AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #41 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Jeg innser jo at hun "bruker" meg også. Hun blir kåt og vil at jeg skal gjøre noe spesielt, så gjør jeg det mer enn gjerne for å tilfredsstille henne. Men generelt sett så opplever jeg at jeg styrer 95% av tida, og det er derfor jeg er nysgjerrig på hvorfor kvinnen liker at jeg styrer henne såpass mye. Mens vi har sex så blir hun på en måte min eiendom og hun liker at jeg gjør hva jeg ønsker med henne, gjerne bruker litt harde tak. Det gjør henne skikkelig kåt. Og sånn har alle jenter jeg har vært med forholdt seg. De blir kåte av at jeg har "brukt" dem i den forstand at jeg har gjort som jeg vil. For ordens skyld er jenta jeg er med en sterk karakter som er likestilt i forholdet og har egne, viktige meninger som jeg alltid lytter til. Det er i senga hun liker å bli dominert. Anonymkode: 3a0de...a0b Du å snakke med henne. Hvorfor søker du utelukkende svar her? Anonymkode: 86194...f0f
Andro Skrevet 2. mars 2024 #42 Skrevet 2. mars 2024 Så det faller deg ikke inn at du oppfører deg som hun vil? Å delta i seksuelle aktiviteter er ikke å bli brukt, med mindre man gjør noe man ikke liker. Flust av folk tenner på de rareste ting, inkludert å se sprut eller kjenne seg en smule ydmyket. Om du lurer på din egen sexpartners tenningsmønstre eller ønsker så mangler dere begge temmelig mye kompetanse på kommunikasjon og samtykkeavklaringer. Det kan like gjerne være du som blir brukt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #43 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 11.48): Jeg har lurt på dette en god stund, og det gjelder forsåvidt egne erfaringer. Men hvorfor lar kvinner menn "bruke" dem? For eksempel så kan jeg knulle en dame og så få lyst til å sprute henne i munnen, og hun går velvillig ned på kne for å ta i mot med munnen sin. Andre ganger får jeg lyst til å sprute henne i ansiktet og hun går igjen ned på kne og lar meg dekke henne med sæd. Det er ikke det at jeg ikke setter pris på det, jeg elsker at damer gjør det. Men jeg forstår ikke hvorfor man gang på gang velger å la mannen "gjøre som han vil". Jeg har vært i et forhold med en dame i tre år nå, og hun lar meg fortsatt gjøre som jeg vil med hensyn til hvor og hvordan jeg skal gjøre meg ferdig. Jeg er svært opptatt av at begge skal ha det bra seksuelt, og jeg tilfredsstiller henne også. Men hun lar meg liksom bestemme, og dersom jeg bare vil ha en kjapp blowjob og tømme meg i munnen hennes så lar hun meg bare gjøre det. Anonymkode: 3a0de...a0b Det du beskriver skulle jeg aldri gjort! Jeg synes det er nedverdigende at en mann gjentatte ganger spruter i ansiktet på en kvinne. Mulig dere har en fetisj på det, men det hadde aldri hendt med meg! Anonymkode: 1eb95...e31
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #44 Skrevet 2. mars 2024 Maleficenta skrev (6 timer siden): Som hvilke ting i hverdagen? Alle kjenner jo til den " hadde du bidratt litt mer i hjemmet osv.... så hadde det kanskje blitt mere på deg" Anonymkode: a0ebf...b2b
Even Tuell Skrevet 2. mars 2024 #45 Skrevet 2. mars 2024 Når man skriver "bruke" så føler jeg det bare fanger deler av poenget. Å la seg bruke er en tolkning ja, men den andre siden er å nyte, å tilfredsstille, å gi noe (noe ironisk når 'gi' i mange tilfeller teknisk sett handler mer om å få). Det er noe opphissende og sexy at partner er så dritkåt at han/hun bare vil kjøre på ... om det er å få spruten i munnen, bli knulla sanseløst bakfra, ridd inn i solnedgangen eller få hele fitta servert. Det er jo typisk noe som skjer når den andre er så sykt kåt at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg... å kunne gi den nytelsen er helt rått. En av mine beste seksuelle for eksempel opplevelser er nettopp det, da hun nærmest pressa hodet mitt enda mer inn mellom beina sine og kom som et tordenvær. Den som "blir brukt" er gjerne veldig med på leken nettopp fordi de ser partner ha så stor glede og nytelse av det. 1
Maleficenta Skrevet 3. mars 2024 #46 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Alle kjenner jo til den " hadde du bidratt litt mer i hjemmet osv.... så hadde det kanskje blitt mere på deg" Anonymkode: a0ebf...b2b Så husarbeid er ikke jobben til begge i husstanden? Klart hun ikke gidder sex når hun må gjøre alt hjemme og aldri får slappet av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå