Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere ha?


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Lurer på så mangt jeg da...

Men tenkte det kunne være artig å høre med dere andre om hvilken vogn dere har valgt og evt. hvorfor!

Vi har kjøpt en Teutonia Mistral Sports 2005-modell med softbag i grått/sølv/svart. Den er lækker!!! Liten, lett og snerten! ;)

Fikk den på salg i Sverige til bare 4 500,- NOK med mye tilbehør! :tommelsmil: Vognen virker som en drøm og trille og jeg gleder meg masse til å vandre rundt med nurket mitt oppi!

Drømmen er videre en Bugaboo Cameleon...jeg spinker og sparer - så får vi se tid jeg får kjøpt meg en slik doning! Jeg bare MÅ ha!!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått en 2 år gammel Simo kombivogn i mørkeblått med noe grått på av ei på jobben. Kjempe grei den, selv om det hadde vært gøy med ny, men men. Også kjøper jeg en bærebag (hard) av ei venninne til bilen og som seng (vi har ikke plass til barneseng på vårt soverom der vi nå bor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Quinny freestyle comfort på salg på happyland.

Har egentlig ikke brukt så mye energi på å undersøke vogner, men har hørt mye bra om den, selv om det er en trehjuling. Dessuten snur den på en femøring. Kjekt når mamma skal ut og kjøpe normale klær igjen :ler:

Vi fikk den og utstyret så billig at vi kommer ikke til å tape på å selge den igjen, dersom vi skule komme på slike tanker etter hvert. Men den virker lovende.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte brukt frå lokal avisa...

var bestemt på å kjøpe kombi vogn me hard bag...

so vi endte me ei simo kombi vogn 2000 mod.....ser ubrukt ut....fikk den for 1700 kr...so e veldig fornøyd med den......me masse utstyr...

kjøpte leikegrind å stellekomode me samme dama...2000 mod alt...fikk alt for 2900 kr.....so vi sparte masse på d...so kan vi kjøpe litt ekstra utstyr i staden...

pengane går so fort like vel...

lure litt på om vi skal kjøpe bilsete eller sikkerhetsnett for bag istaden.....

eller om vi skal låne...

får låne bilsete som vi kan bruke til nyfødd...men det er slik at vi ikkje kan bære det me bebin i....e kje enkelt ditta...

noken med ei meining om det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo kombivogn 2006 modell.

Den er veldig fin og jeg gleder meg maaaaaaaaaaaaasse til å begynne å bruke den.

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt en Bugaboo Cameleon i grått og rødt!

Utrolig fornøyd! Den triller og svinger helt fantastisk -gleder meg virkelig til vårlige trilleturer med den :)

Endret av Tigi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt Bugaboo Cameleon, og er superfornøyde! (Har jo ikke testet den utendørs enda da men...) Vår er mørk grå og orange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere kjøpt denne Bugabooen?

Den fås på Fru Lyng i Oslo, og på Renés Barnevogner her i Kr.sand som jeg vet... Utover det kan den importeres fra bl.a www.babytrader.co.uk til en noe rimeligere penge...men du må da legge til norsk moms/toll for sikkerhets skyld. Noen slipper unna denne momsen, andre ikke - så det er godt å regne med den for å være helt sikker! ;)

Jeg kommer til å importere en fra Babytrader etterhvert tror jeg. Sparer veldig her jeg sitter, og vet at mange har god erfaring med denne leverandøren.

Vognen koster ca 8 500,- i Norge - Babytrader selger for ca 5 300,- uten norsk moms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...