AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 ? Jeg ante ikke hva det var først, men etter litt Google, ser jeg at det ikke handler om revisjon knyttet til økonomi, men heller forvaltningen. Men er det noen som jobber med dette som kan si noe om din utdanningsbakgrunn? Er det jobb kun for forskere, feks?? Hva med lønn, i et slikt privat selskap? Anonymkode: 5fa6b...ae4
Maskinfører Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 Forvaltningsrevisor høres ut som en som jobber i det offentlige gjerne i en forvaltning muligens innen bank også
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Forvaltningsrevisor høres ut som en som jobber i det offentlige gjerne i en forvaltning muligens innen bank også Ja jeg søkte, og ser at det jobbes i offentlige selskap. Jeg får opp assosiasjoner til Riksrevisjonen, er vel kanskje noe lignende? Uten at jeg fortsatt skjønner hva og hvem en forvaltningsrevisor er😅 Hva er forskjellen på de og Statsforvalteren, når begge skal ha "kontroll" på forvaltningen?? Anonymkode: 5fa6b...ae4 1
Rosa Dartle Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 Ikke at jeg egentlig har hørt den tittelen før, men de som gjennomfører revisjon med forvaltningen kan f.eks. føre kontroll med eierskap i interkommunale selskaper, på oppfordring fra kontrollutvalget i kommunen osv.
Maskinfører Skrevet 26. februar 2024 #5 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja jeg søkte, og ser at det jobbes i offentlige selskap. Jeg får opp assosiasjoner til Riksrevisjonen, er vel kanskje noe lignende? Uten at jeg fortsatt skjønner hva og hvem en forvaltningsrevisor er😅 Hva er forskjellen på de og Statsforvalteren, når begge skal ha "kontroll" på forvaltningen?? Anonymkode: 5fa6b...ae4 Det kan gjerne være mulig at det er hos Riksrevisor,n sikkert en spennende jobb 😉 nei mulig det er det samme hos Statsforvalteren også 😉
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #6 Skrevet 26. februar 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det kan gjerne være mulig at det er hos Riksrevisor,n sikkert en spennende jobb 😉 nei mulig det er det samme hos Statsforvalteren også 😉 Hvorfor svarer du på omtrent 95% av trådene her, ved å bare synse eller deler irrelevant info om ditt liv? Anonymkode: fe8e2...08b 2
Maskinfører Skrevet 26. februar 2024 #7 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor svarer du på omtrent 95% av trådene her, ved å bare synse eller deler irrelevant info om ditt liv? Anonymkode: fe8e2...08b Skal denne rapporteres ?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #8 Skrevet 26. februar 2024 Det høres ut som en form for internrevisor i det offentlige Anonymkode: 941af...11d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #9 Skrevet 26. februar 2024 Må man ha utdanning innenfor økonomi og lignende? Anonymkode: 5fa6b...ae4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå