newman01 Skrevet 21. mai 2024 #41 Del Skrevet 21. mai 2024 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker said: Fortsatt mulig å kjøpe el-utgaven av denne fantastiske bilen. Linni Meister elsker sin. Først og fremst på grunn av utseende. Men størrelsen har også betydning. Eneste ulempe er at bilen får mer oppmerksomhet enn hun selv. Anonymkode: 57b53...19a Linken er en annonsørartikkel. De har sikkert også fine artikler om VitaePro, helsetøfler og annet som kjendiser får godt betalt for å reklamere for. Jeg hadde kjørt mye rart om betalingen var stor nok... Endret 21. mai 2024 av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. mai 2024 #42 Del Skrevet 22. mai 2024 Hadde ikke kjøpt en Hongqi, om jeg så hadde fått betalt for det 😄 Det er den absolutt styggeste elbilen på markedet 🤮 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #43 Del Skrevet 22. mai 2024 Mardina skrev (10 minutter siden): Hadde ikke kjøpt en Hongqi, om jeg så hadde fått betalt for det 😄 Det er den absolutt styggeste elbilen på markedet 🤮 😄 Den er ikke fin akkurat. Dessverre finnes det ingen andre el-biler som er stor nok for folk med barn og hund, og som du kan ha takboks på. Comfortmessig er det en topp bil med fantastiske seter. Har prøvd Tesla model Y siden den er så prisgunstig, men der får man ikke plass til hundebur til medium/stor hund, og setene er som å sitte på en hard pinnestol. Kjører du over en hump i veien er du garantert prolaps. Skjønner hvorfor de prises så lavt når man kjører rundt i en iPad omgitt av hard plastikk. Anonymkode: 32f53...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 22. mai 2024 #44 Del Skrevet 22. mai 2024 1 hour ago, Mardina said: Hadde ikke kjøpt en Hongqi, om jeg så hadde fått betalt for det 😄 Det er den absolutt styggeste elbilen på markedet 🤮 😄 Da er man prinsippfast uten økonomisk sans om man velger å ikke ta imot en bil man får betalt for å kjøre rundt i... Jeg hadde definitivt tatt imot egenkapital til bolig for å kjøre rundt i den bilen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. mai 2024 #45 Del Skrevet 22. mai 2024 newman01 skrev (58 minutter siden): Da er man prinsippfast uten økonomisk sans om man velger å ikke ta imot en bil man får betalt for å kjøre rundt i... Jeg hadde definitivt tatt imot egenkapital til bolig for å kjøre rundt i den bilen Du om det 😄 Jeg kommer aldri til å sette mine ben i den bilen 😄 Skulle jeg mot formodning gjøre det, så skulle jeg hatt jæv..... godt betalt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 22. mai 2024 #46 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er ikke fin akkurat. Dessverre finnes det ingen andre el-biler som er stor nok for folk med barn og hund, og som du kan ha takboks på. Anonymkode: 32f53...676 Ikke? Hva med ID.Buzz for eksempel. Meget god plass og null problem med takboks. I tillegg ser den ganske kul ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 22. mai 2024 #47 Del Skrevet 22. mai 2024 newman01 skrev (1 time siden): Da er man prinsippfast uten økonomisk sans om man velger å ikke ta imot en bil man får betalt for å kjøre rundt i... Jeg hadde definitivt tatt imot egenkapital til bolig for å kjøre rundt i den bilen Mulig det, men det gjelder nok meg også. Ikke bare ang. Honqi da, du skulle betalt meg godt for å kjøre rundt i en slik midtlivskrisebil også. Typ Corvette, Ferrari osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #48 Del Skrevet 22. mai 2024 -jk- skrev (2 timer siden): Ikke? Hva med ID.Buzz for eksempel. Meget god plass og null problem med takboks. I tillegg ser den ganske kul ut. Pen bil, men dritt i alle ledd. Volkswagen er jo dessverre mye dårligere kvalitet enn kinabilene. Om noen hadde betalt meg godt nok hadde jeg kjørt en bil formet som en gris med portrett av Kim Jong Un på panseret. Pengene rår. Anonymkode: 06994...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 23. mai 2024 #49 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 12.05): Fortsatt mulig å kjøpe el-utgaven av denne fantastiske bilen. Linni Meister elsker sin. Først og fremst på grunn av utseende. Men størrelsen har også betydning. Eneste ulempe er at bilen får mer oppmerksomhet enn hun selv. Anonymkode: 57b53...19a Dæven, her har de gravd dypt i c-kjendis bøtta for å finne en ambassadør. Hadde glemt at hun fantes. Fikk vel heller kanskje enda litt mindre lyst på en sånn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #50 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 15.13): Knalltøff bil, og fantastisk både å kjøre og sitte på i! Folk som kjører Toyota forstår seg ikke på disse bilene, men de har jo ikke smak eller personlighet, så kan jo ikke forvente annet. Anonymkode: 528a4...51d Da er sikkert europris et handelsmekka i din verden også.......denne bilen kunne lett blitt solgt der, de som ikke har penger men vil gjøre et dårlig forsøk på å fremstå som millionær kjøper slik. Det er en drømmebil for folk som elsker juggel,enkelt og greit. Anonymkode: 3bc8b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #51 Del Skrevet 26. mai 2024 Den desidert styggeste bilen jeg vet om. Fronten ser ut som en lastebil, og vekten er som på en Cadilac fra 70-tallet. Anonymkode: 15f1e...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå