AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Del Skrevet 1. mars Hei! jeg har en sønn fra før som heter Thomas. Nå er jeg gravid med nummer to, og vi venter en gutt igjen💙 Jeg syntes navnet Tobias er så fint, men det er mange av de samme bokstavene i de to navnene. Syntes dere de to navnene er for like? Noen andre tips til hva lillebroren til Thomas kan hete? 😊 Anonymkode: a91d5...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Del Skrevet 1. mars Naboene være har to gutter som heter Tobias og Thomas. Det går veldig fint 🙂 Anonymkode: 63326...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 1. mars #3 Del Skrevet 1. mars De passer veldig bra sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Mulig jeg er inhabil som Tomas, men synes de passer fint sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Jeg synes det er kjempe fint at to søsken har "like" navn, de binder de bare enda mer sammen. Anonymkode: 91fa4...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Det er to ulike navn, liker du Tobias, så hvorfor ikke 😊 Anonymkode: 396bd...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Del Skrevet 7. mars Ville heller valgt feks Thomas og Tord, så er det ikke så likt. Anonymkode: 2fa41...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars Jeg kjenner et søskenpar med disse to navnene, det er ikke noe problem Anonymkode: eb282...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå