Gjest StoreSky Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Ja jeg driver da med en fyr som bor i England... Vi møttes her i Norge, så begynte vi å skrive mail og nå har vi møttes igjen. Hvor ofte møtes dere andre? Hvor langt borte bor deres andre halv-del?? Kan dere fortelle litt sånn praktisk rundt dette...?
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Hver 3 måned. Da jeg var sammen med en australier. Funket ikke. Ble litt for lang langdistanse.
Gjest -eline- Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Jeg studerer for tiden i UK, kjæresten bor hjemme i Norge og vi har nå vært sammen i over to år. Vi ser hverandre forholdsvist ofte; ca hver 3.-4. helg gjennom semesteret i tillegg til at vi ser hverandre til jul/påske. Jeg har og bodd hos han de to somrene vi har vært sammen. Ellers så snakker vi sammen via Skype/telefon, sender textmeldinger og snakker sammen på MSN/IRC hver dag. For oss funker dette, det er langt fra perfekt, og noen ganger ufatterlig tungt, men når man elsker hverandre så høyt som vi gjør så er disse 2,5 årene (forhåpentligvis ikke mer...) fra hverandre en dråpe i havet i forhold til den tida vi skal ha sammen