Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tvist skrev (3 minutter siden):

Er vel ikke så lett å etterlyse uten sporing

Det er mulig, men du må kunne beskrive pakken (størrelse, farge på emballasje osv), vite når den ble sendt, hvor den ble sendt fra og til, hva den inneholder (i tilfelle emballasjen har blitt ødelagt). Ta kontakt med innleveringsstedet, så skal de ha et skjema de fyller ut (mulig skjemaet ligger på Posten sine nettsider også).

Hilsen tidligere ansatt i Post i butikk.

Anonymkode: ea429...e0e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 15.13):

Dette var faktisk ikke så dumt…. 

Anonymkode: 16f8a...d3c

Av alle løsninger var det den dummeste lol, lmao even

Anonymkode: 11777...551

• Liker 2
Skrevet

Kan du svare på hvor mange bøker det er snakk om, og om det er pocket eller innbundet? Det skal ikke mye vekt til før man må ut med 73 kr i frakt, og da følger sporing med. Du fikk vel en kvittering av Posten, der står der vekt og pris

Anonymkode: 40d19...5b9

Skrevet

Vil tro at posten har levert til den Adr med feil postnr gitt at gaten finnes der. Jeg får ofte ting i min postkasse som skal til samme gate med postnr i nabokommune. Feks Kirkeveien finnes i flere kommuner ol. Jeg får posten til andre med annet navn enn på postkassen min. Jeg pleier å krysse over Adr og skrive «ukjent adressat» og poste den på nytt, men jeg kunne ha beholdt det eller kastet det. Så ville bedt kjøper høre med personen på den Adr om de har mottatt pakken hans. 

Anonymkode: 250e5...142

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...