I-am-mamma Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har en sønn på 4,5 år, og han brekker seg lett av ting han ser eller lukter. Det kan feks være synet av smeltet ost, «spyttklyser» når han pusser tenner og sist men ikke minst do-besøk! Andre som har erfaring med det? Do-treningen har blitt et problem fordi han brekker seg hver eneste gang han er på do/potte. Har prøvd mye, men det er vanskelig å gjøre noe med dette synes jeg…! Noen som har erfaring, og kan komme med noen gode råd? 😀
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Noen er bare sånn. Anonymkode: 4c8ff...45b 1
I-am-mamma Skrevet 27. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen er bare sånn. Anonymkode: 4c8ff...45b Ja, det har jeg skjønt😀 Og jeg har ledd godt av diverse tv-profiler som titt og ofte brekker seg av «ingenting». Men nå søker jeg altså råd eller tips fra andre som har erfaring med sådanne barn, da vi opplever brekningene problematisk i forhold til do-treningen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 I-am-mamma skrev (39 minutter siden): Jeg har en sønn på 4,5 år, og han brekker seg lett av ting han ser eller lukter. Det kan feks være synet av smeltet ost, «spyttklyser» når han pusser tenner og sist men ikke minst do-besøk! Andre som har erfaring med det? Do-treningen har blitt et problem fordi han brekker seg hver eneste gang han er på do/potte. Har prøvd mye, men det er vanskelig å gjøre noe med dette synes jeg…! Noen som har erfaring, og kan komme med noen gode råd? 😀 Do-trening i 4,5 års alder? Ved avføring kan man trekke ned på do med en gang bæsjen har kommet ut, da forsvinner mye av lukta. Ellers får han holde seg for nesa, bæsjen må ut. Vår sønn brekker seg for alt han og. Anonymkode: f9220...c78 2
Anononyma Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Min mann er sånn, brekker seg av lukter, teksturer i mat etc 😂 Han er bare sånn. Vi prøver å legge til rette for at han skal unngå situasjoner, f.eks tar jeg bæsjebleier fordi det er virkelig ikke noe gøy for barnet at pappaen står å brekker seg mens han skifter bleie. Tror ikke det er så mye å få gjort med. Ikke haus det opp, barnet kan jo ikke noe for det. 1
Grüner Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 Høres ut som noe psykisk, men ta han med til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå