AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Hvor mange studiepoeng må man ha for å kunne undervise som spesialpedagog? Ja, jeg er lærer i bunn. Anonymkode: 2fce2...73c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange studiepoeng må man ha for å kunne undervise som spesialpedagog? Ja, jeg er lærer i bunn. Anonymkode: 2fce2...73c I utgangpsunktet ingen. Det er ikke uvanlig at lærer uten spesped blir satt til å jobbe med elever med vedtak om spesialundervisning. Anonymkode: 8ae9d...e78
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Spesialpedagog er ingen beskyttet tittel, så dette varierer fra arb.sted til arb.sted. Vi er to spesialpedagoger på vår skole: jeg er bhg.lærer med 60 stp spesialpedagogikk i tillegg, min kollega har bachelor i spesialpedagogikk og tar nå studiepoeng i undervisningsfag ved siden av jobb. Min tidligere kollega var bhg.lærer med GLSM, ingen spes.ped utdannelse, men interesse for spesialundervisning, Anonymkode: e2b31...2bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå