Gå til innhold

Womanizwer. Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en Womanizer hos typen. Han hadde hørt at den visstnok skulle være awesome. Jeg har prøvd flere ganger, men jeg synes den i beste fall er oppskrytt. Jeg liker den ikke i det hele tatt, og å kunne få orgasme med den er i alle fall uaktuelt. Har prøvd de ulike intensitetene, men det er ikke godt. Bare plagsomt. Gjør jeg noe feil? Jeg er ikke barbert, om det har noe å si. 

Anonymkode: 097a7...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg virker den ikke i det hele tatt, tror anatomien på meg er litt feil. Holder meg til andre enklere  utgaver av vibratorer.

Anonymkode: 95cbf...9fb

Skrevet

Er mange som ikke liker den, så kanskje den bare ikke passer deg. Betyr ikke at det er noe feil med deg. Men hadde vært rart om alt funka for alle vel?

For meg blir jeg altfor sensitiv. Og jeg er av den typen som elsker at det går litt hardt og røft.

Anonymkode: 6aa0b...68c

Skrevet

Trykker du den på for hardt? Hender samboeren min «presser» den for hardt på klitoris, og da kjenner jeg ingenting. Den skal bare legges forsiktig på/inntil fordi den sender trykkbølger.

Anonymkode: 78da2...ac2

Skrevet

Jeg synes den fungerer bra, men det tar tid og må stort sett holde meg på laveste nivå.

Anonymkode: 69746...58e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

På meg virker den ikke i det hele tatt, tror anatomien på meg er litt feil. Holder meg til andre enklere  utgaver av vibratorer.

Anonymkode: 95cbf...9fb

Kan jo tenkes det er det samme her også, at anatomien ikke er riktig for akkurat den.

Er mange som ikke liker den, så kanskje den bare ikke passer deg. Betyr ikke at det er noe feil med deg. Men hadde vært rart om alt funka for alle vel?

For meg blir jeg altfor sensitiv. Og jeg er av den typen som elsker at det går litt hardt og røft.

Anonymkode: 6aa0b...68c

Egentlig betryggende å høre, fordi "alle" bruker den og "alle" elsker den.

Ts

Skrevet

Ingen favoritt hos meg heller. Etter en liten stund blir det irriterende. Men skal sies at den er bedre enn magic wand, den liker jeg absolutt ikke. 

Skrevet

Hår er uten betydning, men plassering er vesentlig. Jeg antar du har forsøkt ulike plasseringer også og da er du kanskje av de 2% som ikke får orgasme av den? Jeg tror kanskje problemet kan ligge i at du ikke er tent nok når du starter den opp?

Anonymkode: b3914...fab

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Trykker du den på for hardt? Hender samboeren min «presser» den for hardt på klitoris, og da kjenner jeg ingenting. Den skal bare legges forsiktig på/inntil fordi den sender trykkbølger.

Anonymkode: 78da2...ac2

Det kan hende, faktisk. Kanskje vi skal prøve å ikke være så hardhendte. Takk for svar!

Ts

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Janina1 said:

Ingen favoritt hos meg heller. Etter en liten stund blir det irriterende. Men skal sies at den er bedre enn magic wand, den liker jeg absolutt ikke. 

Magic wand har jeg ikke prøvd, men tror kanskje ikke det er noe for meg, det heller. Jeg sliter generelt med å finne vibratorer jeg liker. Derfor tenkte vi at denne, altså womanizeren, var tingen, siden folk hadde skrytt så mye. I guess not.

Ts

Skrevet

Hår er uten betydning, men plassering er vesentlig. Jeg antar du har forsøkt ulike plasseringer også og da er du kanskje av de 2% som ikke får orgasme av den? Jeg tror kanskje problemet kan ligge i at du ikke er tent nok når du starter den opp?

Anonymkode: b3914...fab

Mulig du har rett. Har generelt ikke høy libido, så vi trengte litt drahjelp, tenkte vi. Kanskje den virker mot sin hensikt 😅

Skrevet

Jeg får heller ikke til Womanizer eller andre trykkbølge-verktøy. Er jeg tent nok er det bittelitt deilig en liten stund, før det blir irriterende. Er jeg ikke veldig tent er den kun irriterende. Vanlig vibrator funker fint, da!

Anonymkode: a1eae...529

Skrevet

Jeg får heller ikke til Womanizer eller andre trykkbølge-verktøy. Er jeg tent nok er det bittelitt deilig en liten stund, før det blir irriterende. Er jeg ikke veldig tent er den kun irriterende. Vanlig vibrator funker fint, da!

Anonymkode: a1eae...529

Godt å høre at det ikke er så uvanlig som jeg først trodde. Har noen noen tips til andre vibratorer vi kan prøve?

Ts

Skrevet

Jeg er også en av de som ikke fikk Womanizer til å fungere i det hele tatt. Prøvde alt, men det gjorde enten vondt eller så kjente jeg ingenting! Veldig skuffet, siden "alle" sa den var så magisk.

Siden jeg kjøpte min på Kondomeriet så brukte jeg "orgasmegarantien" deres og fikk byttet den i et annet leketøy. Bare gi beskjed til kundeservice hvis du også har kjøpt den der.

Jeg har senere forsøkt den som heter Femmegasm, som bruker "tapping" istedenfor trykkbølger. Den fungerte veldig bra! Ellers er vibratorer også bra for meg. 

Anonymkode: becfb...f11

Skrevet

For meg fungerer  womanizer best med partner eller dildo, må liksom ha begge stimuli for at det skal gå.

Anonymkode: 46e12...c9b

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er også en av de som ikke fikk Womanizer til å fungere i det hele tatt. Prøvde alt, men det gjorde enten vondt eller så kjente jeg ingenting! Veldig skuffet, siden "alle" sa den var så magisk.

Siden jeg kjøpte min på Kondomeriet så brukte jeg "orgasmegarantien" deres og fikk byttet den i et annet leketøy. Bare gi beskjed til kundeservice hvis du også har kjøpt den der.

Jeg har senere forsøkt den som heter Femmegasm, som bruker "tapping" istedenfor trykkbølger. Den fungerte veldig bra! Ellers er vibratorer også bra for meg. 

Anonymkode: becfb...f11

Tapping høres mer ut som noe i min gate. Skal sjekke det ut. Tipper Womanizern er kjøpt på Kondomeriet, så skal få byttet. Takk for svar!

Skrevet

For meg fungerer  womanizer best med partner eller dildo, må liksom ha begge stimuli for at det skal gå.

Anonymkode: 46e12...c9b

Vi har prøvd sammen også, det ble for mye for meg og bare vondt 😭

Ts

Skrevet

Funker som bare rakkern for meg , kommer på ett minutt . Men den er best å bruke alene , for den må liksom sitte på et spesifikt sted . 

Anonymkode: bb16b...365

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Funker som bare rakkern for meg , kommer på ett minutt . Men den er best å bruke alene , for den må liksom sitte på et spesifikt sted . 

Anonymkode: bb16b...365

Har prøvd MYE alene. Er helt umulig.💔

Ta

Skrevet

Har prøvd MYE alene. Er helt umulig.💔

Ta

Ts*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...