AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Del Skrevet 27. februar Hei. Har problem med partikkelfilter på min V70 1,6 -2011 modell. Partikkelfilter ble byttet i mai 2022 og da ble også additiv tank påfylt. Første gang jeg fikk trøbbel med dpf var i juni 2023. Da kjørte jeg til verksted som regenererte. Da funket den bra igjen frem til nov/des. Da regenererte de igjen, men da dukket problemet opp igjen ganske raskt. Nå for 3 uker siden tok verkstedet nye feilkoder som dere kan se på bildet. Det ble da byttet diff.trykksensor, men det hjalp ikke. Da "lurte de bilen" at partikkelfilteret ble skiftet samtidig som de brukte noe som heter dpf doctor innotec og regenererte. Da trodde de at problemet var løst. Men nå 3 uker senere går den igjen i nødmodus. Nå skal den på verkstedet igjen og dette begynner å bli veldig dyrt for meg.. Noen her som vet hva som kan være feilen? Når dpf ble byttet for under to år siden sa han på volvo verkstedet at nå trenger jeg ikke å tenke på det på veldig lang tid. Bilen hadde da gått ca 185000, nå ca 215000. Anonymkode: d812d...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Hvis bilen brukes til småkjøring så er det sånt du bare må regne med, kjøp bensin eller elbil hvis det er mye småkjøring. Anonymkode: 73578...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå