Pæddan Skrevet 8. juli 2024 #141 Del Skrevet 8. juli 2024 Bjerka skrev (På 6.7.2024 den 0.39): Nei, termin i august. Risky etter min mening😬 å dra ned tid så seint i svangerskapet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 9. juli 2024 #142 Del Skrevet 9. juli 2024 Bjerka skrev (På 6.7.2024 den 0.39): Nei, termin i august. Ja, men hun føder jo stort sett i begynnelsen av uke 30, og dette er i tillegg tvillinger.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 10. juli 2024 #143 Del Skrevet 10. juli 2024 Å herregud...jeg får faktisk åndenød av å tenke på den logistikken med så mange barn....tatt de ut av barnehagen for å få mer tid med dem?? Må vel være for å spare penger?? Barnehage og SFO må jo være Guds gave til noen med så mange barn....åh...gi meg oksygen!!! 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. juli 2024 #144 Del Skrevet 18. juli 2024 Cuddlegirl skrev (På 2.3.2024 den 8.28): Helt sykt! 10 unger også tvillinger oppå der... De er mormoner, så vidt jeg husker. June har rundt 12 søskenbarn som hjelper henne til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pamelia Skrevet 18. juli 2024 #145 Del Skrevet 18. juli 2024 Ny Bruker skrev (2 timer siden): De er mormoner, så vidt jeg husker. June har rundt 12 søskenbarn som hjelper henne til. De er vel pinsevenner og hun har rundt 12 søsken selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lama13 Skrevet 18. juli 2024 #146 Del Skrevet 18. juli 2024 Pamelia skrev (22 minutter siden): De er vel pinsevenner og hun har rundt 12 søsken selv. Jeg mener hun ved flere anledninger har sagt at de tilhører en "helt vanlig kirke" når hun har fått spørsmål om de er pinsevenner eller lignende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 18. juli 2024 #147 Del Skrevet 18. juli 2024 Ny Bruker skrev (2 timer siden): De er mormoner, så vidt jeg husker. June har rundt 12 søskenbarn som hjelper henne til. Hun er ikke pinsevenn eller mormoner.. Det er ikke familien hennes heller. Søsknene hennes hjelper ikke så mye til.. Det er lite kontakt med de fleste av de. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røverdatteren Skrevet 18. juli 2024 #148 Del Skrevet 18. juli 2024 Prelunia skrev (30 minutter siden): Hun er ikke pinsevenn eller mormoner.. Det er ikke familien hennes heller. Søsknene hennes hjelper ikke så mye til.. Det er lite kontakt med de fleste av de. Tilhører de bare statskirken da? Ingen annen menighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet 18. juli 2024 #149 Del Skrevet 18. juli 2024 (endret) Hun sier nå at fødsel nærmer seg og at den tvillingen som ligger nederst, ligger godt i seteleie med rumpa ned og har ligget sånn i 7 uker. Er det ikke da mest normalt med keisersnitt, eller kan man likevel føde vaginalt...? Spør de som har kunnskap om dette ☺️ Hun har hatt 10 vaginale fødsler...! Endret 18. juli 2024 av Bjerka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 19. juli 2024 #150 Del Skrevet 19. juli 2024 Bjerka skrev (10 timer siden): Hun sier nå at fødsel nærmer seg og at den tvillingen som ligger nederst, ligger godt i seteleie med rumpa ned og har ligget sånn i 7 uker. Er det ikke da mest normalt med keisersnitt, eller kan man likevel føde vaginalt...? Spør de som har kunnskap om dette ☺️ Hun har hatt 10 vaginale fødsler...! Man kan føde vaginalt likevel. Har ei venninne som fikk tvillinger som tredjegangs hvor den første tvillingen lå i seteleie. De ville at hun skulle føde vaginalt, fordi de andre fødslene hadde gått fint, og hun gjorde det. Fødselen gikk fint 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. juli 2024 #151 Del Skrevet 25. juli 2024 Virker som om hun blir satt i gang snart eller at fødselen er nært forestående hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 26. juli 2024 #152 Del Skrevet 26. juli 2024 Kjenner eg blir svett på ryggen av skulle av å ha skulle hatt to så små babyer og 10 søsken under 13 år, og hatt ansvaret for! 🙉 De er jo ikke to hele tiden og virker ikke ha særlig med folk rundt seg som hjelper. De er jo totalt avhengig av at barna hjelper hverandre i STOR grad! For et ansvar de eldste har... Men, hun er jo superstolt..av å føde 12 barn på 13 år og av at hun er Norges yngste mamma med så mange barn...virker helt manisk..og alt er idyll...ro og orden....ser hver av en av ungene..kvalitetstid med hver eneste..og kjøpmannsjobben er null stress så klart. Får bare håpe for ungenes del at tvillingene er friske og at mor er raskt på beina igjen!!🤞🏻🤞🏻 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 26. juli 2024 #153 Del Skrevet 26. juli 2024 Moongirl skrev (16 timer siden): Kjenner eg blir svett på ryggen av skulle av å ha skulle hatt to så små babyer og 10 søsken under 13 år, og hatt ansvaret for! 🙉 De er jo ikke to hele tiden og virker ikke ha særlig med folk rundt seg som hjelper. De er jo totalt avhengig av at barna hjelper hverandre i STOR grad! For et ansvar de eldste har... Men, hun er jo superstolt..av å føde 12 barn på 13 år og av at hun er Norges yngste mamma med så mange barn...virker helt manisk..og alt er idyll...ro og orden....ser hver av en av ungene..kvalitetstid med hver eneste..og kjøpmannsjobben er null stress så klart. Får bare håpe for ungenes del at tvillingene er friske og at mor er raskt på beina igjen!!🤞🏻🤞🏻 Jeg tviler på at alt er så idyllisk og harmonisk som hun prøver å fremstille det. 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet 27. juli 2024 #154 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg er helt enig i at det virker manisk når hun sier at hun vanligvis pleier å prøve å bli gravid igjen på første eggløsning etter fødsel...! Hva med å lande både fysisk og psykisk og bli kjent med barnet man har fått, før man får et nytt svangerskap å håndtere? En eller annen dag så må hun jo slutte å få barn og da kan det bli vanskelig å finne ut hvem hun er selv, utenom den enorme oppgaven med alle barna. Jeg husker at hun snakket litt om dette, at hun hadde mer eller mindre gått gravid siden tenårene og lurte på hvem hun var i seg selv. Men så ble hun gravid med tvillingene og trengte ikke å tenke mer på det. Jeg håper så klart at fødsel og barseltid går bra for dem. Men at det er mer kaos der enn de idylliske storyene og bildene viser, det er nok ganske sikkert. Selv så blir jeg svimmel av bare tanken 😅 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 28. juli 2024 #155 Del Skrevet 28. juli 2024 (endret) Bjerka skrev (8 timer siden): Jeg er helt enig i at det virker manisk når hun sier at hun vanligvis pleier å prøve å bli gravid igjen på første eggløsning etter fødsel...! Hva med å lande både fysisk og psykisk og bli kjent med barnet man har fått, før man får et nytt svangerskap å håndtere? En eller annen dag så må hun jo slutte å få barn og da kan det bli vanskelig å finne ut hvem hun er selv, utenom den enorme oppgaven med alle barna. Jeg husker at hun snakket litt om dette, at hun hadde mer eller mindre gått gravid siden tenårene og lurte på hvem hun var i seg selv. Men så ble hun gravid med tvillingene og trengte ikke å tenke mer på det. Jeg håper så klart at fødsel og barseltid går bra for dem. Men at det er mer kaos der enn de idylliske storyene og bildene viser, det er nok ganske sikkert. Selv så blir jeg svimmel av bare tanken 😅 Dette! Minner meg om et sitat fra én av favorittbøkene mine (Pinnsvinets Eleganse av Muriel Barbery): Hun rømmer virkelig fra seg selv... Endret 28. juli 2024 av Akvarium85 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøfteblomst Skrevet 28. juli 2024 #156 Del Skrevet 28. juli 2024 Akvarium85 skrev (1 time siden): Dette! Minner meg om et sitat fra én av favorittbøkene mine (Pinnsvinets Eleganse av Muriel Barbery): Hun rømmer virkelig fra seg selv... Her må jeg si meg fullstendig uenig. Ingenting som gjør at man møter seg selv mer i døren som det å få barn. Det er i hvertfall min erfaring, og veldig mange jeg kjenner sin erfaring. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 16. august 2024 #157 Del Skrevet 16. august 2024 Synes de var fine jeg, spent på hva mer de heter. Jeg synes at barna hennes har fine navn, ikke alle som er helt min smak, og noen er litt vel like, men alt i alt så synes jeg de fleste er fine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. august 2024 #158 Del Skrevet 16. august 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 16. august 2024 #159 Del Skrevet 16. august 2024 Har hun født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. august 2024 #160 Del Skrevet 16. august 2024 silje1989 skrev (29 minutter siden): Har hun født? Ja, i går kveld. Publiserte på IG i morges. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå