Gå til innhold

Sugemaskin — erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sølvi Normalbakken skrev (2 minutter siden):

Kan jo være den som skrev det er tenåring selv. 
Og hen skriver ikke bruke. Hen skriver finne seg en tenåring. Helt legitimt å si mener nå jeg. Omtrent alle mannfolk drømmer vel om ei elskerinne på 18.  det er i alle fall mitt inntrykk.  

Sorry - vil heller ha ei voksen dame som vet hva hun holder på med. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sølvi Normalbakken skrev (4 timer siden):

Kan jo være den som skrev det er tenåring selv. 
Og hen skriver ikke bruke. Hen skriver finne seg en tenåring. Helt legitimt å si mener nå jeg. Omtrent alle mannfolk drømmer vel om ei elskerinne på 18.  det er i alle fall mitt inntrykk.  

Neppe. Innlegget fikk også noen likes, når alternativet til sugemaskin å bruke for egentilfredstillelse er; En tenåring! 

At en del menn sliter med å finne seg kvinner er innimellom svært forståelig. Virker som en del mangler vesentlig hjernefunksjoner. Samt moral, empati og minstemål av anstendig oppførsel. 

Typiske nettroll som later som de er kvinner stiller nok i samme kategori. 

Jeg gikk forøvrig inn i tråden for å se om jeg kunne få tips til nytt leketøy til min mann. Jeg liker å utforske slikt. Fint at det var noen som svarte angående det iallefall. 

Anonymkode: 1b975...dff

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrAnon skrev (6 timer siden):

Sorry - vil heller ha ei voksen dame som vet hva hun holder på med. 

Men det er jo helt opp til hver enkelt hva de liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (6 timer siden):

Omtrent alle mannfolk drømmer vel om ei elskerinne på 18.  det er i alle fall mitt inntrykk.  

Der tar du nok feil, få voksne menn ønsker seg en tenåring, unge menn kanskje men for menn på min alder, 39år, så er det få som ønsker seg en tenåring, de er som barn, eneste måten de er voksne på er juridisk, ellers er de bare barn 

Anonymkode: b932b...2d6

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 14.29):

Hvor realistisk er denne? Får den hodepine av og til? 

Anonymkode: f0f5c...c0c

Ta husvasken så går hodepinen bort! 😂

Anonymkode: cbf48...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Svakom Sam Neo, suger som en «gudinne». Ingen damer som greier å suge hardere.

Anonymkode: 08eb7...ffa

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrAnon skrev (13 timer siden):

Sorry - vil heller ha ei voksen dame som vet hva hun holder på med. 

Hvor voksen? Snakker vi 20 år eller dame på 70 med gebiss?

Anonymkode: bc599...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Der tar du nok feil, få voksne menn ønsker seg en tenåring, unge menn kanskje men for menn på min alder, 39år, så er det få som ønsker seg en tenåring, de er som barn, eneste måten de er voksne på er juridisk, ellers er de bare barn 

Anonymkode: b932b...2d6

Ikke så mange år siden jeg var barn selv. Jeg var både på fetlife og nakenprat, og fikk enorme mengde med forespørsler fra voksne menn som ønsket å ha sex med meg. Det er selvsagt menn som foretrekker gamle hurper, men de fleste ønsker kvinner som er på sitt vakreste, og det er de rundt 18-20 års alderen. Jeg var også på litt aller beste da. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 4.16):

Hvor voksen? Snakker vi 20 år eller dame på 70 med gebiss?

Anonymkode: bc599...84b

 

30-50 år burde vel gi et godt utvalg. 

Endret av MrAnon
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (På 6.3.2024 den 8.33):

Ikke så mange år siden jeg var barn selv. Jeg var både på fetlife og nakenprat, og fikk enorme mengde med forespørsler fra voksne menn som ønsket å ha sex med meg. Det er selvsagt menn som foretrekker gamle hurper, men de fleste ønsker kvinner som er på sitt vakreste, og det er de rundt 18-20 års alderen. Jeg var også på litt aller beste da. 
 

Jeg tviler ikke et sekund på at du fikk mye forespørsler, men tviler sterkt på at de representer gjennomsnittet av norske menn. På alle slike arenaer er også fordelingen svært skjev (mann vs kvinne), så det er ikke rart du blir nedrent av forespørsler fra desperate menn. Det blir du sikkert nå også.

Jeg har aldri vært tiltrukket av ung jenter på 18-20 selv da jeg selv var i 20 åra (som begynner å blir en stund siden). Er vel ikke ei gammel hurpe bare or at man har noe flere år på baken? Selv om jeg er en godt voksen mann, så hender fra tid annen at jeg blir sjekket opp av ungjentene, men sorry blir ikke napp hos meg - vi er ikke kompatible. 

Det er en myte at de fleste ønsker seg jenter i den alderen. Ingen av de jeg omgås med er der, vi liker modne kvinner som er selvstendige, morsomme og vet hva de vil. Det er vakkert - faktisk nydelig. Det idealt kvinner sier menn har er snarer det idealet dere selv tror vi har. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (På 6.3.2024 den 8.33):

Ikke så mange år siden jeg var barn selv. Jeg var både på fetlife og nakenprat, og fikk enorme mengde med forespørsler fra voksne menn som ønsket å ha sex med meg. Det er selvsagt menn som foretrekker gamle hurper, men de fleste ønsker kvinner som er på sitt vakreste, og det er de rundt 18-20 års alderen. Jeg var også på litt aller beste da. 
 

18-20 de vakreste? 😅 Hadde ikke rørt de selv om jeg fått penger for det. Og fetlife er vel ikke akkurat representativt for menn generelt, og det vil så klart alltids være noen som liker tenåringer, men voksne menn foretrekker oftest voksne damer, ikke barn 

Anonymkode: b932b...2d6

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en støvsuger?

Anonymkode: 9bab7...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (På 5.3.2024 den 14.53):

Hen skriver finne seg en tenåring. Helt legitimt å si mener nå jeg. Omtrent alle mannfolk drømmer vel om ei elskerinne på 18.  det er i alle fall mitt inntrykk.  

Det er noe veldig forstyrrende og patetisk med menn som utgir seg for å være kvinner.

 

Anonymkode: 5f667...31c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/29/2024 at 2:13 PM, AnonymBruker said:

Noen menn her som har prøvd sugemaskin og har lyst å dele hvordan det er å bruke ei slik?

Anonymkode: fa9a0...d0c

Mitt hjertesukk er at de færreste menn har prøvd sugemaskinen som finnes i de fleste hjem:

remote.jpg.ashx?urlb64=aHR0cHM6Ly9zZXJ2a

Anonymkode: 6ddb8...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 1.33):

Mitt hjertesukk er at de færreste menn har prøvd sugemaskinen som finnes i de fleste hjem:

remote.jpg.ashx?urlb64=aHR0cHM6Ly9zZXJ2a

Anonymkode: 6ddb8...19a

En sånn en har vi faktisk hjemme. Funker bra på gulvet, men mistenker den er litt ugrei til intim bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ellers nytelse.no sin "The Oris". Ikke helt imponert, men med vibrasjon gjør den jobben greit. Sugefunksjonen alene var skuff.

Og sammenlignet med en ordentlig blowjob så blir det litt tamt. Syns nå jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/5/2024 at 11:58 PM, AnonymBruker said:

Anbefaler Svakom Sam Neo, suger som en «gudinne». Ingen damer som greier å suge hardere.

Anonymkode: 08eb7...ffa

Synes du det? Jeg har den samme og skal jeg være ærlig så tar jeg heller ett hardkjør på fleshlighten.

Fleshlighten da snakker vi valuta for pengene, den har fått noen ladninger.

Svakom Neo er litt sånn hvis jeg ikke har noe bedre og gjøre.

Anonymkode: 59f7b...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utforskeren skrev (2 timer siden):

men mistenker den er litt ugrei til intim bruk.

Støvsuger funker fit som sædsluker. Mye bedre hvis du har en støvsuger med sugejustering.

Anonymkode: bc599...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 14.15):

Autoblow er fantastisk, vel verdt pengene. Innlegg som følger med er ikke allverdens, bytt med en vagina modell. 
Er faktisk mer som penetrering, ikke så mye som en blowjob. 

Anonymkode: a52a5...9d5

Suger den med pulser og kan den suge meg stiv om den er lit slapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 23.58):

Anbefaler Svakom Sam Neo, suger som en «gudinne». Ingen damer som greier å suge hardere.

Anonymkode: 08eb7...ffa

har du testet den?  Suger den med pulser og kan den suge meg stiv om den er lit slapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...