Gjest Tivoli Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Har hatt ømme bryster i ca tre mnd. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg bruker bh med god støtte, er ellers i ganske god form. Bruker også p-pillen Yasmin (brukt den i nesten 5 år uten plager). Er det noen som vet hva det kan være for noe? Bør jeg gå til lege? Tror ikke det kan være noe farlig, men det er ganske ubehagelig..
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Gravid??? ← Det tenkte jeg også på...
Xora Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Har ømme bryster rundt EL-tida og ca ei uke frem til mensen kommer jeg. Noen ganger verre enn andre ganger.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Det skader jo ikke å fortelle legen om det, hvis du er usikker på om alt er som det skal være. Selv får jeg ømme bryster i tiden før mensen, og da hjelper det meg faktisk å ta ekstra tilskudd av e-vitamin. Du kan jo alltids prøve det
Lassie Skrevet 4. februar 2006 #7 Skrevet 4. februar 2006 Jeg får veldig ømme bryster rett før mensen og gjerne første dag av mensen. Jeg ville gått til legen, jeg, om det bekymret meg. Sånn for å utelukke at det kan være noe som ikke skal være der i brystene. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå