AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Del Skrevet 28. februar 2024 Hvilken sang hadde/skal du til deres første dans? Vi har liksom ikke noen spesiell sang, dog veldig sammenfallende musikksmak. Det går mye i gammal rock i heimen, Bon Jovi, Queen, Cat Stevens, Billy Joel, men også en del James Morrison og John Mayer (for min del). Føler ikke at disse topplistene jeg finner på Google er helt for oss... Har ikke noe imot Ed Sheeran f.eks., men kan ikke se for meg å danse til han i bryllupet vårt... Så hvilken sang hadde / skal dere ha? Anonymkode: a77e0...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Del Skrevet 28. februar 2024 Vurderer veldig sterkt Bon Jovi - Thank you for loving me, men hører gjerne hva andre har brukt eller planlegger å bruke Anonymkode: a77e0...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Del Skrevet 2. mars 2024 Min kusine hadde Den finast eg veit, og det var helt nydelig selv om Hellbillies ikke er helt min stil 😊 Anonymkode: 57a81...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Del Skrevet 5. mars 2024 Something about the way you look tonight av Elton John. Anonymkode: 05ed3...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Del Skrevet 25. mars 2024 Vi danset til en romantisk sang fra hans favorittspill (vi er begge gamere) - stemmer veldig for å gjøre det personlig heller enn å velge noe "mer typisk" - ta en sang dere liker og gjerne vil kunne mimre tilbake via hver gang dere hører siden Anonymkode: 5b868...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå