Gå til innhold

ende-til-ende-kryptert chat på Messenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette et veldig irriterende. Hvorfor fjerne det? Har prøvd å fjerne enhet, men får ikke fjernet enheten du bruker nå står det. 

Anonymkode: 91dfd...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterende med sikkerhet?

 

Funksjonen for å skru det på OG av innføres gradvis, og om du ikke kan gjøre det enda, må du bare vente..

Anonymkode: c4f40...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Irriterende med sikkerhet?

 

Funksjonen for å skru det på OG av innføres gradvis, og om du ikke kan gjøre det enda, må du bare vente..

Anonymkode: c4f40...952

Grunnen er at jeg har en x som jeg må ha kontakt med noen ganger. Men i helgene( da han drikker) setter jeg hans chat i messenger på begrenset. Før kunne jeg lese meldinger fra han selv om han var begrenset, men han kunne ikke se at jeg hadde lest de. Men det kan jeg ikke nå( se bilde, ) 

Screenshot_20240226_163213_Messenger.jpg

Anonymkode: 91dfd...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messenger lever sitt eget liv etter dette begynte å poppe opp, meldinger kommer og forsvinner igjen. Noen ganger begynner messenger å laste samtlige meldinger siden tidenes morgen, og blir da helt umulig å bruke i mellomtiden.

Anonymkode: e33d4...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Messenger lever sitt eget liv etter dette begynte å poppe opp, meldinger kommer og forsvinner igjen. Noen ganger begynner messenger å laste samtlige meldinger siden tidenes morgen, og blir da helt umulig å bruke i mellomtiden.

Anonymkode: e33d4...5bc

Er ikke mulig å skru det av? Jeg vil ikke ha det 😜

Anonymkode: 91dfd...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva betyr det når det står " ende til ende kryptert" på en person i messenger? Det er kun en person jeg finner det på en venninne jeg røk uklar med dessverre 🙄

PS jeg har ikke forandret på noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For så vidt bra at Messenger endelig bruker ende-til-ende-kryptering, men hele greia har blitt så dårlig at jeg egentlig for lengst har gitt det opp og det har heldigvis de fleste jeg har kontakt med også. Uansett greit å slippe og være en sucker for Zuckerberg.

Anonymkode: 23bba...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

For så vidt bra at Messenger endelig bruker ende-til-ende-kryptering, men hele greia har blitt så dårlig at jeg egentlig for lengst har gitt det opp og det har heldigvis de fleste jeg har kontakt med også. Uansett greit å slippe og være en sucker for Zuckerberg.

Anonymkode: 23bba...972

Men hvem er det som styrer det? Er det personen jeg skriver med som endrer det til : ende til ende kryptert? Har bladd igjennom en del personer på messenger, og det er kun 1 person jeg finner det her på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primadonna1 skrev (57 minutter siden):

Men hvem er det som styrer det? Er det personen jeg skriver med som endrer det til : ende til ende kryptert? Har bladd igjennom en del personer på messenger, og det er kun 1 person jeg finner det her på

Ingen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Primadonna1 said:

Men hvem er det som styrer det? Er det personen jeg skriver med som endrer det til : ende til ende kryptert? Har bladd igjennom en del personer på messenger, og det er kun 1 person jeg finner det her på

Det er facebook som ruller det ut til en og en gruppe. Det vil si, det kommer på alle etterhvert 

Anonymkode: c4f40...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...