Gå til innhold

Null stjerner


Lawyam

Anbefalte innlegg

Virker som det er en kopi av en Dansk serie med samme navn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegøy serie!! Men litt mye drikking syns jeg….ungene mine kommenterte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (11 timer siden):

Kjempegøy serie!! Men litt mye drikking syns jeg….ungene mine kommenterte det. 

Det er jo rett og slett fordi de tar skikken der de kommer. 
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt program, de er jo festlige! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Linn Skåber i alt hun gjør og dette er ikke noe unntak😁 Men jeg lurer på om de er så avslappet til alt som det framstår. Jeg personlig kjente jeg fikk litt angst av den Filipinene-episoden når de var på den båten å sånn, men de er jo så chill.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode.Lo masse🤣Gleder meg og til neste episode i Sør Korea.

Vært på Cebu ferja selv,å den er brutal den turen der. Billig,men er egentlig bare noe man ønsker å gjøre 1 gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (1 time siden):

Bra episode.Lo masse🤣Gleder meg og til neste episode i Sør Korea.

Vært på Cebu ferja selv,å den er brutal den turen der. Billig,men er egentlig bare noe man ønsker å gjøre 1 gang.

Fy søren! Det var en balje jeg ikke hadde likt å sove over i altså... grøss! Synes de er tøffe som legger utpå sånn! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 6.3.2024 den 18.44):

Virker som det er en kopi av en Dansk serie med samme navn. 

De har kjøpt konseptet fra Danmark, så det stemmer. 
 

Jeg liker også serien godt- de har en så god kjemi sammen, og utfyller hverandre perfekt!! 
 

Noen som vet hvilket merke Ines kjole er som hun har på seg når hun sitter utenfor bungalowen i Oslob? Den er rosa, og de snakker om hvalhai. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt
Soleil70 skrev (På 29.2.2024 den 18.38):

Jeg vil være venn med Ine og Linn! 

Jeg også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde vært interessert i å vite hvor mye av det som skjer er ekte? Det må vel være mye planlegging og diverse i kulissene. Sånn som episoden der de haiker for eksempel, det er vel ikke tilfeldige folk som stopper og de hopper ukritiske inn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespetten skrev (17 minutter siden):

Hadde vært interessert i å vite hvor mye av det som skjer er ekte? Det må vel være mye planlegging og diverse i kulissene. Sånn som episoden der de haiker for eksempel, det er vel ikke tilfeldige folk som stopper og de hopper ukritiske inn. 

Jeg tenkte også på det. Jeg er VELDIG GLAD for at Linn sa rett i kameraet til alle barn og ungdommer her hjemme, at slikt skal man ALDRI gjøre. Altså sette seg inn i en bil, og si ja dersom en ukjent person spør om man vil være med hjem å se på kunsten e.l.  Hun sa jo noe om det i den settingen - at de kunne gjøre det, fordi de hadde med seg kamera og litt regi etc.  Derfor lurer jeg også på hvorvidt det var tilfeldig at nettopp han kunstneren stoppet, eller om det var staget. 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunstneren som plukket dem opp sa jo ALLE tingene som bør gi et rødt flagg også. «Vil dere være med meg hjem?», grøss. 
Det er klart det er regissert, men det funker fordi de to er åpne og tar ting med humor. Artig dynamikk de har også, hvor personlighetene får spillerom. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir ikke denne serien mer enn 1 *. 
Syns jo damene i seg selv er morsomme og sjarmerende, men som reiseprogram gir det meg ikke så mye.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Jeg gir ikke denne serien mer enn 1 *. 
Syns jo damene i seg selv er morsomme og sjarmerende, men som reiseprogram gir det meg ikke så mye.  

Helt enig. Jeg syns det blir mye fjas, og det holder ikke mål som reiseprogram for meg heller. Hvis det bare hadde vært Ine på tur, så hadde det vært ekstremt kjedelig, syns ikke hun bidrar spesielt mye. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig feelgood for tirsdager, :fnise: 🥰 Nydelig duo, humor og masse latter 💞 

Endret av Tradegy
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trivelig program. Men litt ensformig etterhvert? "Linn og Ine treffer halvgale kunstnere og bor på dårlige hotell"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2024 at 3:07 PM, Fant80 said:

Bra episode.Lo masse🤣Gleder meg og til neste episode i Sør Korea.

Vært på Cebu ferja selv,å den er brutal den turen der. Billig,men er egentlig bare noe man ønsker å gjøre 1 gang.

Jeg har reist mye mellom Manila og Cebu, og tok fly ja. :)

Ingenting av det i den episoden er 0 stjerner. Har bodd på verre steder selv. :P

Veldig morsom serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Stonegiant said:

Jeg har reist mye mellom Manila og Cebu, og tok fly ja. :)

Ingenting av det i den episoden er 0 stjerner. Har bodd på verre steder selv. :P

Veldig morsom serie.

Der er jeg enig. Men hvor trist hadde det blitt med ekte 0 stjerner? Så ser jo hvorfor de jar justert seg litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første episode vare jeg veldig begeistret og gledet meg til de neste,  men sier meg enig i den over  her som sier: "Linn og Ine treffer halvgale kunstnere og bor på dårlige hotell".

Det ble litt likt og ensformig etterhvert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...