Gå til innhold

Null stjerner

Lawyam

Anbefalte innlegg

Skikkelig gøyalt program med gode programledere. Vekker reisegleden i meg når jeg kjente den var litt borte.

Men premisset blir LITT feil da, for når man søker opp de stedene som tydeligvis har "null stjerner", så har de kanskje 4/5 stjerner i gjennomsnitt, også har de valgt ut de dårligste anmeldelsene som de leser opp.

Dette plager meg ikke nevneverdig altså, programmet er uansett veldig bra. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de oppfører seg skikkelig ufint. Ler og fjaser fremfor vertskap som har invitert til måltid 🥵

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (På 27.2.2024 den 23.22):

Hadde mye heller reist på tur med Linn og Ine enn sammen med influencere til Dubai. 

Tror faktisk jeg ville ha gjort omtrent hva som helst sammen med hvemsomhelst andre enn dem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minosa skrev (På 15.4.2024 den 21.04):

Jeg synes de oppfører seg skikkelig ufint. Ler og fjaser fremfor vertskap som har invitert til måltid 🥵

Jeg liker programmet veldig godt, men det er den latteren og fjasingen som du nevner er jeg helt enig i. Ikke sikkert vertskapet vet om dem ler med dem eller av dem. Syns de burde ha lyttet mer til vertskapet enn dem prater og stilt litt bedre spørsmål 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til La Paz om en måned, og nå vurderer jeg å bo i de kapslene de bestilte. Det så jo skikkelig koselig ut og har gode tilbakemeldinger på booking.com

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Kartoffel said:

Er det ikke flere episoder? Skulle vel kommet ny i dag. 

De sa i forrige episode at det var siste denne sesongen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny1111 skrev (Akkurat nå):

De sa i forrige episode at det var siste denne sesongen.

Åh, takk for svar. Det fikk jeg ikke med meg. Hadde gledet meg til ny episode. Men da er der bare å glede seg til ny sesong da🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste sesong håper jeg de reiser til litt mer "normale" steder, hvor det er mer vanlig å reise. Hva med å reise til steder med "null stjerner" i Sverige, Danmark, Tyskland, Norge...og andre europeiske byer., det ville jeg sett mer av.

Folk kan si hva de vil, men det er et fåtall som reiser til feks. Kirgisistan....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 6.5.2024 den 10.39):

Neste sesong håper jeg de reiser til litt mer "normale" steder, hvor det er mer vanlig å reise. Hva med å reise til steder med "null stjerner" i Sverige, Danmark, Tyskland, Norge...og andre europeiske byer., det ville jeg sett mer av.

Folk kan si hva de vil, men det er et fåtall som reiser til feks. Kirgisistan....

For min del elsker jeg at de reiser til steder som ikke er så vanlig å reise til, som Georgia og Kirgisistan. Det gir meg lyst til å reise og oppleve andre steder enn de vanlige. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...