AnonymBruker Skrevet 29. februar #1 Del Skrevet 29. februar Har dere noen morsomme/rare/fine navn på feks kjærester eller søsken? Anonymkode: 803d4...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #2 Del Skrevet 29. februar Mener du kallenavn? Min kjære kaller meg for lampen sin 😅 en inside spøk som endte opp som noe permanent 😂 Anonymkode: 8c8b5...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #3 Del Skrevet 29. februar Tenker du på feks Kari og Knut (siste par ut)? Anonymkode: 280d7...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #4 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker du på feks Kari og Knut (siste par ut)? Anonymkode: 280d7...87f Ja, beklager dårlig presisering Eks Hans og Grete Anonymkode: 803d4...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 29. februar #5 Del Skrevet 29. februar Odd/Even 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars Synes det er festlig med navn som er totalt ulike. Husker jeg i en sammenheng støtte på søslenflokken Madeleine, Ingjerd og Celine. Skulle tro Ingjerd var adoptert, stebarn eller fosterbarn. Men nei. Ingjerd er det klart fineste av navnene, men er veldig kontrast til de to andre. Anonymkode: 5b046...3ae 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes det er festlig med navn som er totalt ulike. Husker jeg i en sammenheng støtte på søslenflokken Madeleine, Ingjerd og Celine. Skulle tro Ingjerd var adoptert, stebarn eller fosterbarn. Men nei. Ingjerd er det klart fineste av navnene, men er veldig kontrast til de to andre. Anonymkode: 5b046...3ae Jeg har også vært borti tre søsken med forskjellige navn. To hadde gamle norrøne vikingnavn,mens den tredje hadde et sånt moderne navn. Anonymkode: c2587...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes det er festlig med navn som er totalt ulike. Husker jeg i en sammenheng støtte på søslenflokken Madeleine, Ingjerd og Celine. Skulle tro Ingjerd var adoptert, stebarn eller fosterbarn. Men nei. Ingjerd er det klart fineste av navnene, men er veldig kontrast til de to andre. Anonymkode: 5b046...3ae Tenkte bare stakkars Ingjerd. Jævlig navn også fikk søstrene såpass moderne og mye finere navn. Anonymkode: f0596...a3f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Del Skrevet 5. mars Vet om en familie der alle heter noe på A. Anne og Arne og barna André, Anna, Anine, Andreas. Vet om 2 familier som har det sånn Anonymkode: 4d64e...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #10 Del Skrevet 5. mars Søskenflokken Oda, Ada,Ida,Thea og Bea❤️ Anonymkode: cc1ec...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11 Del Skrevet 5. mars Søsken: kine, Line, Trine, Stine. Mor het Karine døtrene til ett av søsknene heter karoline og Katrine. Datteren til en av de andre heter Ine (men bruker mellomnavn som ikke ender i -Ine) Anonymkode: 0f782...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #12 Del Skrevet 5. mars Vet om en familie der barna har fått navnene til foreldrene, bare "snudd om". Datteren heter Karianne og mammaen Anne Kari Sønnen heter Torstein og pappaen heter Stein Tore Anonymkode: db81a...0ca 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Del Skrevet 28. mars Kom på enda en familie hvor barna har fått en variant av foreldrenes navn; Mor heter Anne, eldstedatter Anette Far heter Henry, yngstedatter Henriette Anonymkode: db81a...0ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 28. mars #14 Del Skrevet 28. mars Min mors barnepike het Nilsine. Hun ble gift med Nils Nilsen. Jepp, det var altså Nils og Nilsine Nilsen🥰 Personlig har jeg faktisk en tante og onkel som er tvillinger og har navnene Hans og Grete🤪 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #15 Del Skrevet 28. mars Vet ikke om dette stemmer, eller om de lurte meg. 🙊 Dette var på ungdomsskolen på 90-tallet. Møtte 4 (voksne) brødre som het Leif-Nils Nils-Leif Finn- Arne Arne-Finn Anonymkode: 0db61...bd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. mars #16 Del Skrevet 29. mars Simen og fanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #17 Del Skrevet 29. mars Ikke et par, men en morsom navnekombo, hørte om en lærerinne som het frøken Ål Wright. Anonymkode: 74f20...f21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 29. mars #18 Del Skrevet 29. mars Kom på en til: I barndommen lå vi på camping sammen med en tvillingpar som heter Tom og Jerry. Jepp, det er også helt sant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #19 Del Skrevet 29. mars 13 minutter siden, Munchlax said: Kom på en til: I barndommen lå vi på camping sammen med en tvillingpar som heter Tom og Jerry. Jepp, det er også helt sant Var de som katt og mus? 😺🐭 Anonymkode: 74f20...f21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #20 Del Skrevet 30. mars Brødrene Bjørn Kristian, Tor Henning og Torbjørn. Anonymkode: 28272...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå