Gå til innhold

Amayas tanker og opplevelser


Gjest Amaya

Anbefalte innlegg

Ja, tenkt jeg skulle prøve meg på en dagbok... blir spennede å se hvordan det går. :)

Når jeg først tenkte på å begynne å skrive dagbok her, var hodet mitt stappfull med tanker og ideer... men så satt teflon-effekten inn.. søren. :ler: Jeg får se det litt ann, skriver mer når tilstanden har passert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en søt, liten undulat som får anfall hver gang han hører andre fugler på tv. Han piper så høyt at trommehinnene mine dirrer (smertefullt). Så jeg hører på lang avstand når mentosreklama går på tv. :ler:

Så i sted når jeg såg på Home and Away (som jeg elsker å følge med på :tommel:) så satte han igang på full guffe! Jeg kunne ikke fatte hvorfor han satt å pep nå.. helt til jeg oppdaget at det er jo i australia og der er fugler i bakggrunen nesten hele tiden... :ler:

Det er han setter vel i gang nå snart for serien er på...

:hoho: Der begynner han igjen! Au, trommehinnene mine :( Han er nå søt da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med dagbok :vinke:

Jeg har en undulatgutt på 5 år selv jeg som blir fullstendig tullete hver gang han hører kjenningsmelodien til "Friends" og krangler med Jens Stoltenberg når han prater på tv :ler:

Nesten litt utrolig at så små dyr kan være så proppfull av personlighet og ikke minst gi så mye glede :smilbla:

Håper du får en fin helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Ja, de er virkelig nydelige og spesielle. :) Han pleier å kvittre når jeg vasker opp og når vannet renner pluss vi pleier å herme etter hverandre... :ler:

Ønsker deg en fin helg tilbake :)

Endret av Amaya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Gratulerer med dagbok!

hadde unduat før jeg også. Han pratet og pratet :ler: skikkelig søt!

du har foresten kommet til det beste nabolaget ;)

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme :) Nei, han er nok ikke særlig tam av seg.

Jeg adopterte han av noen andre, som var blitt allergiske. Han er 7 år nå og tror ikke han kommer til å bli noe særlig tam.... men han er ikke så redd for meg lenger som han var, og han tåler at jeg har hånda inni burete... kanskje jeg ikke skal avskrive det helt? :)

Endret av Amaya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er selvfølgelig lettest å få tamme når man begynner da de er små, men med en god porsjon tålmodighet skal det nok gå fint :smilbla:

Min er håndtam,jeg må lirke litt for å få han ut av buret men så fort jeg får han ut sitter han å koser med meg,elsker å stelle håret mitt og ikke minst seg selv. Hvis han steller seg selv mens han sitter på fingeren din så er han trygg på deg, for de er alle mest sårbare da.

Men så er min veeeldig forfengelig også da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig koselig ut. :) Jeg får prøve. Fikk "klappe" han på beina.. såvidt ei stund. Kjekt å kunne kose med undulaten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...