Gå til innhold

Forførte han men han ble ikke hard

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg overrasket mannen min når han kom hjem fra jobb i dag. Hadde pizza i ovnen og møtte han i døra iført stay ups, hofteholder og mitt mest sexy undertøy. Jeg begynner å ta litt på han og han går på badet for å vaske seg litt. Jeg tar han imot i senga, koser litt før jeg begynner å suge men det skjer ingenting der nede. Prøver etter alle kunstens regler å få han hard men han sier det ikke går i dag. Han beklaget seg og sa han fikk dårlig samvittighet for han satt pris på at jeg gjorde dette for første gang og at han elsket meg. 

Vi er i 40 åra, har vært sammen i 3 år og har bra sex og samliv ellers. Følelsen jeg sitter med nå er ikke så god akkurat. Var sikker på at han kom til å gå av hengslene når han fikk øye på meg også ble det nada reaksjon. Jeg er slank/ pen og ivaretar tar meg selv så jeg tror ikke det er der det ligger. Selvtilliten fikk seg en knekk her kjenner jeg. Hadde liksom vært lettere å takle en avvisning om det var vanlig hverdags-sex uten noen forberedelser. Har han bare en dårlig dag tro? 

Anonymkode: 3ddcf...35a

Trist du tenker at din kroppsfasong har noe å si for din valgte partner. 

Sånne overraskelser kan slå feil ut, dersom personen er sliten eller har hatt en vanskelig dag. 

Som god og tjukk har jeg aldri opplevd det du beskriver, men nå har jeg også loddet stemningen før jeg har stått naken og klar. 

Anonymkode: 903a4...f43

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett etter jobb kan tankene være andre enn akkurat i senga, da skal det mye til å bli klar, selv om jeg elsker spontanitet selv, da.

Anonymkode: 847a5...2ef

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

Pleier å tease han gjennom dagen så han vet hva han får hjemme etter jobb men denne gangen tenkte jeg at litt spontanitet ville gi et kick.  Litt deilig å vite at det ikke alltid trenger å handle om sex for at en mann skal trives men at pizza og kos er mer enn nok😉

• Liker 1
Skrevet

Han har kanskje vært utro. 

Anonymkode: 48306...3d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han har kanskje vært utro. 

Anonymkode: 48306...3d5

Først av alt vil jeg berømme Ts for et flott initiativ. Få kvinner som tar initiativ i utgangspunktet og få som forsøker å forføre sin mann på den måte som hun beskriver. For meg høres en slik tilnærming utrolig flott ut. Jeg oppfatter det som en drøm og skulle oppleve noe liknende. 

Kan skjønne usikkerhet og frustrasjon over at han ikke lot seg forføre og ikke ble hard og klar. Men, prøv å rist det av deg og ikke legge noe mer i det. Sannsynligvis var mannen din sliten og ikke klar for sex, og en mann er ikke nødvendigvis alltid klar. Selv om det som regel er sjeldnere at en mann ikke vil la seg forføre og bli klar dersom kvinnen gir litt gass. I alle fall dersom jeg skal snakke for meg selv og min egen erfaring.

Blir litt oppgitt over antydninger som ovenfor som spekulere i om han har vært utro  

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil ha en som blir stiv og klar på sekundet må du velge de på 18-20. Når jeg var på den alderen var det nok at ei dame gav meg et vennlig blikk så ble jeg hard som en rakett😂 

I 40 årene er mennene litt mer som kvinner, at de trenger lengre tid. Det å bli overrasket sånn av dama etter en lang slitsom dag på jobben der man ofte har stresset og hatt mye bekymringer, kan utgjøre en stor forskjell. Ville ikke tenkt noe over det. Bad day at the office bare😅

Anonymkode: 033c4...253

• Liker 2
Skrevet

Tenk at menn også kan være slitne :)

Stakkars mann, ingen ting var jo galt med verken deg eller situasjonen, men han var SLITEN... OG DA GÅR DET JO IKKE... SLIK SOM VI KVINNER TENKER OGSÅ..................... 

Anonymkode: 9e486...c39

• Liker 1
Skrevet

Velkommen til menn sin verden. Hvis du blir psykisk nedbrutt av en eneste avvisning, så bør du gå litt i deg selv, for det er ikke uvanlig å si nei til sex iblant, så hvorfor ta deg så nær av det? Ble avvist senest i går jeg, var ingen krise det, kan ikke forvente at hun er klar 24/7

Anonymkode: e88fc...aec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ts her.

Pleier å tease han gjennom dagen så han vet hva han får hjemme etter jobb men denne gangen tenkte jeg at litt spontanitet ville gi et kick.  Litt deilig å vite at det ikke alltid trenger å handle om sex for at en mann skal trives men at pizza og kos er mer enn nok😉

Vi gutta er ikke helt maskiner vi heller, og som du sier satte han helt tydelig pris på det. Det å bli hard er tross alt en fysisk greie også, det skal noen rent kroppslige prosesser til i tillegg til all lyst i hodet. Er man tilstrekkelig sliten, for eksempel, kan det fint skje at kroppen ikke vil det hodet vil. Og så fort han merker at kroppen ikke lystrer blir det vanskeligere. 

Tror også det er viktig at du ikke gjør noen big deal av dette overfor ham. Da vil han kjenne på et økt press, og det presset vil føles større jo mer han bryr seg om deg og dine følelser og jo mer han vil motbevise katastrofetankene dine. Det gjør det vanskeligere å prestere. Nå skjønner jeg at fyren ikke har noe grunnleggende problem med ereksjonen, altså, men det er dumt å legge noe ekstra press, særlig når det presset vil føles større jo mer interessert og glad han er i deg.

Så skjønner jeg godt at det var sårt og leit for deg, det er helt fair og fullt forståelig. Men det sier ingen verdens ting om hans interesse for deg eller hvordan han synes du ser ut. Tro meg.

Anonymkode: 27d4f...742

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir stresset av den pizzaen du skulle ha i ovnen samtidig som dette foregikk. Hva skjedde med den? Og hvor var det meningen den skulle komme inn i bildet? Hadde du timet det sånn at den skulle være perfekt stekt når sexen var ferdig? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Karjohlo05 skrev (5 minutter siden):

Jeg blir stresset av den pizzaen du skulle ha i ovnen samtidig som dette foregikk. Hva skjedde med den? Og hvor var det meningen den skulle komme inn i bildet? Hadde du timet det sånn at den skulle være perfekt stekt når sexen var ferdig? 

Herregud, det tenkte jeg også på. Kjente plutselig på at jeg er en utrolig praktisk og kjedelig type når jeg ikke klarte å ikke tenke på hva som skulle skje med den pizzaen. Tar jo maks et kvarter før den er ferdig. Hadde de tenkt å bli ferdig på den tida? 😅

Anonymkode: bf4aa...c4a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha, ler av kommentarene😅 

Pizzan ble holdt varm så det var ikke noe problem med den

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vi gutta er ikke helt maskiner vi heller, og som du sier satte han helt tydelig pris på det. Det å bli hard er tross alt en fysisk greie også, det skal noen rent kroppslige prosesser til i tillegg til all lyst i hodet. Er man tilstrekkelig sliten, for eksempel, kan det fint skje at kroppen ikke vil det hodet vil. Og så fort han merker at kroppen ikke lystrer blir det vanskeligere. 

Tror også det er viktig at du ikke gjør noen big deal av dette overfor ham. Da vil han kjenne på et økt press, og det presset vil føles større jo mer han bryr seg om deg og dine følelser og jo mer han vil motbevise katastrofetankene dine. Det gjør det vanskeligere å prestere. Nå skjønner jeg at fyren ikke har noe grunnleggende problem med ereksjonen, altså, men det er dumt å legge noe ekstra press, særlig når det presset vil føles større jo mer interessert og glad han er i deg.

Så skjønner jeg godt at det var sårt og leit for deg, det er helt fair og fullt forståelig. Men det sier ingen verdens ting om hans interesse for deg eller hvordan han synes du ser ut. Tro meg.

Er dette faktisk tilfelle for menn generelt? 

Jeg er kvinne og blir tryggere og mer avslappet utover i relasjonen, i takt med interesse og følelsene vokser seg sterkere.

Føler menn mer press etterhvert?

Anonymkode: e4f38...606

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette faktisk tilfelle for menn generelt? 

Jeg er kvinne og blir tryggere og mer avslappet utover i relasjonen, i takt med interesse og følelsene vokser seg sterkere.

Føler menn mer press etterhvert?

Anonymkode: e4f38...606

Mulig jeg formulerte meg dårlig her: Dette presset jeg sikter til er dersom TS nå overfor mannen gir uttrykk for at hun ble mer usikker på hans tiltrekning pga. at han ikke ble hard denne ene gangen. Jeg blir definitivt også mer avslappet med tiden, jeg bare anbefaler henne å ikke gjøre en stor sak av denne enkelthendelsen overfor mannen. Hvis han får høre at hun nå er litt nedfor og usikker på egen kropp og lurer på om han synes hun er fin eller ei, da kan jeg garantere at han føler "nå må jeg virkelig prestere" neste gang hun eventuelt prøver å få ham igang seksuelt. Og jo mer han bryr seg om denne dama som han så gjerne vil unngå å gjøre lei seg og usikker, jo større vil jo det presset føles. Og det gjør sannsynligheten for at han ikke får den opp neste gang også litt større.

Sånn generelt blir jeg absolutt mer og mer trygg og avslappet ut over i relasjonen, for all del. Bare dumt å sette igang en ond spiral her ved å si til ham at hun ble veldig lei seg og usikker av at han slet med ereksjonen en gang. 

• Liker 3
Skrevet

Spiller ingen rolle om det er forberedelser eller ikke, vil han ikke ha sex, så er det lite som kan endre på det. Det er en avvisning, verken mer eller mindre, er jo helt galskap å tro man kan være i et forhold i mange år og forvente å aldri bli avvist 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulig jeg formulerte meg dårlig her: Dette presset jeg sikter til er dersom TS nå overfor mannen gir uttrykk for at hun ble mer usikker på hans tiltrekning pga. at han ikke ble hard denne ene gangen. Jeg blir definitivt også mer avslappet med tiden, jeg bare anbefaler henne å ikke gjøre en stor sak av denne enkelthendelsen overfor mannen. Hvis han får høre at hun nå er litt nedfor og usikker på egen kropp og lurer på om han synes hun er fin eller ei, da kan jeg garantere at han føler "nå må jeg virkelig prestere" neste gang hun eventuelt prøver å få ham igang seksuelt. Og jo mer han bryr seg om denne dama som han så gjerne vil unngå å gjøre lei seg og usikker, jo større vil jo det presset føles. Og det gjør sannsynligheten for at han ikke får den opp neste gang også litt større.

Sånn generelt blir jeg absolutt mer og mer trygg og avslappet ut over i relasjonen, for all del. Bare dumt å sette igang en ond spiral her ved å si til ham at hun ble veldig lei seg og usikker av at han slet med ereksjonen en gang. 

Til info sa jeg ingenting negativt til han om at det ikke gikk denne gangen. Lagde ikke noe nummer ut av det, ga han en god klem og var like normal mot han som alltid.  Ingen sure miner herfra. Var nok han som fikk 'dårlig samvittighet' fordi han ikke orket når jeg først hadde prøvd å gi han en liten oppmerksomhet i gangen. Men grunnen til innlegget her var at jeg tenkte reaksjonen hans kom til å bli anderledes fordi en sånn type overaskelse har han aldri fått 

Skrevet

Føler med deg. Til mannens forsvar er jeg lik. Stresset og sliten=NULL reaksjon og sex lyst fra navlen og ned😅 

Anonymkode: f12a6...c5c

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trodde menn var sterkt visuelle og at dette skulle gi et lite ekstra piff. Derfor litt nedtur siden dette ble gjort for første gang. 

Det er vi, men det er jo når det er snakk om noen som er såpass seksuelt attraktiv at visuelle inntrykk er nok. Og det er det SVÆRT få kvinner av totalen som er, og det finnes nok ingen slike kvinner på KG. 

Anonymkode: 0d5a7...261

• Nyttig 1
Skrevet

Oida… det var en mann med merkelig tenningsmønster. Greit at han ikke ble hard når han så deg men etter en dusj og når du SUGER HAN!? Så forblir han slapp??? Er dette normalt!? Hadde aldri skjedd min mann, og han er 53. 

Sikker på at alt er ok med han? Jeg ville mistenkt at han allerede hadde kommet den dagen…

Anonymkode: dce60...8de

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vi, men det er jo når det er snakk om noen som er såpass seksuelt attraktiv at visuelle inntrykk er nok. Og det er det SVÆRT få kvinner av totalen som er, og det finnes nok ingen slike kvinner på KG. 

Anonymkode: 0d5a7...261

Kan ikke du finne deg et annet sted å tilbringe ettermiddagen? Skaffe deg en hobby eller noe? Du kommer jo med dette til stadighet her inne og du legger det frem som om menn generelt deler ditt syn. Selv om du finner få kvinner attraktive, så er det mange menn som finner MANGE kvinner attraktive. Også sin partner. Vil tro de aller fleste.

Jeg kjenner meg aldri igjen i dine uttalelser. Jeg synes kona mi er verdens deiligste dame og det er mer enn nok å se henne for å få tenning. Får ikke hun i gang maskineriet får ingen til det. 

Som singel var det aldri noen gang at jeg tenkte “skulle hatt noen å ha sex med nå” når jeg kom hjem etter en lang dag på jobb. Den tanken kom ofte ellers i døgnet, men aldri da. Slik er det i forhold også. Jeg tenker ikke på sex når jeg kommer inn døra etter jobb. Da tenker jeg på å skifte klær, spise mat og slappe av. 

Anonymkode: 4c69b...be7

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...