AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Del Skrevet 27. februar Jeg holder på å lære å kjøre bil og lurte på en ting angående rundkjøringer. Hvis jeg f.eks skal til høyre i en rundkjøring, også er det allerede feks en buss i rundkjøringen som blinker til venstre. Er det greit for meg å kjøre til høyre hvis jeg vet at bussen skal til venstre og at vi ikke kommer til å møtes? Anonymkode: 2c042...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Del Skrevet 27. februar Ja, det er poenget med å blinke seg inn og ut av rundkjøringer, at man får flyt i trafikken. Anonymkode: db779...fee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Del Skrevet 27. februar Hvis det er en to-felts rundkjøring er det forventet at du gjør det. Anonymkode: 1be67...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det er poenget med å blinke seg inn og ut av rundkjøringer, at man får flyt i trafikken. Anonymkode: db779...fee Takk for svar, ville bare være helt sikker.😊 Anonymkode: 2c042...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Del Skrevet 27. februar Det kan du. Når det gjelder akkurat buss og lastebil kan det være greit å huske på at det hender de trenger ekstra stor plass i svinger, og kan komme til å «låne» litt av ditt felt i rundkjøringen. Og ha det med i beregningen på om det er plass til din bil. Anonymkode: 9e999...c0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Del Skrevet 28. februar Om det er en tofelts rundkjøring med nok plass så er det akk det du skal gjøre ja Anonymkode: cb5fb...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå