Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. mars 2024 #61 Del Skrevet 6. mars 2024 Som regel tre. Hvis jeg sover lenge, blir det ofte bare to, fordi da blir frokost lunsj. Spiser aldri mellom måltider (med mindre jeg blir tilbudt noe jeg "må" spise for høflighetens skyld). Tror dette er det viktigste, faktisk. Veldig mange spiser mye dårlig mat mellom måltidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 7. mars 2024 #62 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) Er jeg hjemme blir det tre måltider - frokost, lunsj og middag. Er jeg på kontoret blir det en proteinshake og en banan i tillegg, drar rett på trening og lunsjen blir litt for tidlig. Spiser da en mindre frokost, fordi den er for tett opptil lunsj. Endret 7. mars 2024 av Ellah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #63 Del Skrevet 7. mars 2024 Jeg spiser en gang om dagen. Anonymkode: a339a...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #64 Del Skrevet 7. mars 2024 Frokost - Lunsj - Middag Hva er dette fjerde måltidet? Klarer du ikke mer enn 4 timer mellom et måltid? Kanskje du spiser for lite per måltid. Selv spiser jeg noen ganger 3 om dagen, andre ganger 2. Hender jeg hopper over frokost dersom jeg ikke er sulten når jeg våkner opp. Etter middag klokka 17-18 er jeg ikke mer sulten den dagen. Anonymkode: ac9d4...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #65 Del Skrevet 8. mars 2024 Jeg spiser frokost, lunch og middag, samt en del snacks innimellom. Iblant blir jeg sulten mellom lunch og middag, så da lager jeg meg et måltid. Har ingen fast rutine, spiser når jeg er sulten og nekter meg ingenting, men forsøker å være bevisst på å få i meg nok grønnsaker, kjøtt og fett. Anonymkode: 6cbee...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #66 Del Skrevet 8. mars 2024 Jeg har prøvd mange ulike måter å spise på, og for vekten har det stort sett lite å si, den har holdt seg ganske stabil de siste årene. Jeg opplever likevel mer sultfølelse ved å spise små måltider ofte, enn ved å spise solide måltider og sjeldnere. Jeg synes nok stort sett tre måltider fungerer best, men spiser et ekstra om jeg skulle være sulten. Anonymkode: 6bec9...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #67 Del Skrevet 8. mars 2024 Jeg spiser lunsj, middag og kvelds. Anonymkode: 5ec0f...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #68 Del Skrevet 11. mars 2024 Jeg spiser som regel tre måltider, lunsj, middag og kvelds. Men jeg har spist frokost også, altså 4 måltider, i veldig mange år tidligere. Det var det jeg vokste opp med. Og jeg var akkurat like slank og like frisk da. At jeg sluttet å spise frokost, handler først og fremst om at jeg ikke liker å spise i hui og hast, og at jeg heller vil sove litt lenger og/eller ha litt bedre tid enn å ordne den frokosten. Samt at jeg ikke er så sulten tidlig om morgenen. Jeg har også vokst opp med at "frokost er dagens viktigste måltid", så jeg tenkte lenge at den var viktig for at jeg skulle klare arbeidsdagen og komme i gang om morgenen. Det oppdaget jeg til slutt at den ikke var for min del. Jeg spiser mer til kvelds nå enn da jeg spiste frokost, mens middag og lunsj er nok ganske likt. Anonymkode: 610e7...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå