Gå til innhold

Trening og mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal i et 40 årslag nå neste helg der jeg skal ha på meg en kjole som har blitt bitte litt trang. Derfor skal jeg faste i noen dager frem til neste fredag, men jeg går bare opp. Jeg skal ha mensen om to dager men jeg går bare opp.

Kommer disse kiloene til og gå nedover slik som kiloene etter mensen eller hvor er det?

Vil gjerne ikke ha noen svar som at det er teit og faste.

Anonymkode: ae7be...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I grunn ikke noe gode råd.

Men inta minst mulig mat og væske. 

Ta badstue kanskje, blir kvitt litt vann da.

Ellers fram med symaskin og utvid kjolen. 

Anonymkode: f7a0d...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

I grunn ikke noe gode råd.

Men inta minst mulig mat og væske. 

Ta badstue kanskje, blir kvitt litt vann da.

Ellers fram med symaskin og utvid kjolen. 

Anonymkode: f7a0d...5b3

Var ikke det jeg lurte på😅

Lurte på siden jeg skal ha mensen og har lagt på meg 2 kg, om de kommer til og bli med resten av kiloene eller om jeg står fast etter de 2 hvis du skjønner? Hehe

Anonymkode: ae7be...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,da så. Første mens kan virke skremmende for småjenter. Men for oss som liker å ha litt pupper og mage er det en bonus. 

Nei,er stort sett bare vann som samler seg i hvalpefettet ditt.

Drikk kaffe og spis agurk. Så skal du se at du krymper og ser ur som en gutt i stedet for en frodig og fruktbar kvinne. 

Anonymkode: f7a0d...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Å,da så. Første mens kan virke skremmende for småjenter. Men for oss som liker å ha litt pupper og mage er det en bonus. 

Nei,er stort sett bare vann som samler seg i hvalpefettet ditt.

Drikk kaffe og spis agurk. Så skal du se at du krymper og ser ur som en gutt i stedet for en frodig og fruktbar kvinne. 

Anonymkode: f7a0d...5b3

Men går kiloene av sammen med de andre, eller bare står den på samme?

Anonymkode: ae7be...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men går kiloene av sammen med de andre, eller bare står den på samme?

Anonymkode: ae7be...412

Det er umulig å vite hvordan det blir på akkurat din kropp. Mitt råd er å kjøpe ny kjole. 

Anonymkode: e2799...499

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Var ikke det jeg lurte på😅

Lurte på siden jeg skal ha mensen og har lagt på meg 2 kg, om de kommer til og bli med resten av kiloene eller om jeg står fast etter de 2 hvis du skjønner? Hehe

Anonymkode: ae7be...412

Drikk en latterlig mengde vann de neste dagene, med en klype salt i hver flaske. Minst 4L til dagen. De siste 48 timene drikker du så lite som mulig, kun det som er nødvendig for at du ikke skal føle deg tørst.

Det som skjer er at kroppen blir vant til å tisse mye de dagene du drikker en hel haug, og den reaksjonen i kroppen tar noen dager før den restabiliserer seg når du kutter ned på væskeinntaket. Da flusher du ut mye vannvekt i kroppen de siste to dagene.

Dette trikset er veldig kjent i bikini fitness og bodybuildermiljø, i uka før man skal på scenen. 

Anonymkode: efb49...5e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Drikk en latterlig mengde vann de neste dagene, med en klype salt i hver flaske. Minst 4L til dagen. De siste 48 timene drikker du så lite som mulig, kun det som er nødvendig for at du ikke skal føle deg tørst.

Det som skjer er at kroppen blir vant til å tisse mye de dagene du drikker en hel haug, og den reaksjonen i kroppen tar noen dager før den restabiliserer seg når du kutter ned på væskeinntaket. Da flusher du ut mye vannvekt i kroppen de siste to dagene.

Dette trikset er veldig kjent i bikini fitness og bodybuildermiljø, i uka før man skal på scenen. 

Anonymkode: efb49...5e4

Tusen takk❤️

Anonymkode: ae7be...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei!

Jeg skal i et 40 årslag nå neste helg der jeg skal ha på meg en kjole som har blitt bitte litt trang. Derfor skal jeg faste i noen dager frem til neste fredag, men jeg går bare opp. Jeg skal ha mensen om to dager men jeg går bare opp.

Kommer disse kiloene til og gå nedover slik som kiloene etter mensen eller hvor er det?

Vil gjerne ikke ha noen svar som at det er teit og faste.

Anonymkode: ae7be...412

Det er vel ingen her som kan vite hvordan din kropp oppfører seg før og etter mensen. 

Jeg går opp minimalt med vekt rundt mensen, men jeg derimot blir veldig oppblåst, nok til å ikke få igjen bukser jeg ellers bruker belter på. 

Anonymkode: c91bd...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...