AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Hvilken ville dere valgt og hvorfor? Full El eller hybrid plug in? Anonymkode: 7d55a...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Jeg skal aldri ha bmw igjen 🥲🥲🥲 min er gammel, men etter 107.000kr i verkstedregninger på tre år, er de svartelistet for meg. Anonymkode: 3fc97...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Del Skrevet 28. februar BMW er drittbilog hybrid skal jeg aldri ha, så den er enkel: Y Anonymkode: a1469...1b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Del Skrevet 28. februar Enig med alle andre, hvorfor i alle dager skulle du ha plaget deg selv og lommeboken din med BMW? Tesla Y er et rimelig og fornuftig valg. Skal du ha skikkelig god bil, går du for Kia EV6 istdf. Anonymkode: 5abc0...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar Tesla! Har nettopp lånt svigermors bmw og den var helt grusom å kjøre, den føles som man sitter på bakken, bilen oppleves stiv og jeg følte jeg hadde mange store blindsoner pga stolpen på passasjersiden. Den har også for innvikla knapper og spaker, jeg ble aldri komfortabel med den. Anonymkode: dddf0...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tesla! Har nettopp lånt svigermors bmw og den var helt grusom å kjøre, den føles som man sitter på bakken, bilen oppleves stiv og jeg følte jeg hadde mange store blindsoner pga stolpen på passasjersiden. Den har også for innvikla knapper og spaker, jeg ble aldri komfortabel med den. Anonymkode: dddf0...335 Men det er en crossroad/suv, ikke en liten bil. Heller ikke en gammel. Synes egentlig tesla er utrolig fæl å se på. Anonymkode: 7d55a...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 28. februar #7 Del Skrevet 28. februar Uten tvil BMW X1. Hva slags fremdriftspakke vet jeg ikke, men antar du setter batteriutgave mot batteriutgave. Jeg ville hatt min BMW X1 uten M-pakke, men med de komfortpakkene som er mulig. De to hovedtingene jeg ikke liker med Tesla Y er designet og mangel på komfort, etter min smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå