AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Jeg har en overbelastning/ senebetennelse i en tommel, og ble anbefalt trykkbølgebehandling. Dette er en veldig kraftig behandlingstype, og jeg er redd noe kan gå galt. Kan dere klarsynte si fra om dere får inn noe ang dette? Om jeg bør gå for det, eller takke nei? Setter stor pris på om dere vil prøve å se. Anonymkode: f2587...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Dytter🤗 Anonymkode: f2587...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Post på kropp og helse i stedet…! Og go for it! Anonymkode: b95a1...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Litt av grunnen til at vi er her er å også lære å lytte til oss selv. Hva vil du gå for? Hva føler du er riktig? Hvis vi alltid skal ha all fasit fra andre på hva vi bør gå for, vil vi aldri lære noe selv. Det at du har fått en senebetennelse/overbelastning i tommel kan være en måte dine engler vil gi deg en lærdom på som går ut på det å stole på seg selv. De vet at det trenges mye øving og mye feil Anonymkode: 1df9d...7e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det at du har fått en senebetennelse/overbelastning i tommel kan være en måte dine engler vil gi deg en lærdom på som går ut på det å stole på seg selv. De vet at det trenges mye øving og mye feil Dette har jeg tenkt på selv også. Nå er det sånn at jeg har hatt belastningsskader hele mitt voksne liv, senebetennelser i armer, muskelsmerter andre steder i kroppen og noen andre smertediagnoser. Senebetennelsen i tommelen er derimot noe helt nytt. Men jeg har spurt meg det spørsmålet, hva er det meningen jeg skal lære av dette? Jeg føler jeg blir holdt igjen hele livet, hver gang jeg prøver meg på å gjøre det jeg har lyst til, blir jeg stoppet av nye smertetilstander. Jeg skjønner at det er noe jeg skal lære som jeg enda ikke har lært, men aner ikke hva. De mørkeste dagene føler jeg bare at universet hele tiden jobber mot meg, selv om jeg vet det er en større mening bak. Men jeg aner ikke hva. Syns livet mitt har vært, og er, veldig vanskelig og utfordrende. Anonymkode: f2587...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Det kan hende det er noe med livsstilen din? Har du mye stress i livet eller en jobb som ugunstig for kroppen? Sjekk ut den metafysiske årsaken. Er du der du er ment å være i livet? Jobber eller har du et liv som du trives i? Føler du at du er på rett vei? Kanskje de forsøker advare om leddgikt om det ikke skjer noe forandring i livsstilen / livet? Underliggende leddgikt? Inflamatorisk lidelse? Hvordan er kosthold? Mye brus? Røyking? Snus? Brus? Alkohol? https://www.insightstate.com/health/bursitis-tendinitis-spiritual-meaning/ Anonymkode: 1df9d...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan hende det er noe med livsstilen din? Har du mye stress i livet eller en jobb som ugunstig for kroppen? Sjekk ut den metafysiske årsaken. Er du der du er ment å være i livet? Jobber eller har du et liv som du trives i? Føler du at du er på rett vei? Kanskje de forsøker advare om leddgikt om det ikke skjer noe forandring i livsstilen / livet? Underliggende leddgikt? Inflamatorisk lidelse? Hvordan er kosthold? Mye brus? Røyking? Snus? Brus? Alkohol? https://www.insightstate.com/health/bursitis-tendinitis-spiritual-meaning/ Anonymkode: 1df9d...7e3 Jeg har mye indre stress, det har jeg alltid hatt, og har prøvd å jobbe mye med. Hadde mye ytre stress også, men der har jeg tatt tak for lenge siden. Jeg har allerede leddgikt, det er en av smertetilstandene jeg har. Har også fibromyalgi. Men alt startet med senebetennelser, som i stor grad tok meg bort fra faget/lidenskapen jeg likte aller mest å drive med, og som jeg også studerte i mange år. Jeg jobber bare deltid nå, som lærer i dette faget, men får ikke drevet med det selv, bortsett fra littegrann på siden. Nå skulle jeg prøve meg i noe litt på siden av dette igjen, men i samme gate, for moro skyld, men da fikk jeg nye senebetennelser i tommelen med en gang. Ang kosthold kunne jeg nok ha vært sunnere, men helt ille er det ikke. Røyker ikke, det har jeg aldri gjort. Ikke snus heller. Drikker alkohol på fester, som mange andre. Ikke så ofte. Er nok sunnere enn mange andre, så skjønner ikke det der. Trente mye før alle smertetilstandene dukket opp, men nå klarer jeg ikke annet enn rolige gåturer. Tror det må være noe mer åndelig jeg skal lære om meg selv, da jeg stadig møter de samme «leksene». Er du klarsynt? Ser du eller noen andre noe rundt dette? Anonymkode: f2587...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kan hende det er noe med livsstilen din? Har du mye stress i livet eller en jobb som ugunstig for kroppen? Sjekk ut den metafysiske årsaken. Er du der du er ment å være i livet? Jobber eller har du et liv som du trives i? Føler du at du er på rett vei? Kanskje de forsøker advare om leddgikt om det ikke skjer noe forandring i livsstilen / livet? Underliggende leddgikt? Inflamatorisk lidelse? Hvordan er kosthold? Mye brus? Røyking? Snus? Brus? Alkohol? https://www.insightstate.com/health/bursitis-tendinitis-spiritual-meaning/ Anonymkode: 1df9d...7e3 P.S, takk for link, skal lese❤️ Anonymkode: f2587...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): https://www.insightstate.com/health/bursitis-tendinitis-spiritual-meaning/ Anonymkode: 1df9d...7e3 Hei frå ein annan AB. Takk for lenke, det var veldig augeopnande og forklarte mykje av smertene mine i beina ❤️ Anonymkode: cd64d...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars Hei, du bør kutte ut alle medisiner du er satt på og fokusere på rene matvarer, lage mat fra bunnen av hjemme. Fisk, kjøtt, egg, lever og det du liker av grønnsaker og frukt/bær. Kutt ut alkohol fullstendig og redusere sterkt all inntak av matvarer med hvete og gjær. Det kan og være nyttig å kutte ut alle andre kornprodukter utenom havregryn. Selv knekkebrød inneholder hvete dermed er det ingen fordel med å bruke denne varen. Unngå også alt av lettprodukter og kunstige søtstoffer i mat og drikke. Unngå melkeprodukter også. Drikk vann og te av frukt eller bær. Ikke grønn og svart te. Du kan fortsatt unne deg sjokolade, sjokoladepudding karamellpudding og lignende med bær og frukt en par ganger i uka så lenge du sjekker hvordan kroppen din responerer på maten. Sukkeret er ikke hovedproblemet. Gi deg selv noen måneder med dette kostholdet og du vil se at smertene gradvis forsvinner. Legg merke til hvordan kroppen din blir om du spiser hvete, drikker alkohol osv. Før gjerne dagbok så du kan gå tilbake og lese hva du følte av fysisk ubehag senere. Når det gjelder sjel og det åndelige, gi slipp på alt gammelt ved å la deg selv observere og minnes hendelser samtidig som du forteller deg selv at nå er det greit å gi slipp og la det fare fordi du har ikke lenger et behov for å holde på det. Gi slipp på smertene og ubehaget du kjenner i kroppen fra disse minnene. Anonymkode: fd5df...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, du bør kutte ut alle medisiner du er satt på og fokusere på rene matvarer, lage mat fra bunnen av hjemme. Fisk, kjøtt, egg, lever og det du liker av grønnsaker og frukt/bær. Kutt ut alkohol fullstendig og redusere sterkt all inntak av matvarer med hvete og gjær. Det kan og være nyttig å kutte ut alle andre kornprodukter utenom havregryn. Selv knekkebrød inneholder hvete dermed er det ingen fordel med å bruke denne varen. Unngå også alt av lettprodukter og kunstige søtstoffer i mat og drikke. Unngå melkeprodukter også. Drikk vann og te av frukt eller bær. Ikke grønn og svart te. Du kan fortsatt unne deg sjokolade, sjokoladepudding karamellpudding og lignende med bær og frukt en par ganger i uka så lenge du sjekker hvordan kroppen din responerer på maten. Sukkeret er ikke hovedproblemet. Gi deg selv noen måneder med dette kostholdet og du vil se at smertene gradvis forsvinner. Legg merke til hvordan kroppen din blir om du spiser hvete, drikker alkohol osv. Før gjerne dagbok så du kan gå tilbake og lese hva du følte av fysisk ubehag senere. Når det gjelder sjel og det åndelige, gi slipp på alt gammelt ved å la deg selv observere og minnes hendelser samtidig som du forteller deg selv at nå er det greit å gi slipp og la det fare fordi du har ikke lenger et behov for å holde på det. Gi slipp på smertene og ubehaget du kjenner i kroppen fra disse minnene. Anonymkode: fd5df...6a2 Uten å ha peiling på medisingrunner. WOW. Anonymkode: 74045...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Del Skrevet 3. mars Du har mye repetitive bevegelser i den hånden, kan det være fra jobb(overbelastning?) Da anbefaler jeg på det sterkeste å bruke hånden når den er bedre igjen, men trene opp forsiktig, bruke andre bevegelser enn kun den samme som du har gjort. Hvis du ofte får senebetennelse så kan den hende kroppen trenger mer styrke i den delen, men å repetere den sammme øvelser sliter ut i det området. Derfor legg inn andre øvelser for å styrke hele muskulaturen imellom og husk nok hvile er like viktig. Når det kommer til behandlingen vil jeg si ja, det gir en positiv følelse. Men det kommer ikke til å løse hele problemet, kun lette det for en stund. Anonymkode: 6e7be...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Uten å ha peiling på medisingrunner. WOW. Anonymkode: 74045...4a6 😗 Anonymkode: fd5df...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #14 Del Skrevet 3. mars 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har mye indre stress, det har jeg alltid hatt, og har prøvd å jobbe mye med. Hadde mye ytre stress også, men der har jeg tatt tak for lenge siden. Jeg har allerede leddgikt, det er en av smertetilstandene jeg har. Har også fibromyalgi. Men alt startet med senebetennelser, som i stor grad tok meg bort fra faget/lidenskapen jeg likte aller mest å drive med, og som jeg også studerte i mange år. Jeg jobber bare deltid nå, som lærer i dette faget, men får ikke drevet med det selv, bortsett fra littegrann på siden. Nå skulle jeg prøve meg i noe litt på siden av dette igjen, men i samme gate, for moro skyld, men da fikk jeg nye senebetennelser i tommelen med en gang. Ang kosthold kunne jeg nok ha vært sunnere, men helt ille er det ikke. Røyker ikke, det har jeg aldri gjort. Ikke snus heller. Drikker alkohol på fester, som mange andre. Ikke så ofte. Er nok sunnere enn mange andre, så skjønner ikke det der. Trente mye før alle smertetilstandene dukket opp, men nå klarer jeg ikke annet enn rolige gåturer. Tror det må være noe mer åndelig jeg skal lære om meg selv, da jeg stadig møter de samme «leksene». Er du klarsynt? Ser du eller noen andre noe rundt dette? Anonymkode: f2587...baf Nei jeg vil ikke si at jeg er klarsynt. Jeg sa bare det jeg følte og tenkte, men jeg har hatt noen sammentreff selv og driver selv øver med tarot og sånt. Jeg har snakket med avdøde, men det tror jeg alle kan få til om de bare mediterer nok og hever frekvensen. Alle er i grunn klarsynte. Grunn til at noen skiller seg litt ut med dette er fordi dem har trent intuisjonen sin. Klarsynt er igrunn mest det å bare ha en god intuisjon. Trenger ikke se ting, kan føle, høre eller se eller være klartenkt. Du kan være klarsynt selv. Jeg har selv en gang hatt senebetennelse i en arm for flere år siden, men fikk det aldri igjen. Det var fordi jeg hadde sittet mye en ugunstig stilling på data. Jeg sitter mye på data nå å, men har ikke fått senebetennelse fordeom. Tai chi er en treningsaktivitet som kan hjelpe på leddgikt, fibromyalagi og leddsmerter og det er også forsket på at tai chi kan hjelpe mot bl.a leddgikt og andre ledd/muskelsmerter. Anbefaler å det en annen skrev her lengre opp om å fokusere på ren mat. Kosthold og trening er det viktigste. Tai chi er en treningsform med sakte bevegelser https://veientilhelse.no/fordelene-med-tai-chi-for-leddgiktpasienter/ Anonymkode: 1df9d...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #15 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg vil ikke si at jeg er klarsynt. Jeg sa bare det jeg følte og tenkte, men jeg har hatt noen sammentreff selv og driver selv øver med tarot og sånt. Jeg har snakket med avdøde, men det tror jeg alle kan få til om de bare mediterer nok og hever frekvensen. Alle er i grunn klarsynte. Grunn til at noen skiller seg litt ut med dette er fordi dem har trent intuisjonen sin. Klarsynt er igrunn mest det å bare ha en god intuisjon. Trenger ikke se ting, kan føle, høre eller se eller være klartenkt. Du kan være klarsynt selv. Jeg har selv en gang hatt senebetennelse i en arm for flere år siden, men fikk det aldri igjen. Det var fordi jeg hadde sittet mye en ugunstig stilling på data. Jeg sitter mye på data nå å, men har ikke fått senebetennelse fordeom. Tai chi er en treningsaktivitet som kan hjelpe på leddgikt, fibromyalagi og leddsmerter og det er også forsket på at tai chi kan hjelpe mot bl.a leddgikt og andre ledd/muskelsmerter. Anbefaler å det en annen skrev her lengre opp om å fokusere på ren mat. Kosthold og trening er det viktigste. Tai chi er en treningsform med sakte bevegelser https://veientilhelse.no/fordelene-med-tai-chi-for-leddgiktpasienter/ Anonymkode: 1df9d...7e3 Tommel opp for tai chi! Vil også tipse om akupunktur, om du då ikkje har forsøkt det enno. Anonymkode: cd64d...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. mars #16 Del Skrevet 3. mars (endret) Tipser om leger, jeg da siden det er der kompetansen og svarene på spørsmålene ts stiller finnes. Endret 3. mars av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå