Gå til innhold

Smaker glutenfri pasta ille?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det er bare å smake på den, men lurer på om jeg skal gjøre det enkelt og servere glutenfri pasta til alle som kommer på besøk, eller lage vanlig pasta til oss.

Anonymkode: 39e98...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barilla sin glutenfrie smaker som vanlig, ingen vil merke forskjell. Den er i tillegg ganske rimelig.

De andre merkene er så som så, og man ser forskjellen.

Anonymkode: 5116a...f17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med AB over her. Barilla glutenfri pasta smaker akkurat som vanlig pasta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smaker virkelig ikke godt. Jeg har hatt cøliaki i 20 år og savner fortsatt vanlig pasta.


Glutenfri pasta må foresten ikke koke ett minutt for lenge. Vær veldig nøye med koketiden. 

Anonymkode: 8c36b...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det smaker virkelig ikke godt. Jeg har hatt cøliaki i 20 år og savner fortsatt vanlig pasta.


Glutenfri pasta må foresten ikke koke ett minutt for lenge. Vær veldig nøye med koketiden. 

Anonymkode: 8c36b...330

Da kan du ikke ha smakt Barilla sin.

 

Anonymkode: 5116a...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos oss bruker vi kun glutenfri pasta.   Ingen merker forskjell selvom det er bare 1 av 5 som egentlig trenger den.  Eneste grunn vi har til å lage pasta med gluten er prisen på glutenfri pasta. 

Anonymkode: eff0c...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermor har cøliaki og har vært der å spist pasta flere ganger. Merker ikke noe forskjell på smaken og hadde ikke tenkt at det var glutenfri hvis jeg ikke viste det.

Anonymkode: c7581...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barilla sin er god. Jeg synes også de nye typene, som er basert på linser, erter eller kikerter er gode. De er naturlig glutenfrie.

Anonymkode: ff355...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 19.13):

Det smaker virkelig ikke godt. Jeg har hatt cøliaki i 20 år og savner fortsatt vanlig pasta.


Glutenfri pasta må foresten ikke koke ett minutt for lenge. Vær veldig nøye med koketiden. 

Anonymkode: 8c36b...330

har du prøvd Barilla sin? den smaker helt normalt

Anonymkode: ff355...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...