og eiendomsmegler 1 har tatt pant i boligen deres for flere millioner kroner. Boligen ble derfor besluttet tvangssolgt i februar. Jeg følger ikke så veldig godt med, men har hun kommentert dette i sine kanaler? Sist jeg så var de på ferie med de tre yngste og levde fortsatt sitt beste liv. Likevel reiser de til syden som om de har god råd, gang på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 5 minutter siden #263 Del Skrevet 5 minutter siden Melus skrev (7 timer siden): Så utrolig trist! Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå