Gå til innhold

Er dette en form for overgrep?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men kjære vene. Siden du strever så mye med dette i ettertid burde du snakke med noen profesjonelle som kan hjelpe deg å sortere hendelsene, og bearbeide de og hjelpe deg å finne veien videre. 

Neste gang har du stopp-ord klarert, og så GÅR DU om du ikke respekteres.  

Og. Bdsm med fremmede og dårlig psyke er ikke en god kombinasjon. 

Anonymkode: 93d75...a7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde snakke med en psykolog om det, det høres ut som om du bruker veldig mye tid på å tenke på det.

Og inntil du får psyken din på en god plass, bør du ta en pause fra det miljøet.

Anonymkode: 55ccf...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 11.18):

Nei, ikke overgrep. Men han en egoist og du utrolig naiv. 

Man kan ikke kalle det overgrep fordi man angrer etter sex. 

Anonymkode: 6d031...d7a

Så gjennom tråden igjen. Dette handler ikke om anger. Men det handler om at han ikke respekterte meg, og det vi hadde avtalt. For ordens skyld, så brukte jeg også kodeord, som han heller ikke respekterte. For meg er det et overgrep, etter å ha tenkt på dette og jobbet med dette. ts

Anonymkode: d79f5...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt opp dette med psykolog? Hvis ikke anbefaler jeg deg sterkt å gjøre det så du kan bearbeide dette. 

Du kan høre med en advokat om dette er noe å anmelde eventuelt konsultere med en politibetjent før du går videre til anmeldelse, da det er de som kan straffeloven. Hjelper ikke å sitte her på KG og høre om andre "mener" at dette er et overgrep. 

Møttes dere via forum e.l.? Da kan du jo sende varsel til administratorer om din opplevelse med denne brukeren / personen så de blir obs på han. 

Anonymkode: c3d06...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv erfaren med bdsm, og har myyyyyyye erfaring fra det organiserte kinkmiljøet.

Så jeg har også reflektert myyyyyyye rundt samtykke.

Dette er helt klart ett overgrep.

Når kommunikasjonen bli oversett på denne måten, er det det samme som at tilbaketrukket samtykke blir oversett.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøy seksuell lek, som gikk enda over styr da han går langt ut over det avtalte flere ganger. 

Borderline overgrep til overgrep. Dere har feil seksuell kjemi og, og hans gjentagende grenseoverskridende adferd virker kanskje som det aller værste. 

Du lærte av den, og hold deg unna han. Han blir ikke noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...