AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Del Skrevet 26. februar 2024 Dette et veldig irriterende. Hvorfor fjerne det? Har prøvd å fjerne enhet, men får ikke fjernet enheten du bruker nå står det. Anonymkode: 91dfd...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Del Skrevet 26. februar 2024 Irriterende med sikkerhet? Funksjonen for å skru det på OG av innføres gradvis, og om du ikke kan gjøre det enda, må du bare vente.. Anonymkode: c4f40...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Irriterende med sikkerhet? Funksjonen for å skru det på OG av innføres gradvis, og om du ikke kan gjøre det enda, må du bare vente.. Anonymkode: c4f40...952 Grunnen er at jeg har en x som jeg må ha kontakt med noen ganger. Men i helgene( da han drikker) setter jeg hans chat i messenger på begrenset. Før kunne jeg lese meldinger fra han selv om han var begrenset, men han kunne ikke se at jeg hadde lest de. Men det kan jeg ikke nå( se bilde, ) Anonymkode: 91dfd...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Del Skrevet 27. februar 2024 Messenger lever sitt eget liv etter dette begynte å poppe opp, meldinger kommer og forsvinner igjen. Noen ganger begynner messenger å laste samtlige meldinger siden tidenes morgen, og blir da helt umulig å bruke i mellomtiden. Anonymkode: e33d4...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Messenger lever sitt eget liv etter dette begynte å poppe opp, meldinger kommer og forsvinner igjen. Noen ganger begynner messenger å laste samtlige meldinger siden tidenes morgen, og blir da helt umulig å bruke i mellomtiden. Anonymkode: e33d4...5bc Er ikke mulig å skru det av? Jeg vil ikke ha det 😜 Anonymkode: 91dfd...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Primadonna1 Skrevet 21. mars 2024 #6 Del Skrevet 21. mars 2024 Hva betyr det når det står " ende til ende kryptert" på en person i messenger? Det er kun en person jeg finner det på en venninne jeg røk uklar med dessverre 🙄 PS jeg har ikke forandret på noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Del Skrevet 21. mars 2024 For så vidt bra at Messenger endelig bruker ende-til-ende-kryptering, men hele greia har blitt så dårlig at jeg egentlig for lengst har gitt det opp og det har heldigvis de fleste jeg har kontakt med også. Uansett greit å slippe og være en sucker for Zuckerberg. Anonymkode: 23bba...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Primadonna1 Skrevet 21. mars 2024 #8 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): For så vidt bra at Messenger endelig bruker ende-til-ende-kryptering, men hele greia har blitt så dårlig at jeg egentlig for lengst har gitt det opp og det har heldigvis de fleste jeg har kontakt med også. Uansett greit å slippe og være en sucker for Zuckerberg. Anonymkode: 23bba...972 Men hvem er det som styrer det? Er det personen jeg skriver med som endrer det til : ende til ende kryptert? Har bladd igjennom en del personer på messenger, og det er kun 1 person jeg finner det her på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Primadonna1 Skrevet 21. mars 2024 #9 Del Skrevet 21. mars 2024 Primadonna1 skrev (57 minutter siden): Men hvem er det som styrer det? Er det personen jeg skriver med som endrer det til : ende til ende kryptert? Har bladd igjennom en del personer på messenger, og det er kun 1 person jeg finner det her på Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #10 Del Skrevet 21. mars 2024 2 hours ago, Primadonna1 said: Men hvem er det som styrer det? Er det personen jeg skriver med som endrer det til : ende til ende kryptert? Har bladd igjennom en del personer på messenger, og det er kun 1 person jeg finner det her på Det er facebook som ruller det ut til en og en gruppe. Det vil si, det kommer på alle etterhvert Anonymkode: c4f40...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #11 Del Skrevet 3. juli 2024 Dytter på denne tråden jeg...Noen som sliter med å se innhold i messenger (som videoer) pga denne krypteringen? Anonymkode: 6dbd3...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #12 Del Skrevet 3. juli 2024 Morsomt at det å snoke er viktigere enn datasikkerhet. Anonymkode: dc2c0...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 3. juli 2024 #13 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 14.46): Dette et veldig irriterende. Hvorfor fjerne det? Har prøvd å fjerne enhet, men får ikke fjernet enheten du bruker nå står det. Anonymkode: 91dfd...3cd Hvorfor er dette veldig irriterende? Jeg er nysgjerrig på hva problemet er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #14 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Morsomt at det å snoke er viktigere enn datasikkerhet. Anonymkode: dc2c0...487 ? Var det et svar til meg? Jeg er frustrert fordi jeg ikke får sett private videoer som sendes til meg. Har ingenting med snoking å gjøre for min del. Anonymkode: 6dbd3...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #15 Del Skrevet 3. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: ? Var det et svar til meg? Jeg er frustrert fordi jeg ikke får sett private videoer som sendes til meg. Har ingenting med snoking å gjøre for min del. Anonymkode: 6dbd3...67b Din mann vil få skrudd på denne kryperingen til slutt han og, sa da løser det seg sikkert. Ref din tråd om dette. Anonymkode: c4f40...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #16 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ? Var det et svar til meg? Jeg er frustrert fordi jeg ikke får sett private videoer som sendes til meg. Har ingenting med snoking å gjøre for min del. Anonymkode: 6dbd3...67b Ingen grunn til at ende-til-ende-kryptering skulle være til hinder for å se videoer. Det sagt, Messenger har lenge vært det dårligste alternativet for direktemelding. Selv Skype er nesten bedre i dag. Er år siden sist jeg fikk en melding på Messenger og trodde de fleste hadde byttet for lengst. Selv foreldra mine på 70 bruker Signal og WhatsApp (jada, det er også Meta, men likevel 1000 ganger bedre enn Messenger). Anonymkode: 23bba...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #17 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Din mann vil få skrudd på denne kryperingen til slutt han og, sa da løser det seg sikkert. Ref din tråd om dette. Anonymkode: c4f40...952 Men det står jo ende-til-ende kryptering under brukernavnet hans på messenger så da har vel han også det..? Anonymkode: 6dbd3...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #18 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ingen grunn til at ende-til-ende-kryptering skulle være til hinder for å se videoer. Det sagt, Messenger har lenge vært det dårligste alternativet for direktemelding. Selv Skype er nesten bedre i dag. Er år siden sist jeg fikk en melding på Messenger og trodde de fleste hadde byttet for lengst. Selv foreldra mine på 70 bruker Signal og WhatsApp (jada, det er også Meta, men likevel 1000 ganger bedre enn Messenger). Anonymkode: 23bba...972 Samme greia med WhatsApp, får ikke sett videoene der heller. Så 1000 ganger bedre er det vel ikke... Anonymkode: 6dbd3...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #19 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samme greia med WhatsApp, får ikke sett videoene der heller. Så 1000 ganger bedre er det vel ikke... Anonymkode: 6dbd3...67b Gjelder det en videofil eller alle? Er det videoer sendt som vedlegg til melding eller lenker til videoer på internett? Anonymkode: 23bba...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #20 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gjelder det en videofil eller alle? Er det videoer sendt som vedlegg til melding eller lenker til videoer på internett? Anonymkode: 23bba...972 Som på messenger, det gjelder noen. Det er videoer sendt som melding. Anonymkode: 6dbd3...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå