Gå til innhold

To naboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har det skjedd i løpet av mindre enn ei uke at to naboer i blokka har gått bort. To damer, - den første i 80-årene og den andre i 90-årene. Den førstnevnte var stadig å se i gangene her, den andre var litt mer "innelukket" i leiligheten da hun var mer bevegelses-hemmet. 

Nå sitter jeg her i full visshet om at den førstnevnte ble begravet i dag, og den andre begraves på fredag. Den andres begravelse er unaturlig for meg å delta i, men hun som ble gravlagt i dag... Jeg kjenner tre av fetterne hennes, og selv var hun enslig. Jeg snakka ikke så mye med henne, men sa alltid hei når jeg stadig så henne i gangene. Det blir rart å ikke se henne mer. Men det dummeste er at jeg ikke var i begravelsen hennes. Det var sikkert mange andre naboer der, i tillegg til hennes tre fettere. Fetterne kjenner jeg gjennom en fritids-aktivitet. Da jeg kom hjem fra jobb ble jeg stoppa av en nabo som kom hjem sammen med to som fulgte ham. De ga meg flyveblad fra begravelsen hennes, - og enda dårligere samvittighet for at jeg ikke var der. Det bor mange gamle i blokka. Nesten stygt sagt får jeg derfor si at det kommer derfor flere anledninger. 

Anonymkode: 2e2c7...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...